eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź114/10 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO na dostawę Materiałów Gospodarczych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Łódź: 114/10 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO na dostawę Materiałów Gospodarczych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 241143 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 114/10 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO na dostawę Materiałów Gospodarczych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety: PAKIET 1 - Dozowniki, pojemniki i zestawy sprzątające: 1. Zestawy dwuwiaderkowe szt. 80 2. Mopy 40 cm.na kieszenie szt. 800 3. Kije do stelaży metalowe szt. 120 4. Stelaże do mopów 40 cm. na kieszenie szt. 200 5. Mopy z patkami 40 cm szt. 500 6. Stelaże do mopów 40 cm. z klipsami szt. 200 7. dozownik ścienny przeznaczony do dozowania preparatów do dezynfekcji, mycia i pielęgnacji rąk szt. 100 8. Pojemniki na ręczniki składane w Z do listków o wym. 23 x 25 cm szt. 278 9. Pojemniki na papier toalet. ( szerokość papieru 10 cm ) szt. 222 PAKIET 2 - Szczotki, mopy, wiadra: 1. szczotki do podłogi 35 cm z włosiem naturalnym szt. 60 2. kije do szczotek z gwintem L-150 szt. 60 3. szczotki zmiotki z szufelką zakończoną gumą kpl. 150 4. kije drewniane bez gwintu L-150 do mioteł szt. 1200 5. Miotły brzozowe bez kija szt. 800 6. ścierki do podłóg ( białe ) szt. 2 000 7. szczotki do WC z pojemnikiem kpl. 500 PAKIET 3 - Pokrowce do materacy, materace i koce: 1. Pokrowce chroniące cały materac z zamkiem błyskawicznym wszytym z 3 stron ( 2 krótszych i 1 dłuższej ), wymiar: dł. 190 cm x szer. 90 cm x grub. 12 cm szt.406 2. materace o wym: dł. 190 cm x szer. 90 cm x grub. 12 cm obszyte materiałem kpl. 320 3. koce o wym. 100 cm x 70 cm szt. 653 PAKIET 4 - Ręczniki jednorazowe w roli do dezynfekcji powierzchni w gabinetach zabiegowych: 1. Ręczniki jednorazowe w roli Rozmiar. jednego ręcznika 21 cm x 25 cm (-/+ 1cm dla każdego rozmiaru) 1 rol.= 400 ręczników 5260 2 dozowniki do ręczników opisanych w pkt.1 szt. 90.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.22.43.30-0, 33.71.10.00-7, 39.22.43.00-1, 39.83.17.00-3, 39.54.20.00-3, 39.22.43.10-4, 39.51.23.00-7, 39.14.31.12-4, 39.51.11.00-8, 39.51.44.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Materiały firmowe i informacje z parametrami dotyczące oferowanych artykułów: - w pakiecie nr 1, pozycja 7, 8 - w pakiecie nr 3, pozycja 1, 2 - w pakiecie nr 4, pozycja 1, 2 (posiadane katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia od producenta) potwierdzające spełniania parametrów wymaganych w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W. S. S. im. M. Kopernika w Łodzi, ul Pabianicka 62, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W. S. S. im. M. Kopernika w Łodzi, KANCELARIA SZPITALA ul Pabianicka 62,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Dozowniki, pojemniki i zestawy sprzątające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy dwuwiaderkowe szt. 80 2. Mopy 40 cm.na kieszenie szt. 800 3. Kije do stelaży metalowe szt. 120 4. Stelaże do mopów 40 cm. na kieszenie szt. 200 5. Mopy z patkami 40 cm szt. 500 6. Stelaże do mopów 40 cm. z klipsami szt. 200 7. dozownik ścienny przeznaczony do dozowania preparatów do dezynfekcji, mycia i pielęgnacji rąk szt. 100 8. Pojemniki na ręczniki składane w Z do listków o wym. 23 x 25 cm szt. 278 9. Pojemniki na papier toalet. ( szerokość papieru 10 cm ) szt. 222.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 33.71.10.00-7, 39.22.43.00-1, 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Szczotki, mopy, wiadra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. szczotki do podłogi 35 cm z włosiem naturalnym szt. 60 2. kije do szczotek z gwintem L-150 szt. 60 3. szczotki zmiotki z szufelką zakończoną gumą kpl. 150 4. kije drewniane bez gwintu L-150 do mioteł szt. 1200 5. Miotły brzozowe bez kija szt. 800 6. ścierki do podłóg ( białe ) szt. 2 000 7. szczotki do WC z pojemnikiem kpl. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.54.20.00-3, 39.22.43.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - Pokrowce do materacy, materace i koce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowce chroniące cały materac z zamkiem błyskawicznym wszytym z 3 stron ( 2 krótszych i 1 dłuższej ), wymiar: dł.190 cm x szer.90 cm x grub.12 cm szt. 406 2. materace o wym: dł. 190 cm x szer. 90 cm x grub. 12 cm obszyte materiałem kpl. 320 3. koce o wym. 100 cm x 70 cm szt. 653.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.23.00-7, 39.14.31.12-4, 39.51.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - Ręczniki jednorazowe w roli do dezynfekcji powierzchni w gabinetach zabiegowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręczniki jednorazowe w roli Rozmiar. jednego ręcznika 21 cm x 25 cm (-/+ 1cm dla każdego rozmiaru) 1 rol.= 400 ręczników 5260 2 dozowniki do ręczników opisanych w pkt.1 szt. 90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.51.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.