Ogłoszenie z dnia 2006-05-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: zarządzanie Projektem Drogowa Trasa Średnicowa Katowice - Dąbrowa Górnicza (DTŚ K-D) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Śląskie, do kontaktów: Anna Łojewska-Pyka, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078559, 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Nieruchomości i Budownictwa PROMIKS Sp. z o.o., Zuzanna Guzik-Laskowska, ul. Sienkiewicza 11/3, 40-031 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 032 251 97 56, 0602 50 10 30, fax +48 032 251 97 56, e-mail: kancrzecz@interia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Nieruchomości i Budownictwa PROMIKS Sp. z o.o., Zuzanna Guzik-Laskowska, ul. Sienkiewicza 11/3, 40-031 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 032 251 97 56, 0602 50 10 30, fax +48 032 251 97 56, e-mail: kancrzecz@interia.pl, nie dotyczy. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Komunikacji i Transportu, Jacek Stumpf - Dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Powstańców 28, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. nie dotyczy, fax nie dotyczy, e-mail: nie dotyczy, nie dotyczy. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie Projektem Drogowa Trasa Średnicowa Katowice - Dąbrowa Górnicza (DTŚ K-D). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie zarządzania Projektem Drogowa Trasa Średnicowa Katowice - Dąbrowa Górnicza (DTŚ K-D). Do obowiązków Zarządzającego Projektem należy reprezentowanie interesów Województwa Śląskiego w zakresie prawnym, organizacyjnym, rzeczowym i finansowym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Województwo Śląskie. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.64.00.00 - 74.64.00.00 74.64.10.00 - 74.64.10.00 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zgodnie z siwz, o wartości powyżej 750 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 34;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 300 000 PLN. Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, w następujących formach: w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego w GETIN Banku S.A. II Oddział w Katowicach, ul Powstańców 25a, 40-039 Katowice, nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309 w poręczeniach bankowych, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz 1158, późn. zm.). Dokumenty należy złożyć w Wydziale Komunikacji i Transportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Powstańców 28, pokój 103. Wadium należy wnieść skutecznie do 26 czerwca 2006 roku do godziny 12.00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z siwz. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki opisane w pkt. 5.1.1 siwz musi spełniać każdy z wykonawców. 2.Warunki szczegółowe. 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy i organizacyjny. Wykonawca musi wykazać: a)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN,- na podstawie sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b)dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN, na podstawie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy. 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a)warunek określony w pkt 5.2.1 a) siwz spełniają łącznie, z tym, że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 51%; b)warunek określony w pkt 5.2.1 b) siwz spełnia co najmniej jeden z Wykonawców; 2.3. Ubezpieczenie. Wykonawca musi przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 2 mln PLN. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zostanie zobowiązany do posiadania ważnej polisy na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się kilku Wykonawców, wówczas wymagane jest legitymowanie się przez nich polisami, o których jest wyżej mowa na łączną kwotę 2 mln PLN. 2.4. Potencjał kadrowy. a)Wykonawca musi przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b)Do wykazu Wykonawca powinien dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c)Wykonawca przedstawi informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5.2.4 siwz. 2.6.Doświadczenie.Wykonawca musi przedstawić wykaz usług, obejmujący co najmniej jedną usługę wykonaną w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać i udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał czynności w zakresie Zarządzania Projektem zbliżone do czynności objętych niniejszym przetargiem dla inwestycji o wartości netto minimum 50 mln PLN. 2.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 5.2.6 siwz każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą. Jeśli Wykonawca wyraźnie wskaże, że odpowiadać będzie za realizację określonej części zamówienia, wówczas dopuszczalne jest, aby wykazał doświadczenie tylko w tym konkretnym zakresie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do Rozdziału I SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2., 6.1.4, 6.1.6 siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2, 6.1.4, 6.1.6 oraz 6.1.3 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.1.1 - 6.1.4 oraz w pkt 6.2.1 siwz winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2. Dokumenty wymienione w pkt 6.2.2 - 6.2.5. siwz Wykonawca lub Wykonawcy winni przedłożyć odpowiednio do zakresu oferowanych usług. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do siwz. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 5.2.3 siwz. 3. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż określoną w pkt. 5.2.1 b) siwz wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie składają Ofertę wówczas powyższy wymóg powinni spełnić łącznie, załączając dokumenty bankowe potwierdzające dysponowanie w sumie środkami określonymi w pkt 5.2.1 b)siwz. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o osobach i podmiotach wykonujących kluczowe funkcje, które będą realizowały zamówienie zamieścić należy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału I siwz. Do informacji, winny być dołączone kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których jest mowa w § 18 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DzU. nr 96 z 2005 r poz. 817) oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku geodetów należy przedłożyć ich uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 1 do 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U Nr 100 2000 r. poz. 1086). 2.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie wykonawcy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszego Rozdziału. Informacja ta musi potwierdzić spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.6. siwz. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w niej usługi zostały wykonane należycie. 3.Personel. Nadzór nad realizacją Projektu będzie powierzony osobom wskazanym w ofercie Wykonawcy na formularzu Potencjał kadrowy(załącznik nr 2 do Rozdziału I), zwanym w dalszej osobami kluczowymi. Wskazane osoby muszą spełniać określone w tym punkcie minimalne wymagania. Osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem będzie Zarządzający Projektem. Wykonawca w terminie 1 miesiąca od podpisania Umowy opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, zakres obowiązków i uprawnień, jakie zamierza przekazać osobom kluczowym. Osoby kluczowe: Biorący udział ze strony Wykonawcy w przygotowaniu i realizacji Przedsięwzięcia Inwestycyjnego nazwani są osobami kluczowymi. Należą do nich: a)Osoby posiadające: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz mostowej, uprawniające do projektowania i kierowania robotami budowlanymi (§ 18 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, DzU. nr 96 z 2005 r poz. 817) oraz posiadające aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 7-letnie doświadczenie w wykonawstwie drogowym i mostowym. b)Osoby posiadające: wykształcenie prawnicze a także geodezyjne z 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym,. Osoba z wykształceniem geodezyjnym winna posiadać: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, określone w art. 43 pkt 1 do pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. nr 100, poz. 1086) do geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych. c)Inspektorzy nadzoru robót branżowych, takich jak: drogowych, mostowych, ogólnobudowlanych, sieciowych. Winni oni posiadać: uprawnienia zawodowe określone w § 18 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DzU. nr 96 z 2005 r poz. 817). Ponadto co najmniej 5-cioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorach inwestorskich, odpowiednio w branży drogowej lub mostowej, oraz posiadające aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 82 - 86735 z dnia 28.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/01/ZGL/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.06.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie ANiB PROMIKS Sp. z o.o. (pon.-pt. 8:30-15:30) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.06.2006, godzina 12:30, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Komunikacji i Transportu, Katowice, ul. Powstańców 28, pokój 102.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 12 w Katowicach
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.