eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Bystrzyca Stara wraz z przebudową drogi gminnej wewnętrznej w Bystrzycy Starej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Strzyżewice: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Bystrzyca Stara wraz z przebudową drogi gminnej wewnętrznej w Bystrzycy Starej
Numer ogłoszenia: 241291 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219517 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice, , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Bystrzyca Stara wraz z przebudową drogi gminnej wewnętrznej w Bystrzycy Starej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Bystrzyca Stara wraz z przebudową drogi gminnej wewnętrznej polegające na wykonaniu następujących robót: 1) roboty przygotowawcze: pomiarowe i rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie utwardzenia placu o następującej konstrukcji: wykonanie koryta, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia z kostki betonowej szarej typu behaton gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, 4) obramowanie placu krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, korytka ściekowe z elementów betonowych na ławie betonowej, gr. prefabrykatu 20 cm 5) wykonanie ogrodzenia placu: z paneli ogrodzeniowych - 17,5 mb, z cokołem z krawężnika betonowego wraz z bramą o wymiarach 4,5 m x 1,5 m 6) nasadzenia roślin wieloletnich wg wykazu 7) przygotowanie terenu pod nasadzenia i trawnik - usunięcie darni, uzupełnienie ziemią urodzajną na powierzchni 650 m2, 8) montaż urządzeń małej architektury - kosze na śmieci o pojemności 35 dm3 - 3 szt., ławki parkowe - 5 szt. 9) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 4 szt., 10) umocnienie skarp płytami ażurowymi 60 x 40 x 8 cm - 55,50 m2, Przebudowa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej: 11) ułożenie nawierzchni na drodze gminnej wewnętrznej o następującej konstrukcji: profilowanie i wyrównanie terenu, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm, płyty ażurowe 60 x 40 x 10 cm, 12) ułożenie krawężnika 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem - 75 m Szczegółowy opis robót określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu prowadzenia robót. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacja techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Przejęcie placu budowy przez wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej na jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia robót. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Ponadto: 1) Wykonawca ma obowiązek przestrzegania obowiązujących przepisów ustawy z dnia 14. 12. 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z p. zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej. 2) Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) obsługa geodezyjna inwestycji, b) organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie umownym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, c) zabezpieczenie placu budowy i robót, d) ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy, e) w obrębie robót: zabezpieczenie sieci i urządzeń przed ich uszkodzeniem oraz natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z p. zm.), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy g) oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem h) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, i) czynny udział w odbiorach, j) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości , na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Strzyżewice w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Garden Concept Architekci Krajobrazu, W. Januszczyk, P. Szkołut Spółka jawna, ul. Śnieżyńskiego 1, 20-706 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142682,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124729,57

  • Oferta z najniższą ceną: 124729,57 / Oferta z najwyższą ceną: 194755,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.