Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Chojnice: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń znajdujących się na I piętrze budynku mieszkalno-usługowego, z funkcji biurowej na mieszkalną wraz z przebudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazu i c.o. w Chojnicach przy ul. Piłsudskiego 13
Numer ogłoszenia: 241141 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Bankowa 13, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3975009, fax 052 3975009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń znajdujących się na I piętrze budynku mieszkalno-usługowego, z funkcji biurowej na mieszkalną wraz z przebudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazu i c.o. w Chojnicach przy ul. Piłsudskiego 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania wraz z podziałem pomieszczeń znajdujących się na I piętrze budynku mieszkalno-usługowego, z funkcji biurowej na mieszkalną wraz z przebudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazu i c.o. w Chojnicach przy ul. Piłsudskiego 13
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9250.0 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) do 21.12.2007r. godz.14.00. Wadium może być wniesione w pieniądzach, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.Wadium w innej formie niż pieniądz, wystawiony z datą do 21.12.2007r. należy złożyć w biurze Zamawiającego w terminie składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa Zamówień Pu-blicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą -spełnia- albo -nie spełnia- b) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postę-powania: ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający nie przewiduje realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał.1_Formularz oferty (na załączonym druku), Zał.2_Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jw. zgodnie z wyma-ganiami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, wraz z dokumen-tami potwierdzającymi spełnianie tych wymogów w postaci: 1)Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych 2)Zaświadczenie z ZUS-u o opłacaniu składek ubezpieczeniowych - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zał.3_Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i w terminie. Każda robota budowlana przedstawiona w wykazie musi być potwierdzona referencjami. Zał.4_Oświadczenie o zapoznaniu się z projektem budowlanym, jego warunkami uzgodnień i przedmiarem robót oraz o dokonaniu wizji lokalnej w terenie. Zał.5_Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót wraz z odpisami dokumentów stwierdzających posiadane uprawnienia dla osób, które będą pełnić funkcje osób technicznych na placu budowy (kierownik budowy, kierownicy robót) oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zał.6_Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysoko-ści 5% ceny brutto. Zał.7_Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zał.8_Dowód wniesienia wadium, Zał.9_ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zał.10_Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert Zał.11_Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zał.12_Harmonogram prowadzenia robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM Sp. z o.o. w Chojnicach ul. Bankowa 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat - ZGM Sp. z o.o. w Chojnicach ul. Bankowa 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
- Przebudowa sal gimnastycznych przy SP nr 1 - II etap
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.