Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Jedlina-Zdrój: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.
Numer ogłoszenia: 24108 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój , ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, faks 74 8855269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinazdroj.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej określone zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu jeleniogórskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Jelenia Góra lub w jego promieniu do 15km, 2) Zadanie Nr 2 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu kłodzkiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Nowa Ruda lub w jego promieniu do 15km. 3) Zadanie Nr 3 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu wałbrzyskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Wałbrzych lub w jego promieniu do 15km. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1-3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) informacja o podwykonawcach - wg wzoru Załącznik Nr 5 Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 3) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru - Załącznik Nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wprowadzenie zmian w treści umowy wymaga sporządzenia - pod rygorem ich nieważności - pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a potrzeba ich wprowadzenia może wyniknąć z następujących okoliczności: 1) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób wskazanych w § 8 umowy lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, 2) zmiany terminów spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, w wyniku nieskutecznej rekrutacji uczestników szkoleń, 3) gdy zmianie ulegnie numer rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 12 umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia do niniejszej umowy postanowień szczegółowych, które będą wynikały z umowy z podmiotem dotującym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, pok. Nr 4b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój -Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu jeleniogórskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Jelenia Góra lub w jego promieniu do 15km..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań Nr 1, 2 i 3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu kłodzkiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Nowa Ruda lub w jego promieniu do 15km..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań Nr 1, 2 i 3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu wałbrzyskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Wałbrzych lub w jego promieniu do 15km..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań Nr 1, 2 i 3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków lub dostarczania w formie cateringu w pomieszczeniach Zamawiającego dla młodzieży LO SMS przebywającej w internacie DZSMS w Świdnicy
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.