eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY ULICACH BONIFRATRÓW, MAKOWEJ I MELIORACYJNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH.



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Ząbkowice Śląskie: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY ULICACH : BONIFRATRÓW, MAKOWEJ I MELIORACYJNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH.
Numer ogłoszenia: 241236 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY ULICACH : BONIFRATRÓW, MAKOWEJ I MELIORACYJNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż oświetlenia ulicznego zasilanego z modułów słonecznych wykorzystujących energię słoneczną jako źródło zasilania oraz źródła światła wykonane w technologii LED. Oświetlenie uliczne dotyczy ulic: a) Makowej ( odcinek drogi przylegający do zabudowań mieszkalnych pozbawionych oświetlenia). b) Melioracyjnej ( odcinek drogi wraz z chodnikiem na długości niespełniającym warunków normy dotyczącym oświetlenia ciągów pieszych). c) Bonifratrów ( odcinek drogi, chodnika, parkingu na odcinku wskazanym przez zamawiającego). Należy postawić lampy oświetleniowe na w/w ulicach. Lampy mają posiadać własne zasilanie oraz być wyposażone w słoneczne moduły fotowoltaiczne - produkujące prąd elektryczny z energii słonecznej. Kompletna lampa musi posiadać całkowicie autonomiczny system zasilania/oświetlenia umożliwiający prawie bezprzerwową prace systemu oświetleniowego. Zainstalowane źródła światła muszą spełniać normę oświetleniową dotyczącą odpowiedniej klasy drogi. Pozyskanie energii elektrycznej z energii słonecznej musi umożliwiać pokrycie zapotrzebowania w energię elektryczną wybranych źródeł oświetleniowych. System zasilania będzie wykorzystywał moduły fotowoltaiczne jako źródło zasilania. Lampy muszą posiadać bardzo ekonomiczne źródło światła wraz z systemem ich zasilania. Instalacja ma umożliwiać bezprzewodowe zasilanie budowanego oświetlenia w układzie całorocznym. W okresie zimowym w trudnych warunkach pogodowych i długim okresie nocnym, od zmierzchu do świtu przez okres 8 godzin na dobę z przerwą nocną ( dotyczy I i IV kwartału roku) tj. średnio 17.00-23.00 - 6.00-8.00. W pozostałym okresie tj. wiosna, lato, jesień od zmierzchu do świtu ( dotyczy II i III kwartału roku) tj. średnio od 22.00 -06.00. W przypadku dobrych warunków pogodowych w okresie przerwy nocnej możliwe oświetlenie w zakresie 30% mocy nominalnej. Dobór rozwiązań : a) Ul. Makowa: klasa oświetleniowa: S5. b) Ul. Melioracyjna: klasa oświetleniowa: MEW5, nawierzchnia: R3, wg normy: Lm,Ul,SR. c) Ul. Bonifratrów: klasa oświetleniowa: S5. Wykonywanie szkoleń: Celem szkolenia jest zapewnienie wybranemu personelowi Zamawiającego niezbędnej wiedzy na temat technologii, zasad eksploatacji i obsługi obiektów. Szkolenie winno być przeprowadzone na miejscu w trakcie prowadzenia montażu i winno obejmować: - Zasady poprawnej eksploatacji i działania, Wszelkie szkolenia i instruktaż winny być prowadzone w języku polskim. Koszty związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem szkoleń pokrywa Wykonawca. Zamawiający pokrywa jedynie koszty wynagrodzenia personelu delegowanego na szkolenia. Wszelkie dokumenty szkolenia i dokumenty niezbędne do obsługi powinny być dostarczone (w języku polskim) w co najmniej 3 kopiach. Wszystkie odpowiednie rysunki i DTR zostaną omówione po to aby dać personelowi jasny wgląd w: - projekt całościowy Instalacji - montaż wszystkich elementów - procedury obsługi w każdych warunkach - środki bezpieczeństwa Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: W okresie gwarancyjnym - potwierdzenie przyjęcia informacji o zgłoszeniu usterki 4h W okresie gwarancyjnym - usunięcie usterki 36h od czasu potwierdzonego zgłoszenia W okresie pogwarancyjnym - możliwość podpisania stałej umowy serwisowej. Gwarancja: [przy odporności na średnie warunki atmosferyczne oraz wiatrowe] Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia będzie zgodny z zaproponowanym w ofercie przez Wykonawcę, jednak nie krótszy niż 5 lat na montaż, urządzenia zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszą niż 3 lata. Wykonawca musi wykonać instrukcję obsługi i eksploatacji dla dostarczanych urządzeń i dostarczyć ją Zamawiającemu w wersji drukowanej oraz na nośniku elektronicznym. Wykona i dostarczy rysunki i schematy połączeń elektrycznych pomiędzy zamontowanymi urządzeniami, przedstawiające całość instalacji po wykonaniu. [brak dokumentacji instrukcji obsługi oraz sposobu wymiany uszkodzonych elementów powinien dyskwalifikować Wykonawcę w zakresie określonej kwoty np. 15% wartości zlecenia - punkt do umowy] Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych przynajmniej w okresie gwarancji A w okresie pogwarancyjny umożliwi zamawiającemu serwis na odrębnie ustalonych warunkach Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające, że zastosował minimalne sposoby zabezpieczające przed aktami wandalizmu i kradzieży [śruby zrywalne, nakrętki nietypowe] Wykonawca przekaże użytkownikowi wszystkie narzędzia potrzebne do zaprogramowania systemu, oraz wszystkie programy aplikacyjne w wersjach źródłowych. Wykonawca musi w ofercie udowodnić że jego źródła światła spełniają następujące warunki określone normą w tabeli zawierającej charakterystykę poszczególnych źródeł światła. Wykonawca musi dostarczyć: - pliki fotometryczne zastosowanych opraw w celu umożliwienia weryfikacji poprawności oferty [weryfikacji dokonuje wyznaczona pracownia projektowa] - oświadczenie, że 30% występujących produktów zostało wyprodukowane na terenie Polski [dopuszczalne z zagranicznych komponentów]; np - źródło światła - słup wraz z konstrukcją nośną Zaleca się zainstalowanie modułów fotowoltaicznych pochodzących od rzetelnych producentów/dostawców ze względu na dobrą jakość produktu, dostępność, parametry, gwarancję i sposób reklamacji. Należy pamiętać o fakcie, że obliczenia zarówno uzysku energii elektrycznej z promieniowania słonecznego jak i efektywności źródła światła przeprowadza się dla konkretnych modeli i nie wolno takich danych przenosić na inne urządzenia, przez analogię porównując tylko jeden parametr np. moc w Watach [W] Szczegółowy zakres prac został opracowany w Programie Funkcjonalno- Użytkowym , który stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 09.33.10.00 - Baterie słoneczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b)1. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej systemu automatyki i sterowania o wartości przedmiotu zamówienia ponad 100 000 zł netto każda. b)2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty obejmujące montaż elementów systemów fotowoltaicznych, o łącznej zainstalowanej mocy ponad 10 kW i łącznej wartości kontraktów ponad 200 000 zł netto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości ( netto), daty i miejsca wykonania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d.1) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 160 000 zł obejmujące okres realizacji Zamówienia. d.2) Posiadają środki na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 160 000 zł . d.3) Posiadają ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych na kwotę nie mniejszą jak kwota 150 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Każde z zamontowanych urządzeń ( modułów fotowoltaicznych) winno posiadać zaświadczenia (certyfikaty) lub deklarację zgodności , że każdy użyty produkt został wykonany zgodnie z normą: IEC EN-61730 IEC EN 61215

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie; Biuro Obsługi Petenta ( parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.