eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówDruk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki przez 24 miesiące

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Chorzów: Druk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki przez 24 miesiące
Numer ogłoszenia: 24105 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Rozrywki , ul. Marii Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3461939, 3461977, faks 032 3461939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-rozrywki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki przez 24 miesiące.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki przez 24 miesiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wydawnictw informacyjnych niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań technicznych, terminami wykonania oraz przewidywanymi ilościami zawarto w Załącznikach do SIWZ - na Zadanie A, Zadanie B, Zadanie C - stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Wielkość zamówienia:Zamawiający określa wielkość zamówienia na przewidywane w Załącznikach ilości wydań i nakłady: Zadanie A - na kwotę netto ok. 152 tys. zł, Zadanie B - na kwotę netto ok. 32 tys. zł, Zadanie C - na kwotę netto ok. 6 tys. zł. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy o ok. 20 %. Ostateczna ilość zamawianych wydawnictw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67,ust.1 pkt. 6 Ustawy w przypadku wzrostu potrzeb Zamawiającego (w terminie wykonywania umowy) powyżej planowanych ilości, lub przewidywanej kwoty umownej)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przy składaniu oferty na:
      Zadanie A - co najmniej 3 zamówienia polegające na wydrukowaniu druku zwartego, offset, składającego się z okładki - kreda 200-350g, strony wewnętrzne - kreda 135-150g, kolorystyka 1/1, objętość minimum 24 strony, z zastosowaniem następujących usług introligatorskich: składanie, cięcie, zszywanie, w nakładzie minimum 5.000 egz.
      - potwierdzone dokumentami, że zamówienia zostały wykonane należycie.
      Zadanie B - co najmniej 1 zamówienia polegającego na wydrukowaniu druku zwartego, offset, składającego się z okładki - kreda 200-350g, strony wewnętrzne - kreda 135-150g, kolorystyka 4/4, objętość minimum 4 strony, z zastosowaniem następujących usług introligatorskich: składanie, cięcie, zszywanie
      - potwierdzone dokumentem, że zamówienie zostało wykonane należycie.
      Zadanie C - co najmniej 1 zamówienia polegającego na wydrukowaniu plakatu - druk offsetowy, format B1, kolorystyka 4/0, na papierze kreda 160-200g, z zastosowaniem następującej usługi introligatorskiej: cięcie
      - potwierdzone dokumentem, że zamówienie zostało wykonane należycie.
      W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych będących w trakcie realizacji z dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie musi jednoznacznie wynikać, że w ramach tych świadczeń zostały już zrealizowane zamówienia potwierdzające spełnienie warunków opisanych powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art.144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje: a) zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności wprowadzenia zmian terminu wykonania poszczególnych pozycji wykazu wydawnictw uwarunkowanych zmianami organizacji pracy. b) zmiany dotyczące osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w przypadku zmian personalnych zarówno od strony Zamawiającego jak i Wykonawcy. Ewentualna zmiana wymaga pisemnej notyfikacji Strony dokonującej zmiany. c) inne zmiany z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia wyżej wymienionych zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-rozrywki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Rozrywki, ul. Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Teatr Rozrywki, 41- 500 Chorzów, ul.Konopnickiej 1 (wejście od ul. Katowickiej 62), w Sekretariacie, pokój 209, lub przesyłką (decyduje data i godzina przyjęcia przez Sekretariat Zamawiającego)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji - faxem na numer 32/346-19-39. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: p.Joanna Gniełka.
W korespondencji należy posługiwać się oznaczeniem sprawy: ZP/01/13
Pytania i wyjaśnienia dotyczące SIWZ dokonywane będą wg p-ktu 13 SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.