eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-151/45/2011/G/Dezynfekcja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Gdańsk: PN-151/45/2011/G/Dezynfekcja
Numer ogłoszenia: 241281 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-151/45/2011/G/Dezynfekcja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet 1 - preparatu chlorowego, 945 op. Pakiet 2 - preparatu dezynfekcyjno-myjącego, 510.000 L roztworu użytkowego Pakiet 3 - preparatu dezynfekcyjno-myjącego, 120.000 L roztworu użytkowego Pakiet 4 - preparatu do szybkiej dezynfekcji, 6.240 L Pakiet 5 - preparatu do szybkiej dezynfekcji, 630 op. Pakiet 6 - alkoholowego produktu leczniczego, 2.250 L Pakiet 7 - preparatu do mycia rąk, 1.748 L Pakiet 8 - chusteczek do dezynfekcji, 315 op. lub 31.500 szt. Pakiet 9 - preparatu do dezynfekcji narzędzi, 15 op. Pakiet 10 - preparatu do szybkiej dezynfekcji, 375 op. Pakiet 11 - preparatu do manualnej dezynfekcji, 225.000 L roztworu użytkowego Pakiet 12 - preparatu myjącego do narzędzi, 45 op. Pakiet 13 - preparatu trójenzymatycznego, 750 op. Pakiet 14 - preparatów do dozowników do systemu STERISOL, 10.755 op. Pakiet 15 - emulsji do pielęgnacji i ochrony skóry rąk, 870 op. Pakiet 16 - preparatu do dezynfekcji inkubatorów, 5.625 op. Pakiet 17 - preparatu do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami, 375 op. Pakiet 18 - preparatu do myjni-dezynfektorów, 36 op. w tym: poz. 1 - 16 op., poz. 2 - 8 op., poz. 3 - 4 op., poz. 4 - 8 op. Pakiet 19 - preparatu do konserwacji narzędzi, 24 op..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki dla Pakietu nr 1: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 1 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy Warunki dla Pakietu nr 2: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 2 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 3: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 3 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 4: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 4 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 5: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 5 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 6: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 6 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 7: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 7 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 8: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 8 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 9: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 9 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 10: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 10 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 11: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 11 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 12: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 12 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 13: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 13 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 14: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 14 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 15: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 15 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 16: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 16 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 17: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 17 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 18: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 18 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy, Warunki dla Pakietu nr 19: w ciągu ostatnich 3 lat realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla Pakietu 19 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 2 dostawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki dla Pakietu nr 1: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 13.500,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 2: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 31.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 3: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 10.300,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 4: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 27.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 5: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 6.800,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 6: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 17.200,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 7: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 7.600,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 8: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5.500,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 9: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 570,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 10: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 10.870,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 11: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 22.200,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 12: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.400,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 13: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 30.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 14: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 131.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 15: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3.500,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 16: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 7.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 17: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3.300,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 18: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 19: firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis oraz datę. Opłata skarbowa nie jest wymagana, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635); II. 1) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: - dotyczy Pakietu 1 - decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych; - dotyczy Pakietu 2 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42 EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 3 - decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 4 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru oraz opinia PZH HŻ o zastosowaniu do powierzchni kontaktujących się z żywnością; - dotyczy Pakietu 5 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 6 - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; - dotyczy Pakietu 7 - potwierdzenie przyjęcia formularza danych do Krajowego Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; - dotyczy Pakietu 8 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; - dotyczy Pakietu 9 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 10 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 11 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 12 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC; - dotyczy Pakietu 13 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 14 poz. 1, poz. 2 - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub pozwolenie na obrót produktem biobójczym; - dotyczy Pakietu 14 poz. 3 - potwierdzenie przyjęcia formularza danych do Krajowego Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; - dotyczy Pakietu 15, Pakietu 17 - potwierdzenie przyjęcia formularza danych do Krajowego Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; - dotyczy Pakietu 16, Pakietu 19 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru; - dotyczy Pakietu 18 - deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EEC lub zgłoszenie wyrobu medycznego do rejestru, karty techniczne wyrobów zawierające skład, dozowanie, parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla pozycji 3 - spektrum działania i warunki procesu dezynfekcji chemiczno-termicznej); II. 2) Zamawiający wymaga, aby skuteczność działania (stężenie, spektrum, czas) była potwierdzona certyfikatami wydanymi przez laboratoria posiadające certyfikat GLP, na podstawie badań wykonanych metodami przewidzianymi dla obszaru medycznego, określonymi w normach PN-EN lub innymi uznanymi międzynarodowo, albo metodami zaakceptowanymi przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Środki do dezynfekcji narzędzi powierzchni muszą być badane z obciążeniem biologicznym odpowiednim dla warunków brudnych z wyłączeniem Pakietu 9 oraz Pakietu 18 pozycja 3, które powinny być badane w warunkach czystych. a) należy dołączyć do oferty ulotki informacyjne zawierające skład ilościowy i jakościowy produktów oraz instrukcje użycia; b) należy dostarczyć karty charakterystyki w języku polskim przygotowane według rozporządzenia UE WE 1907/2006 REACH; c) Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w kartach charakterystyki preparatów nie wymagały szczegółowego i kosztownego postępowania w trakcie stosowania produktów i roztworów użytkowych z niewykorzystanymi roztworami i zużytymi opakowaniami. Dotyczy to między innymi konieczności zapewnienia środków ochrony osobistej innych niż stosowane przez Zamawiającego. W innym przypadku oferta zostanie odrzucona; d) dla wyrobów zarejestrowanych jako kosmetyki nie obowiązuje posiadanie składu ilościowego, należy wymienić głównie składniki. III. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp IV. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia oraz w pytaniach i odpowiedziach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Zespól ds Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 091.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Sekretariat Dyrektora, pok. 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.