Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Szczerców: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonywanej inwestycji pn.: Przebudowa historycznego budynku internatu na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z zakupem wyposażenia
Numer ogłoszenia: 241202 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczerców , ul. Pułaskiego 8, 97-420 Szczerców, woj. łódzkie, tel. 044 6318059, faks 044 6318079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/szczercow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonywanej inwestycji pn.: Przebudowa historycznego budynku internatu na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z zakupem wyposażenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonywanej inwestycji pn.: Przebudowa historycznego budynku internatu na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z zakupem wyposażenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1000PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykażą, że posiadają doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia tj. w przeciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania pełnili funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej dwóch inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym podlegającym nadzorowi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie. 6) Przedstawią wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować Wykonawcy i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Udzielą pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w S.I.W.Z. pkt. 6 ppkt. 6.2.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a) uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - zał. Nr 2. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy P.z.p. - zał. Nr 3. 4) Informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (doświadczenie zawodowe). 5) Referencje - zał. Nr 4. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zał. Nr 5. 7) Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania - zał. Nr 6. 8) Kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: a) uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczercowgw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczercowie,
ul. Pułaskiego 8,
97-420 Szczerców,
pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Szczercowie, ul. Pułaskiego 8, 97-420 Szczerców, pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.