To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Lublin: DOSTAWA TAŚM I SIATEK GINEKOLOGICZNYCH ORAZ ŻELU DO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU U KOBIET - 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 241040 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62539 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TAŚM I SIATEK GINEKOLOGICZNYCH ORAZ ŻELU DO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU U KOBIET - 2 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 -Taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego. Zadanie nr 2 - Żel do endoskopowego ostrzyknięcia cewki moczowej. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają załączniki nr 1-2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Inter Consult Sp.j. M.D. Sitek, ul. Księdza Brzóski 94/18, 91-347 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68518,80
Oferta z najniższą ceną: 68518,80 / Oferta z najwyższą ceną: 68518,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa żelu do endoskopowego ostrzyknięcia cewki moczowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unitech Surgical Sp. z o.o., ul. Pachońskiego 2a, 31-223 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, testów diagnostycznych oraz nożyków mikrotomowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.