Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Będzin: Najem maszyn w zakresie robót drogowych, środków transportowych oraz maszyn do robót ziemnych wraz z obsługą
Numer ogłoszenia: 24113 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem maszyn w zakresie robót drogowych, środków transportowych oraz maszyn do robót ziemnych wraz z obsługą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług najmu maszyn do robót drogowych, najem środków transportowych do przewozu materiałów drogowych, najem maszyn do robót ziemnych wraz z obsługą: Część I-Najem maszyn do robót asfaltowych drogowych - Najem frezarki do nawierzchni drogowych - Najem rozkładarki mas bitumicznych - Najem walca drogowego stalowego wibracyjnego 10t - Najem walca drogowego ogumionego 10t Część II -Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 ton Część III -Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 25 ton Część IV -Najem koparko - ładowarki o pojemności łyżki 0,15 m3 Część V -Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 18m Usługi najmu wykonywane będą na terenie gminy Będzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium: Dla Części I - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Dla Części II - 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) Dla Części II - 1 100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) Dla Części IV - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych) Dla Części V - 400,00 zł. (słownie: trzysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o zakresie i wartości min. 80 % przedmiotowego zamówienia, oraz posiada do własnej dyspozycji maszyny do robót drogowych, środki transportowe nadające się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych i maszyny do robót ziemnych objęte przedmiotem najmu, stosownie do każdej części zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy, na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 9. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zleci podwykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 9. 10. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 11. Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo - Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Najem maszyn do robót asfaltowych drogowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług najmu maszyn do robót drogowych wraz z obsługą: - Najem frezarki do nawierzchni drogowych w ilości - 60 [mg] - Najem rozkładarki mas bitumicznych w ilości - 200 [mg] - Najem walca drogowego stalowego wibracyjnego 10tw ilości - 200 [mg] - Najem walca drogowego ogumionego 10t w ilości - 200 [mg] Usługi najmu wykonywane będą na terenie gminy Będzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 ton.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem środków transportowych do przewozu materiałów drogowych wraz z obsługą: Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 tonw ilości - 1 100 [mg] Usługi najmu wykonywane będą na terenie gminy Będzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 25 ton.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem środków transportowych do przewozu materiałów drogowych wraz z obsługą: Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 25 ton w ilości - 550 [mg] Usługi najmu wykonywane będą na terenie gminy Będzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Najem koparko - ładowarki o pojemności łyżki 0,15 m3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest najem maszyn do robót ziemnych wraz z obsługą: Najem koparko - ładowarki o pojemności łyżki 0,15 m3 w ilości - 200 [mg] Usługi najmu wykonywane będą na terenie gminy Będzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 18m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem samojezdnego podnośnika koszowego wraz z obsługą: Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 18m w ilości - 360 [mg] Usługi najmu wykonywane będą na terenie gminy Będzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Orkana w Będzinie"
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku zaplecza socjalnego boiska sportowego w Czerminie"
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Przystań wodna wraz z zagospodarowaniem terenu w Moczyłach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.