To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-13
Ogłoszenie nr 24127 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Bydgoszcz: : Naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377279 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
112607400000, ul.
ul. M. Skłodowskiej-Curie
9,
85094
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
525 854 304, faks
525 854 076, e-mail
zamowienia@jurasza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SU/NLZ/361-1/75-16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został opisany w dokumentacji załączonej do SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych zgodnie z załączoną dokumentacją, tj.: 1) archiwalną dokumentacją projektową, rysunkową, ogólnym zakresem prac remontowych do wykonania oraz fotografiami -stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 2) przedmiarem robót - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ 2.4 Załączone przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, są materiałem pomocniczym. 3. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA OSÓB WYKONUJACYCH CZYNNOSCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 3A 3.1 Wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: TAB. 1. LP Grupa czynności budowlano - remontowych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności ziemne 1. Wykopy ręczne. 2. Zasypywanie wykopów - ręczne. 3. Wykopy i zasypywanie przy użyciu koparki - operator koparki. 4. Zagęszczanie gruntu. 2. Czynności rozbiórkowe 1. Rozbieranie ścian żelbetowych ręczne i przy użyciu elektronarzędzi 2. Cięcie piłą diamentową betonu 3. Rozbieranie nawierzchni (różnego typu) ręczne i przy użyciu elektronarzędzi 4. Zrywanie posadzek. 5. Rozbiórka izolacji. 3. Czynności malarskie: 1. Skrobanie, zmywanie ścian i sufitów - usunięcie starych farb. 2. Odgrzybianie ścian. 3. Szpachlowanie, uzupełnianie ubytków na ścianach i sufitach. 4. Wygładzanie ścian i sufitów - gładzie. 5. Gruntowanie ścian i sufitów. 6. Malowanie ścian i sufitów (wszystkie rodzaje farb). 4. Czynności murarskie i tynkarskie 1. Skucie tynku. 2. Tynkowanie ścian. 3. Murowanie. 4. Wykonanie izolacji ścian i stropów (przeciwwilgociowe, cieplne) TAB. 2 LP Grupa czynności budowlano - elektrycznych. Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności elektryczne. 1. Demontaż starych instalacji elektrycznych. 3. Demontaż starych opraw oświetleniowych. 4. Układanie kabli elektrycznych. 5. Wykucie otworu i osadzenie puszki (w każdym materiale). 6. Montaż / wymiana gniazd elektrycznych, teletechnicznych, włączników. 7. Montaż opraw oświetleniowych (różnego typu). 8. Okablowanie sieci komputerowych. 9 . Pomiary elektryczne TAB. 3. LP Grupa czynności budowlano - instalacyjne Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności sanitarne. 1. Montaż przewodów wentylacyjnych (wentylacja grawitacyjna) TAB. 4. LP Grupa czynności nadzorczo - kontrolnych robót budowlanych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności nadzorczo kontrolne. 1. Kontrola prac budowlano - instalacyjnych względem ich zgodności z posiadaną dokumentacją. 2. Nadzór nad przebiegiem realizacji budowy względem przestrzegania przepisów prawa budowlanego w tym BHP, w zakresie wymaganym przez Ustawodawcę. 3. Kontrola i przestrzeganie jakość oraz stan zaawansowania robót w tym raportowanie do Zamawiającego w niezbędnym zakresie. 4. Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż wykonawczych. 5. Nadzór nad pracownikami Wykonawcy i Podwykonawców. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób dla czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia będzie odbywał się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które będzie zawierało listę osób (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacją, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osób czynnościami (tab. 1, 2, 3, 4, pkt. 3.1 SIWZ), które będą wykonywać w ramach umowy o pracę. 3.3 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca zobowiązuje się do poddania czynnościom kontrolnym osób działających z upoważnienia Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45410000-4,
45320000-6,
45442180-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86615.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 82392.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.