eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1514 B Bogdanki - Baranki - Zimnochy na odcinku Zimnochy Święchy - Zimnochy Susły (Gmina Suraż)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Białystok: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1514 B Bogdanki - Baranki - Zimnochy na odcinku Zimnochy Święchy - Zimnochy Susły (Gmina Suraż)
Numer ogłoszenia: 241212 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1514 B Bogdanki - Baranki - Zimnochy na odcinku Zimnochy Święchy - Zimnochy Susły (Gmina Suraż).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót: - odtworzenie trasy w ilości 1,00 km, - karczowanie zagajników i krzaków w ilości 0,012 ha - roboty rozbiórkowe: a/nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych 92 m2, b/nawierzchnia z brukowca 5 m2, - Ułożenie przepustów pod zjazdami z rur PCV o średnicy 60cm w ilości 37 m - wykonanie obrukowanie wlotów i wylotów na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 24 m2 - wykonanie kanalizacji deszczowej rur PCV o śr. 315 mm w ilości 11 m - wykonanie przykanalików rur PCV o śr. 20cm w ilości 17,5 m, - wykonanie studzienek rewizyjnych o śr. 1,2m w ilości 2 szt., - wykonanie studzienek ściekowych z osadnikiem w ilości 3 szt., - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat.III w ilości 1034 m2 - wykonanie warstwy odcinającej z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm w ilości 1034 m2 - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 5045 m2, - skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 5045 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 20cm w ilości 935 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie w ilości 427 m3 - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczna w ilości 221 t - nawierzchnia z kamienia narzutowego o wymiarach 16-20 cm w ilości 5 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm; w-wa wiążąca gr. 4cm w ilości 3605 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8; w-wa ścieralna gr. 3cm w ilości 5135 m2 - uzupełnienie poboczy kruszywem stabilizowanym mechanicznie w ilości 396 m3 - zagęszczenie i wyprofilowanie kruszywa naturalnego użytego na uzupełnienie poboczy w ilości 1976 m2 Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót. Gruz z rozbiórki wykonawca robót zabezpieczy we własnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1.Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ( Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) ; 3. Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy; 4. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno technicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - geodeta uprawniony na czas realizacji robót 5. Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat min. 3 zadania o charakterze i złożoności, oraz zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami od Zamawiających. 6. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem zgodnym z wymogami technologii robót (własnym lub dzierżawionym); 7. Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące 8. Będą posiadać na cały czas trwania budowy ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 9. Muszą posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia. 10. Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729)oraz projektem organizacji ruchu. Ocena spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.l do formularza oferty) 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty uczestniczących w realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 2.5 do formularza oferty 4. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego źródeł jego pozyskania 5. Dane o doświadczeniu Oferenta (dla potwierdzenia spełnienia warunku w punkcie 3.5. instrukcji dla oferentów) w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli firma działa krócej to z tego okresu)zbliżonych co do zakresu i rodzaju do robót objętych zamówieniem na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.4 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót 7. Oświadczenie o laboratorium 8. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót - załącznik nr 2.6 do formularza oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-bialystok.bianet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na w/p stronie internetowej, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.