eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasieniecZaprojektowanie i wybudowanie domu komunalnego, z częścią administracyjną, w Jasieńcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Jasieniec: Zaprojektowanie i wybudowanie domu komunalnego, z częścią administracyjną, w Jasieńcu.
Numer ogłoszenia: 241090 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, faks 048 6613581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie domu komunalnego, z częścią administracyjną, w Jasieńcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany wraz z elementami projektu wykonawczego), oraz całości robót budowlanych, związanych z wybudowaniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią administracyjną, na terenie działki nr 73/1 w Jasieńcu, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a) część projektowa: - opracowanie dwóch wariantów koncepcji realizacji obiektu (na podstawie założeń zawartych w programie funkcjonalno - użytkowym) do wyboru przez Zamawiającego; -opracowanie, na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji, planu zagospodarowania terenu oraz pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku wielorodzinnego, trzykondygnacyjnego /parter plus dwie kondygnacje/, niepodpiwniczonego z mieszkaniami komunalnymi i pomieszczeniem administracyjnym (12 lokali) na terenie działki nr 73/1 w Jasieńcu, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną dla funkcjonowania tego budynku i zagospodarowaniem terenu - w oparciu o warunki techniczne wydane przez dysponentów mediów w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym m.in.; -pełnobranżowe projekty budowlane wraz z elementami wykonawczymi - 7egz. ( w tym 3 egz. wyłącznie dla Zamawiającego); -projekty zewnętrznej sieci sanitarnej; -harmonogram rzeczowo - finansowy zgodny z programem funkcjonalno - użytkowym w zakresie wyodrębnienia elementów rozliczeniowych dla potrzeb odbioru i rozliczenia robót budowlanych przy uwzględnieniu limitów środków finansowych zabezpieczonych w budżecie gminy na poszczególne lata. Zamawiający wymaga złożenia harmonogramu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych opracowań - po 3 egz. -plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) - po 3 egz. -uzyskanie wszelkich ewentualnych niezbędnych uzgodnień, także zgód dotyczących dysponowania terenem oraz sprawdzeń w zakresie wymaganym prawem i obowiązującymi przepisami; -uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na przedmiot objęty niniejszym zamówieniem. b) roboty budowlane: Kompleksowe roboty budowlano - montażowe obejmujące realizację budynku wielorodzinnego, trzykondygnacyjnego /parter plus dwie kondygnacje/, niepodpiwniczonego z mieszkaniami komunalnymi i pomieszczeniem administracyjnym (12 lokali), na terenie działki nr 73/1 w Jasieńcu, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną dla funkcjonowania tego budynku i zagospodarowaniem terenu w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie, koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i przepisy prawa - w oparciu o wykonaną dokumentację projektową; 1.2 Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 5 egz. inwentaryzacji powykonawczej , b)uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy, związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; d) uporządkowanie i wykonanie zagospodarowania terenu; e) odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie mogą ulec uszkodzeniu w trakcie realizacji zadania; f) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (w tym m.in. protokoły z pozytywnymi wynikami badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się kwotę wadium w wysokości: 30000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł , którego przedmiotem była budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - wykazał albo niewykazał.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach odpowiednio: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej oraz w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, instalacji gazowych i elektrycznych - wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego a także osobami, które zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót, posiadających uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, instalacji gazowych i elektrycznych - wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - wykazał albo niewykazał.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 700 000 zł lub zdolność kredytową w takiej kwocie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - wykazał albo niewykazał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie ustalonych terminów realizacji zamówienia. Zmiana taka może nastąpić wyłącznie w związku z terminami wynikającymi z ubiegania się przez Zamawiającego o dofinansowanie inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.