eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Jedlina-Zdrój: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.
Numer ogłoszenia: 24108 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój , ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, faks 74 8855269.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinazdroj.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na potrzeby spotkań informacyjno - rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej określone zadania: 1) Zadanie Nr 1 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu jeleniogórskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Jelenia Góra lub w jego promieniu do 15km, 2) Zadanie Nr 2 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu kłodzkiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Nowa Ruda lub w jego promieniu do 15km. 3) Zadanie Nr 3 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu wałbrzyskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Wałbrzych lub w jego promieniu do 15km. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1-3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) informacja o podwykonawcach - wg wzoru Załącznik Nr 5 Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - jeżeli dotyczy, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 3) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru - Załącznik Nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian w treści umowy wymaga sporządzenia - pod rygorem ich nieważności - pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a potrzeba ich wprowadzenia może wyniknąć z następujących okoliczności: 1) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób wskazanych w § 8 umowy lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, 2) zmiany terminów spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, w wyniku nieskutecznej rekrutacji uczestników szkoleń, 3) gdy zmianie ulegnie numer rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 12 umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia do niniejszej umowy postanowień szczegółowych, które będą wynikały z umowy z podmiotem dotującym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, pok. Nr 4b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój -Biuro Obsługi Klienta - Kancelaria Ogólna, pokój Nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu jeleniogórskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Jelenia Góra lub w jego promieniu do 15km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań Nr 1, 2 i 3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu kłodzkiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Nowa Ruda lub w jego promieniu do 15km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań Nr 1, 2 i 3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie kompleksowych usług wynajmu sal konferencyjnych oraz usług gastronomicznych/cateringowych na terenie powiatu wałbrzyskiego na potrzeby spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń organizowanych w ramach projektu. Przedmiotowe spotkania muszą być zorganizowane w obiekcie położonym na terenie miasta Wałbrzych lub w jego promieniu do 15km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań Nr 1, 2 i 3 określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Terminy spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń dla przedstawicieli NGO (organizacje pozarządowe) i AGO (aktywne grupy obywatelskie) dla poszczególnych powiatów na rok 2013, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - 6 stron..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.