Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Nowogrodziec: Budowa wodociągu doprowadzającego wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Wykrotach
Numer ogłoszenia: 241188 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380660, faks 075 7316416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu doprowadzającego wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Wykrotach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wodociągu doprowadzającego wodę ze stacji uzdatniania wody w miejscowości Godzieszów do Specjalnej Strefy Ekonomicznej w miejscowości Wykroty - Gmina Nowogrodziec obejmujące: I.Roboty rozbiórkowe 1.Ręczne rozebranie nawierzchni mineralno - bitumicznych o gr. 4 cm - 47,00 m2 2.Ręczne rozebranie nawierzchni mineralno - bitumicznych o gr. ponad 3 cm dodatek za każdy 1 cm (dalsze 6 cm) - 47,00 m2 II.Odtworzenia nawierzchni 1.Warstwy odsączające z piasku wykonane ręcznie z zagęszczeniem mecha-nicznym o grubości warstwy po zagęszczeniu - 20 cm - 47,00 m2 2.Podbudowy z tłucznia - warstwa dolna - 20 cm po zagęszczeniu - 47,00 m2 3.Podbudowy z tłucznia - warstwa górna - 10 cm po zagęszczeniu - 47,00 m2 4.Warstwa wiążąca z nawierzchni asfaltowych - 6 cm po zagęszczeniu - 47,00 m2 5.Warstwa ścieralna z nawierzchni asfaltowych - 4 cm po zagęszczeniu - 47,00 m2 6.Nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto - gliniastych o grubości 10 cm po zagęszczeniu i gruncie rodzimym piaszczystym - 2. 145,50 m2 7.Wywiezienie gruzu - 18,80 m3 III. Roboty ziemne 1.Roboty ziemne koparkami z transportem urobku - 992,79 m3 2.Wykopy z ręcznym załadunkiem i transportem urobku - 110,31 m3 3.Nakłady uzupełniające za każdy następny 1 km - 1.103,10 m3 4.Roboty ziemne koparkami z transportem urobku - 2.908,26 m3 5.Nakłady uzupełniające za każdy następny 1 km - 2.908,26 m3 6.Ręczne wykopy liniowe szer. 0,8 do 2,5 m i gł. 1,5 m - 323,14 m3 7.Ażurowe umocnienie ścian wykopów - 9.385,00 m2 8.Roboty ziemne koparkami z transportem urobku - dowóz ziemi - 2.908,26 m3 9.Nakłady uzupełniające za każdy następny 1 km - 2.908,26 m3 10.Zasypywanie wykopów fundamentowych - warstwa gr. 40 cm - 2.908,26 m3 11.Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych - warstwa gr. 20 cm - 323,14 m3 12.Ułożenie i rozbiórka pomostu drewnianego - 60,00 m2 IV.Roboty montażowe sieci wodociągowej 1.Podłoża z piasku - 200,60 m3 2.Obsypki z piasku - 823,80 m3 3.Rurociągi PE ciśnieniowe DN 200 mm - PE100 SDR 26 - 2.542,00 m 4.Rury ochronne z PE 315 mm - 48,00 m 5.Rury ochronne z PE 160 mm - 26,50 m 6.Montaż stalowych rur ochronnych 300 mm -116,00 m 7.Przeciąganie rurociągów przewodowych w rurach ochronnych 200 mm - 116,00 m 8.Studnia z zasypką z pospółki z elementów betonowych - 9 szt. 9.Zasuwy żeliwne kołnierzowe śr. 250 mm - 1 szt. 10.Zasuwy żeliwne kołnierzowe śr. 200 mm - 9 szt. 11.Zasuwy żeliwne kołnierzowe śr. 80 mm - 2 szt. 12.Hydranty pożarowe nadziemne śr.80 mm - 2 szt. 13.Drobnowymiarowe elementy z betonu B20 - 0,30 m3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych warunków wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólnika; - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. B.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania przez inny podmiot(y) potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, który pisemnie zobowiąże się na rzecz wykonawcy do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6 do IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz i dokumenty muszą potwierdzać, że w realizacji zamówienia brać będą udział: 1) kierownik budowy - który jako kierownik budowy posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego i co najmniej (w tym okresie) 3 lat doświadczenia w wykonywaniu prac w zakresie kierowania robotami budowlanymi na sieci wodociągowej lub sieci wodno -kanalizacyjnej * *- Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów 2) kierownik projektu -musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne 3) pisemne zobowiązanie innego podmiotu(ów) do udostępnienia wykonawcy osób o których mowa w pkt 1 i 2, jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami, które spełniają powyższy wymóg. 2.Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW) co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością należy rozumieć roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki: a)o wartości co najmniej 500.000 złotych i b)zawierające wykonanie co najmniej 2 km sieci wodociągowej. 3.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 7 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c)wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d)wskazanie wartości zamówienia, e)wskazanie daty wykonania, f)wskazanie miejsca wykonania, g)podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b) pod stwierdzeniem, że przedmiot zamówienia opisany w punktach c)-f) został wykonany należycie. C. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej co najmniej 200.000 złotych. D. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1.A.1, , pkt. 9.1.1.A.3, pkt. 9.1.1.A.4 IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo-łeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. E.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzi-bę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1.A.2 IDW zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. F.Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1.1.A.1-4, pkt. 9.1.1.B.3, pkt. 9.1.1.C.1-2 IDW są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. G.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzo-nej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kseroko-pia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. H.Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2 i pkt. 9.3 niniejszej IDW, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na ję-zyk polski. I. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 9.6 niniej-szej IDW są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta wspólna. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.1 IDW muszą spełniać oni łącznie. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej IDW Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne-go. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów; 2)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszyst-kich Partnerów. 3)Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 pzp. uwzględniając niniejsze: a)każdy z Partnerów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wy-mienione w pkt. 9.1.1 IDW w poz.: A.1, A.2-4, B.1, C.1, oraz oświadczenie (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącz-nik nr 4 do niniejszej IDW) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 pzp, b)dokumenty wymienione w tabeli opisanej w pkt. 9.1.1 niniejszej IDW w poz.: A.5, B.1 oraz Formularz Ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW), tabelę ceny ryczałtowej (sporządzoną na podstawie Części IV SIWZ), oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę wzoru umowy (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW), oświadczenie na podstawie art. 44 pzp, o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW) - powinny dotyczyć łącznie wszystkich Partnerów i powinny być podpisane przez ich upełnomocnionych przedstawicieli lub przez Pełnomocnika; c)spełnienie warunków, o których mowa w tabeli opisanej w pkt. 9.1.1 IDW w poz.: B.2-3, C.2 może nastąpić poprzez złożenie dokumentów dotyczących któregokolwiek z Partnerów; d)oświadczenia, o których mowa w pkt.14.4.1) niniejszej IDW mogą zostać złożone przez każdego z Partnerów samodzielnie; e)wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika - dokument potwierdzający wniesienie wadium może być parafowany lub potwierdzony za zgodność z oryginałem przez jednego z Partnerów jeżeli ma on do tego upoważnienie lub przez Pełnomocnika. 4)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych warunków wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodziec.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodźcu
ul. Rynek 1
59-730 Nowogrodziec
pok. nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków własnych Zamawiającego i jest przewidziany do współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa kan. san. w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec z podziałem na zadania Zad. nr 4 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Opolskiej
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.