To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-18
Wrocław: Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG dla pracowników jednostek sądownictwa.
Numer ogłoszenia: 241024 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214672 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG dla pracowników jednostek sądownictwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług wsparcia polegających na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK (pracownikom sądów powszechnych) profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada system ZSRK oparty na oprogramowaniu firmy SAP AG oraz z uwzględnieniem faktycznych zadań, jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach HR-PA, HR-PY, PCP, FM, FI, AA, IM, MM, PSCD i CO w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego dla grup użytkowników oraz zdalnie w łącznym wymiarze 165 dni roboczych konsultacji, w ramach wskazanych wyżej obszarów wsparcia, w okresie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W ramach wskazanych 165 dni 30 będzie przeznaczonych na wsparcie w obszarach HR-PA, HR-PY oraz PCP a 135 w pozostałych obszarach. Zamawiający dopuszcza korektę ilości dni wsparcia przeznaczonych na moduły HR o max 20% i jednoczesną odpowiednią zmianę ilości w modułach pozostałych. 2. Usługi wsparcia będą realizowane również w zakresie międzymodułowym tj. będą obejmowały zagadnienia będące we właściwości więcej niż jednego modułu ZSRK. 3. Harmonogram świadczenia wsparcia z podziałem na obszary świadczenia wsparcia, lokalizacje świadczenia wsparcia na miejscu (na terenie RP), rodzaje świadczenia wsparcia (zdalnie/na miejscu) oraz roboczodni zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) Przygotowanie Planu wsparcia obejmującego: a. opis organizacji procesu wsparcia, b. cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia Wykonawcy do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych Obszarach Wsparcia, c. harmonogram świadczenia wsparcia 2) Świadczenie Centralnych Usług Wsparcia na rzecz Zamawiającego w oparciu o zespół wsparcia w oparciu o Harmonogram świadczenia wsparcia uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą. 3) Koordynacja prac swoich przedstawicieli. 5. Przyjęto następujące definicje: Konsultanci Wsparcia - konsultanci realizujący lokalnie w apelacjach Usługi Wsparcia dla obszarów HR-PA, HR-PY, FI, FM, PSCD, PCP, AA, MM, IM, CO . System ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający. Usługi Wsparcia - usługi polegające na udzielaniu użytkownikom profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK w określonych obszarach SAP, na miejscu tj. w lokalizacjach wskazanych przez użytkowników systemu oraz z siedziby Wykonawcy (zdalnie), przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość, na podstawie zgłoszeń zrealizowanych przez uprawnione osoby za pośrednictwem systemu/narzędzia udostępnionego przez Zamawiającego. Obszary wsparcia - obszary wdrożenia ZSRK, obejmujące: 1) Obszar HR-PA (Kadry), 2) Obszar HR-PY (Płace). 3) Obszar PCP (Planowanie i angażowania wydatków osobowych) 4) Obszar FI (Rachunkowość Finansowa). 5) Obszar FM (Zarządzanie Budżetem). 6) Obszar PSCD (Rozrachunki z uczestnikami postępowania sądowego). 7) Obszar AA (Środki Trwałe). 8) Obszar MM (Gospodarka Materiałowa). 9) Obszar IM (Ewidencja i rozliczanie inwestycji). 10) Obszar CO (Controlling)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATOS POLAND GLOBAL SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ATOS POLAND GLOBAL SERVICES SP. Z O.O.
- Atos IT Services Sp. z o.o., ul. Postępu 18, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337533,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 319110,00
Oferta z najniższą ceną: 319110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 395143,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Usługa wsparcia techniczno-informatycznego przy wdrożeniu usługi Chatbota na stronie internetowej Zamawiającego
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.