Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Wisła: Dostawa roślin i materiałów oraz usługi z zakresu zagospodarowania Ogrodu Roślin przy Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Istebnej, a także wykonanie podestu z ławkami oraz grilla
Numer ogłoszenia: 241191 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/wisla
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa roślin i materiałów oraz usługi z zakresu zagospodarowania Ogrodu Roślin przy Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Istebnej, a także wykonanie podestu z ławkami oraz grilla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa roślin i materiałów oraz usługi z zakresu zagospodarowania Ogrodu Roślin przy Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Istebnej, a także wykonanie podestu z ławkami oraz grilla a w szczególności: A. Prowadzenie robót przygotowawczych w zakresie: - mechanicznego karczowania pni, krzewów i podszycia, - wywożenia karpin i gałęzi oraz oczyszczenia terenu z pozostałości po wykarczowaniu z wywiezieniem, - odchwaszczenia terenu, - przewozu ziemi z Wisły - Malinki (Zamawiającego) wraz z rozwiezieniem jej po terenie; B. Dostawa roślin i materiałów według załączonego wykazu materiałów: - różaneczniki i wrzosy, - rośliny ozdobne, - rośliny siedlisk leśnych Beskidu Śląskiego, - materiały ogrodnicze (zgodnie z wykazem); C. Zakładanie kolekcji roślinnych - realizacja projektów, obejmujących: - rabaty roślin ozdobnych, - rabaty gatunków leśnych Beskidu Śląskiego, - kolekcję różaneczników, - wrzosowisko, - łąkę kwietną, - trawniki; D. Wykonanie tablic informacyjnych o wymiarach 100x120 cm wraz z ich montażem, dotyczących opisów zbiorowisk roślinnych; E. Wykonanie aluminiowych tabliczek informacyjnych opisujących gatunki roślin, wraz z ich montażem; F. Prace pielęgnacyjne w nasadzeniach wraz z wykaszaniem ręcznym i uprzątaniem terenu; G. Wybudowanie trzech podestów nad placem widokowym: - roboty ziemne polegające na wykonaniu 3 półek tarasowych, - wykonanie podbudowy, - ułożenie kostki brukowej, - dostawa i montaż 30 sztuk ławek; H. Wykonanie grilla w rejonie wiaty edukacyjnej: - wykonanie fundamentu, - wymurowanie, - wykonanie i zabudowanie rusztu żeliwnego, - wyłożenie paleniska płytkami szamotowymi. Miejsce realizacji zamówienia: Polska, Gmina Istebna, Istebna Dzielec, Ośrodek Edukacji Ekologicznej 43-470 Istebna 749.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, polegających na rozszerzeniu dostaw będących przedmiotem zamówienia lub jego części - o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wysokości 3500 zł (słownie trzy tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga: Wykazania i udokumentowania doświadczenia w wykonywaniu dwóch (2) dostaw, usług i robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat i wartością brutto na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 tys. zł, wraz z referencjami, potwierdzającymi rodzaj wykonywanych dostaw, usług i robót budowlanych, ich wartość wraz z informacją, że zostały one wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga: Wykazania, że Wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy (Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga: Wykazania, że realizowanie dostaw, usług i robót budowlanych z zakresu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy pracowników lub osób o fachowym przygotowaniu, zdolnych do wykonania zamówienia, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy (Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy) oraz oświadczenia, że przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopie uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać potencjał pozwalający na pokrycie minimum miesięcznych kosztów realizacji zamówienia. Jako spełnienie tego warunku Zamawiający uważać będzie posiadanie przez Wykonawcę: - polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością - zapewniającej pokrycie ewentualnych strat, które mogłyby powstać w związku z nienależytym realizowaniem zamówienia przynajmniej do kwoty stanowiącej równowartość oferty brutto składanej przez Wykonawcę oraz - informacji z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową co najmniej na kwotę 150 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) z następującymi dokumentami (załącznikami) nie wymienionymi w pkt III.4 i III.5: 1. Sporządzone kosztorysy ofertowe w oparciu o przedmiary robót 2. Dowód uiszczenia wadium Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku uczestnicy konsorcjum muszą złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń. Dokumenty wymienione w pkt. 6.1. mogą być złożone w formie oryginału lub kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem na stronie dokumentu (nie na jego rewersie) przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z ww dokumentów (bez uzupełnienia po wezwaniu) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Przed podpisaniem umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia publicznego, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia umowy konsorcjum - jeżeli dotyczy (Art. 23 Ust. 1 Ustawy PZP).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat PGL LP Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Awaryjny remont dróg leśnych Nadleśnictwa Wisła - usuwanie skutków powodzi z podziałem na 3 zadania.
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.