eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilanyZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mogilany w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na dwa zadaniaZadanie I- Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań Zadanie II -Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Buków, Kulerzów, Chorowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-15

Mogilany: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mogilany w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na dwa zadania: Zadanie I- Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań Zadanie II -Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Buków, Kulerzów, Chorowice
Numer ogłoszenia: 241104 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mogilany w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na dwa zadania: Zadanie I- Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań Zadanie II -Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Buków, Kulerzów, Chorowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie Gminy Mogilany w sezonie zimowym 2015/2016 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Buków, Kulerzów, Chorowice..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadania I - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY wraz z załącznikami 2 Wypełniony formularz cenowy ( na jedno lub dwa Zadania) 3 . Informacja o obowiązku podatkowym o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.,poz.907 ze zmianami) stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 4. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu i innych warunków wykonywania umowy w związku z: 1) zaistnieniem konieczności zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 2) wystąpieniem okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie dotyczących wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3. Zmiany do umowy może inicjować Wykonawca lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej strony. 4. Wniosek o dokonanie zmiany w umowie musi zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany zawierające m.in. korzyści wynikające z wnioskowanej zmiany, c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, w pok. 10A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, w pok. 10A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I- Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie Gminy Mogilany w sezonie zimowym 2015/2016 Są to drogi gminne, o nawierzchni tłuczniowej, rzadziej asfaltowej, o szerokości 2,5-4m. Łączna długość tych dróg w poszczególnych wsiach wynosi: - SOŁECTWO LUSINA około 9,0 km - SOŁECTWO LIBERTÓW około 14,0 km - SOŁECTWO KONARY około 8,0 km - SOŁECTWO BRZYCZYNA około 4,0 km - SOŁECTWO WŁOSAŃ około 20,0 km Szacowana ilość godzin odśnieżania w okresie trwania umowy - 480 godzin Szacowana ilość godzin posypywania w okresie trwania umowy - 560 godzin Wykonawca dla Zadania I ma załączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Rozdział II -SIWZ oraz standardy usługi określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna załączona do SIWZ. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wykonawca zapewnia obsługę sprzętu poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Buków, Kulerzów, Chorowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie Gminy Mogilany w sezonie zimowym 2015/2016 Są to drogi gminne o nawierzchni tłuczniowej, rzadziej asfaltowej, o szerokości 2,5-4m Łączna długość tych dróg w poszczególnych wsiach wynosi: - SOŁECTWO Kulerzów około 2,5 km - SOŁECTWO Buków około 4,5 km - SOŁECTWO Chorowice około 7,0 km Szacowana ilość godzin odśnieżania w okresie trwania umowy - 280 godzin Szacowana ilość godzin posypywania w okresie trwania umowy - 150 godzin Podane w Formularzu cenowym - ilości godzin odśnieżania i posypywania są wartościami szacunkowymi. Rzeczywista wartość zadania będzie określana na podstawie iloczynu ceny jednostkowej i rzeczywistej ilości godzin efektywnej pracy sprzętu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Rozdział II -SIWZ oraz standardy usługi określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna załączona do SIWZ Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wykonawca zapewnia obsługę sprzętu poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.