Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Jasieniec: Zaprojektowanie i wybudowanie domu komunalnego, z częścią administracyjną, w Jasieńcu.
Numer ogłoszenia: 241090 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, faks 048 6613581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie domu komunalnego, z częścią administracyjną, w Jasieńcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany wraz z elementami projektu wykonawczego), oraz całości robót budowlanych, związanych z wybudowaniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią administracyjną, na terenie działki nr 73/1 w Jasieńcu, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a) część projektowa: - opracowanie dwóch wariantów koncepcji realizacji obiektu (na podstawie założeń zawartych w programie funkcjonalno - użytkowym) do wyboru przez Zamawiającego; -opracowanie, na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji, planu zagospodarowania terenu oraz pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku wielorodzinnego, trzykondygnacyjnego /parter plus dwie kondygnacje/, niepodpiwniczonego z mieszkaniami komunalnymi i pomieszczeniem administracyjnym (12 lokali) na terenie działki nr 73/1 w Jasieńcu, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną dla funkcjonowania tego budynku i zagospodarowaniem terenu - w oparciu o warunki techniczne wydane przez dysponentów mediów w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym m.in.; -pełnobranżowe projekty budowlane wraz z elementami wykonawczymi - 7egz. ( w tym 3 egz. wyłącznie dla Zamawiającego); -projekty zewnętrznej sieci sanitarnej; -harmonogram rzeczowo - finansowy zgodny z programem funkcjonalno - użytkowym w zakresie wyodrębnienia elementów rozliczeniowych dla potrzeb odbioru i rozliczenia robót budowlanych przy uwzględnieniu limitów środków finansowych zabezpieczonych w budżecie gminy na poszczególne lata. Zamawiający wymaga złożenia harmonogramu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych opracowań - po 3 egz. -plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) - po 3 egz. -uzyskanie wszelkich ewentualnych niezbędnych uzgodnień, także zgód dotyczących dysponowania terenem oraz sprawdzeń w zakresie wymaganym prawem i obowiązującymi przepisami; -uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na przedmiot objęty niniejszym zamówieniem. b) roboty budowlane: Kompleksowe roboty budowlano - montażowe obejmujące realizację budynku wielorodzinnego, trzykondygnacyjnego /parter plus dwie kondygnacje/, niepodpiwniczonego z mieszkaniami komunalnymi i pomieszczeniem administracyjnym (12 lokali), na terenie działki nr 73/1 w Jasieńcu, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną dla funkcjonowania tego budynku i zagospodarowaniem terenu w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie, koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i przepisy prawa - w oparciu o wykonaną dokumentację projektową; 1.2 Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 5 egz. inwentaryzacji powykonawczej , b)uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy, związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; d) uporządkowanie i wykonanie zagospodarowania terenu; e) odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie mogą ulec uszkodzeniu w trakcie realizacji zadania; f) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (w tym m.in. protokoły z pozytywnymi wynikami badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się kwotę wadium w wysokości: 30000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł , którego przedmiotem była budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - wykazał albo niewykazał.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach odpowiednio: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej oraz w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, instalacji gazowych i elektrycznych - wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego a także osobami, które zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót, posiadających uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, instalacji gazowych i elektrycznych - wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - wykazał albo niewykazał.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 700 000 zł lub zdolność kredytową w takiej kwocie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, złożony przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - wykazał albo niewykazał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie ustalonych terminów realizacji zamówienia. Zmiana taka może nastąpić wyłącznie w związku z terminami wynikającymi z ubiegania się przez Zamawiającego o dofinansowanie inwestycji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASIENIEC
więcej: przetargi JASIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.