Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Łódź: 114/10 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO na dostawę Materiałów Gospodarczych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 241143 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 114/10 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO na dostawę Materiałów Gospodarczych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im M. Kopernika w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety: PAKIET 1 - Dozowniki, pojemniki i zestawy sprzątające: 1. Zestawy dwuwiaderkowe szt. 80 2. Mopy 40 cm.na kieszenie szt. 800 3. Kije do stelaży metalowe szt. 120 4. Stelaże do mopów 40 cm. na kieszenie szt. 200 5. Mopy z patkami 40 cm szt. 500 6. Stelaże do mopów 40 cm. z klipsami szt. 200 7. dozownik ścienny przeznaczony do dozowania preparatów do dezynfekcji, mycia i pielęgnacji rąk szt. 100 8. Pojemniki na ręczniki składane w Z do listków o wym. 23 x 25 cm szt. 278 9. Pojemniki na papier toalet. ( szerokość papieru 10 cm ) szt. 222 PAKIET 2 - Szczotki, mopy, wiadra: 1. szczotki do podłogi 35 cm z włosiem naturalnym szt. 60 2. kije do szczotek z gwintem L-150 szt. 60 3. szczotki zmiotki z szufelką zakończoną gumą kpl. 150 4. kije drewniane bez gwintu L-150 do mioteł szt. 1200 5. Miotły brzozowe bez kija szt. 800 6. ścierki do podłóg ( białe ) szt. 2 000 7. szczotki do WC z pojemnikiem kpl. 500 PAKIET 3 - Pokrowce do materacy, materace i koce: 1. Pokrowce chroniące cały materac z zamkiem błyskawicznym wszytym z 3 stron ( 2 krótszych i 1 dłuższej ), wymiar: dł. 190 cm x szer. 90 cm x grub. 12 cm szt.406 2. materace o wym: dł. 190 cm x szer. 90 cm x grub. 12 cm obszyte materiałem kpl. 320 3. koce o wym. 100 cm x 70 cm szt. 653 PAKIET 4 - Ręczniki jednorazowe w roli do dezynfekcji powierzchni w gabinetach zabiegowych: 1. Ręczniki jednorazowe w roli Rozmiar. jednego ręcznika 21 cm x 25 cm (-/+ 1cm dla każdego rozmiaru) 1 rol.= 400 ręczników 5260 2 dozowniki do ręczników opisanych w pkt.1 szt. 90.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.22.43.30-0, 33.71.10.00-7, 39.22.43.00-1, 39.83.17.00-3, 39.54.20.00-3, 39.22.43.10-4, 39.51.23.00-7, 39.14.31.12-4, 39.51.11.00-8, 39.51.44.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Materiały firmowe i informacje z parametrami dotyczące oferowanych artykułów: - w pakiecie nr 1, pozycja 7, 8 - w pakiecie nr 3, pozycja 1, 2 - w pakiecie nr 4, pozycja 1, 2 (posiadane katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia od producenta) potwierdzające spełniania parametrów wymaganych w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W. S. S. im. M. Kopernika w Łodzi, ul Pabianicka 62, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W. S. S. im. M. Kopernika w Łodzi, KANCELARIA SZPITALA ul Pabianicka 62,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Dozowniki, pojemniki i zestawy sprzątające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy dwuwiaderkowe szt. 80 2. Mopy 40 cm.na kieszenie szt. 800 3. Kije do stelaży metalowe szt. 120 4. Stelaże do mopów 40 cm. na kieszenie szt. 200 5. Mopy z patkami 40 cm szt. 500 6. Stelaże do mopów 40 cm. z klipsami szt. 200 7. dozownik ścienny przeznaczony do dozowania preparatów do dezynfekcji, mycia i pielęgnacji rąk szt. 100 8. Pojemniki na ręczniki składane w Z do listków o wym. 23 x 25 cm szt. 278 9. Pojemniki na papier toalet. ( szerokość papieru 10 cm ) szt. 222.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 33.71.10.00-7, 39.22.43.00-1, 39.83.17.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Szczotki, mopy, wiadra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. szczotki do podłogi 35 cm z włosiem naturalnym szt. 60 2. kije do szczotek z gwintem L-150 szt. 60 3. szczotki zmiotki z szufelką zakończoną gumą kpl. 150 4. kije drewniane bez gwintu L-150 do mioteł szt. 1200 5. Miotły brzozowe bez kija szt. 800 6. ścierki do podłóg ( białe ) szt. 2 000 7. szczotki do WC z pojemnikiem kpl. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.54.20.00-3, 39.22.43.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - Pokrowce do materacy, materace i koce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowce chroniące cały materac z zamkiem błyskawicznym wszytym z 3 stron ( 2 krótszych i 1 dłuższej ), wymiar: dł.190 cm x szer.90 cm x grub.12 cm szt. 406 2. materace o wym: dł. 190 cm x szer. 90 cm x grub. 12 cm obszyte materiałem kpl. 320 3. koce o wym. 100 cm x 70 cm szt. 653.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.23.00-7, 39.14.31.12-4, 39.51.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - Ręczniki jednorazowe w roli do dezynfekcji powierzchni w gabinetach zabiegowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręczniki jednorazowe w roli Rozmiar. jednego ręcznika 21 cm x 25 cm (-/+ 1cm dla każdego rozmiaru) 1 rol.= 400 ręczników 5260 2 dozowniki do ręczników opisanych w pkt.1 szt. 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.51.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pościeli jednorazowej dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich RON POŁUDNIE ; RON ZO dzielnica Górna
- "Zapewnienie sali warsztatowej, usługi restauracyjnej w miejscu warsztatu "Budowanie wizerunku w pomocy społecznej" w dniach 3 i 4 lipca 2025 r. na terenie miasta Łodzi"
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego oraz osuszaczy powietrza dla potrzeb Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.