Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Bydgoszcz: adaptacja budynku magazynowo-garażowego szpitala na potrzeby archiwum oraz remont pokrycia dachowego na w/w budynku
Numer ogłoszenia: 241175 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, fax. 052 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku magazynowo-garażowego szpitala na potrzeby archiwum oraz remont pokrycia dachowego na w/w budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania: zadanie 1 : remont pokrycia dachowego, zadanie 2 : adaptacja budynku magazynowo-garażowego na potrzeby archiwum . W związku z powyższych dopuszcza się składanie ofert częściowych - na każde zadanie z osobna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie wymiany pokryć dachowych oraz prac adaptacyjnych w budynkach -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie wymiany pokryć dachowych oraz prac adaptacyjnych w budynkach , tzn. - wykażą się zrealizowaniem w zadaniu 1 : min. jednej roboty budowlanej w zakresie wymiany pokryć dachowych na kwotę co najmniej 40.000 zł brutto , w zadaniu 2 -min. jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania prac adaptacyjnych ( o zakresie zbliżonym do podanego przez Zamawiającego w niniejszym SIWZ) na kwotę min. 100 000 zł. brutto. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia ( jeśli przepisy wymagają posiadanie takich uprawnień). -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/ nie spełnia , czyli : nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie). -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ( W przypadku oferty składanej wspólnie , każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie ). -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( zgodnie z warunkiem określonym w pkt 4.1.2 ppkt 1 SIWZ) , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty ( np. referencje , protokoły odbioru końcowego ) potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie . Dokumenty potwierdzające, ze roboty zostały wykonane należycie muszą być załączone do wszystkich robót , które będą podane w wykazie wykonanych robót. ( W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie). - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ , wraz z dokumentami stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane uprawnienia ( jeśli przepisy wymagają posiadanie takich uprawnień - tj. kopie uprawnień budowlanych , kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego itp.) W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć jeden wspólny wykaz ). -Oświadczenie z art. 22 ustawy PZP , stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, należy załączyć jeden dokument). Podmioty, mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ, ul. Szpitalna 19 , zamówienia publiczne- budynek administracji, pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ, ul. Szpitalna 19 , budynek administracji, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pokrycia dachowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pokrycia dachowego, szczegółowo opisany w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.11-6, 45.26.13.20-3, 45.26.25.00-6, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.25.61.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: adaptacja budynku magazynowo-garażowego na potrzeby archiwum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: adaptacja budynku magazynowo-garażowego na potrzeby archiwum , szczegółowo opisana w pzredmiarze robó ti specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-7, 45.43.21.14-6, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 244 na odc. Aleksandrowo - Strzelce Górne i Rozbudowa DW Nr 244 polegająca na wykonaniu ścieżki rowerowej i chodników na odcinku Aleksandrowo - Strzelce Górne
- Dostawa samochodu osobowego
- Prace geod i kartograf obejmujące całoroczną (w 2025 r.) kw położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego, w zakresie potrzeb RZI w Bydgoszczy oraz WOG
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.