eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaKompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach Projektu Systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dukla - Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Część I obsługa kas fiskalnych podstaw obsługi komputera Część II Kurs prawa jazdy kategorii B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Dukla: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach Projektu Systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dukla - Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Część I obsługa kas fiskalnych podstaw obsługi komputera Część II Kurs prawa jazdy kategorii B
Numer ogłoszenia: 241299 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli , ul. Kościuszki 4, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 13 4329141, faks 13 4329142.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach Projektu Systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dukla - Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Część I obsługa kas fiskalnych podstaw obsługi komputera Część II Kurs prawa jazdy kategorii B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach Projektu Systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dukla- Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Zadanie składać się będzie z 2 usług szkoleniowych. 2) Cel projektu Celem głównym projektu jest zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej klientów MOPS Dukla do końca 2011 roku. 3)Grupy docelowe, odbiorcy usług szkoleniowych. W projekcie wsparciem zostaną objęte: Kurs prawa jazdy kat B - 8 osób. Kurs obsługi kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera - 9 osób. Część I 4) Usługa szkoleniowa 1 - kurs Obsługa kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera 4.1 Założenia modułu: 4.1.1Kurs ma na celu podnieść umiejętności i kompetencje zawodowe uczestników w zakresie obsługi kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera. Pierwsza 10 godzinna część kursu ma za zadanie zapoznać kursantów z podstawową wiedzą prawną dot. stosowania kas fiskalnych, podstaw towaroznawstwa, dokumentacji handlowej i magazynowej. Osoby uczestniczące w szkoleniu powinny uczestniczyć w zajęciach praktycznych z obsługi kas fiskalnych wymiarze co najmniej 5 godzin. Zajęcia praktyczne realizowane są z wykorzystaniem 2 rodzajów kas fiskalnych. Wykonawca zapewnia podczas zajęć praktycznych po 2 kasy fiskalne na osobę (razem 18 kas fiskalnych) . W zakresie podstaw obsługi komputera (25 godzin) prowadzący szkolenie zapozna biorących udział w kursie uczestników projektu z budowa komputera. Zakłada się iż program kursu obejmie kształcenie następujących umiejętności praktycznych: opracowywaniem dokumentów za pomocą edytorów: Paint, WordPad, Word. Poznanie i wykorzystanie techniki tworzenia prezentacji komputerowych w MS Office - PowerPoint oraz praktyczne wykorzystanie Internetu z wykorzystaniem internetowych narzędzi komunikacji. 4.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje przeprowadzenie szkolenia Obsługa kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera. 4.1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 4.1.4. Liczba osób - 9 w jednej grupie szkoleniowej. Przewiduje się prowadzenie kursu w 1 grupie szkoleniowej. 4.1.5. Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 8. 4.1.6. Liczba godzin dydaktycznych teoretycznych - 30 godzin na grupę oraz 35 godzin praktycznych na osobę. 4.1.6. Realizacja modułu: w terminie do 30.11.2011 w układzie poniedziałek - piątek w jednym cyklu. 4.2 Zadania Wykonawcy: 4.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób. Posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz spełniać wymogi bhp. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) Zapewnienie sali komputerowej z dostępem do Internetu oraz sali wyposażonej w min 18 kas fiskalnych (po 2 kasy na osobę). c) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni instruktorów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca zakupi dla uczestników szkolenia 2 podręczniki o tematyce szkoleniowej, notatnik, długopis. d) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym, e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających m. inn. informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, f) Wykonawca przeprowadzi egzamin końcowy, g) Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia na trasie miejscowość zamieszkania - miejsce szkolenia - miejscowość zamieszkania każdego dnia szkolenia, h) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, i) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków, l) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów/zaświadczeń, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej. 5) Usługa szkoleniowa 2 - Kurs prawa jazdy kategorii B 5.1.1Kurs ma na celu podniesienie umiejętności i kompetencje zawodowych i przygotowanie uczestników projektu do kierowania pojazdami silnikowymi w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. 5.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B 5.1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - kurs. 5.1.4. Liczba osób - 8 w jednej grupie szkoleniowej. Przewiduje się prowadzenie kursu w 1 grupie szkoleniowej. 5.1.5. Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 8. 5.1.6. Liczba godzin dydaktycznych teoretycznych - 30 godzin na grupę oraz 35 godzin praktycznych na osobę. 5.1.7. Realizacja modułu: w terminie do 24.12.2011r. 5.2 Zadania Wykonawcy: 5.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia w tej części musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 31 października 2005r. Nr 217 poz. 1834 ze zmianami). Ponadto program szkolenia, a także warunki jego realizacji muszą być zgodne z w/w Rozporządzeniem. b) Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 20.00. Zajęcia praktyczne mogą odbywać się w sobotę, zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. c) Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Wykonawca pomoże w przeprowadzeniu przez uprawniony podmiot niezbędnego do realizacji zamówienia badania lekarskiego dla każdego uczestnika kursu e) Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym oraz przystąpieniem wszystkich jego uczestników do egzaminu państwowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Koszty egzaminu państwowego należy uwzględnić w cenie szkolenia. f) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób. Posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz spełniać wymogi bhp. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; g) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie odpowiednich warunków do przeprowadzenia praktycznej części szkolenia. Wykonawca powinien dysponować minimum 3 samochodami, dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 5 lat temu. Ponadto Wykonawca powinien dysponować placem manewrowym, odpowiednim do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia. h) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie nieodpłatnych materiałów szkoleniowych, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik w twardej oprawie - format A-4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne. Należy także uwzględnić 1 egzemplarz podręcznika dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe, muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie podczas szkoleń teoretycznych jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; j) Zamawiający wymaga aby dla każdego z uczestników szkolenia prowadzona była indywidualna ewidencja części praktycznej szkolenia, z dokładnym określeniem terminów jazd, a także ich zakończenia. k) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni instruktorów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym, e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających m. inn. informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, g) Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia na trasie miejscowość zamieszkania - miejsce szkolenia - miejscowość zamieszkania każdego dnia szkolenia teoretycznego. h) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, i) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków, l) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów/zaświadczeń, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej. cd. w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty. e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Zał. Nr 4 do oferty. f) polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem -Zał. Nr 5 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie : a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: zawieszenie świadczenia usług przez Zamawiającego, b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części usług, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, c) Inne zmiany : w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Kościuszki 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Kościuszki 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Systemowego p.n.Czas na aktywność w Gminie Dukla - Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych podsatw obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 4) Usługa szkoleniowa 1 - kurs Obsługa kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera 4.1 Założenia modułu: 4.1.1Kurs ma na celu podnieść umiejętności i kompetencje zawodowe uczestników w zakresie obsługi kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera. Pierwsza 10 godzinna część kursu ma za zadanie zapoznać kursantów z podstawową wiedzą prawną dot. stosowania kas fiskalnych, podstaw towaroznawstwa, dokumentacji handlowej i magazynowej. Osoby uczestniczące w szkoleniu powinny uczestniczyć w zajęciach praktycznych z obsługi kas fiskalnych wymiarze co najmniej 5 godzin. Zajęcia praktyczne realizowane są z wykorzystaniem 2 rodzajów kas fiskalnych. Wykonawca zapewnia podczas zajęć praktycznych po 2 kasy fiskalne na osobę (razem 18 kas fiskalnych) . W zakresie podstaw obsługi komputera (25 godzin) prowadzący szkolenie zapozna biorących udział w kursie uczestników projektu z budowa komputera. Zakłada się iż program kursu obejmie kształcenie następujących umiejętności praktycznych: opracowywaniem dokumentów za pomocą edytorów: Paint, WordPad, Word. Poznanie i wykorzystanie techniki tworzenia prezentacji komputerowych w MS Office - PowerPoint oraz praktyczne wykorzystanie Internetu z wykorzystaniem internetowych narzędzi komunikacji. 4.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje przeprowadzenie szkolenia Obsługa kas fiskalnych oraz podstaw obsługi komputera. 4.1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 4.1.4. Liczba osób - 9 w jednej grupie szkoleniowej. Przewiduje się prowadzenie kursu w 1 grupie szkoleniowej. 4.1.5. Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 8. 4.1.6. Liczba godzin dydaktycznych teoretycznych - 30 godzin na grupę oraz 35 godzin praktycznych na osobę. 4.1.6. Realizacja modułu: w terminie do 30.11.2011 w układzie poniedziałek - piątek w jednym cyklu. 4.2 Zadania Wykonawcy: 4.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób. Posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz spełniać wymogi bhp. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) Zapewnienie sali komputerowej z dostępem do Internetu oraz sali wyposażonej w min 18 kas fiskalnych (po 2 kasy na osobę). c) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni instruktorów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca zakupi dla uczestników szkolenia 2 podręczniki o tematyce szkoleniowej, notatnik, długopis. d) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym, e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających m. inn. informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, f) Wykonawca przeprowadzi egzamin końcowy, g) Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia na trasie miejscowość zamieszkania - miejsce szkolenia - miejscowość zamieszkania każdego dnia szkolenia, h) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, i) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków, l) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów/zaświadczeń, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5) Usługa szkoleniowa 2 - Kurs prawa jazdy kategorii B 5.1.1Kurs ma na celu podniesienie umiejętności i kompetencje zawodowych i przygotowanie uczestników projektu do kierowania pojazdami silnikowymi w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. 5.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B 5.1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - kurs. 5.1.4. Liczba osób - 8 w jednej grupie szkoleniowej. Przewiduje się prowadzenie kursu w 1 grupie szkoleniowej. 5.1.5. Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 8. 5.1.6. Liczba godzin dydaktycznych teoretycznych - 30 godzin na grupę oraz 35 godzin praktycznych na osobę. 5.1.7. Realizacja modułu: w terminie do 24.12.2011r. 5.2 Zadania Wykonawcy: 5.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia w tej części musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 31 października 2005r. Nr 217 poz. 1834 ze zmianami). Ponadto program szkolenia, a także warunki jego realizacji muszą być zgodne z w/w Rozporządzeniem. b) Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 20.00. Zajęcia praktyczne mogą odbywać się w sobotę, zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. c) Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Wykonawca pomoże w przeprowadzeniu przez uprawniony podmiot niezbędnego do realizacji zamówienia badania lekarskiego dla każdego uczestnika kursu e) Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym oraz przystąpieniem wszystkich jego uczestników do egzaminu państwowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Koszty egzaminu państwowego należy uwzględnić w cenie szkolenia. f) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie sali szkoleniowej do zajęć teoretycznych z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób. Posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz spełniać wymogi bhp. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; g) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie odpowiednich warunków do przeprowadzenia praktycznej części szkolenia. Wykonawca powinien dysponować minimum 3 samochodami, dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 5 lat temu. Ponadto Wykonawca powinien dysponować placem manewrowym, odpowiednim do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia. h) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie nieodpłatnych materiałów szkoleniowych, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik w twardej oprawie - format A-4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne. Należy także uwzględnić 1 egzemplarz podręcznika dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe, muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i) Na wykonawcy spoczywa zapewnienie podczas szkoleń teoretycznych jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; j) Zamawiający wymaga aby dla każdego z uczestników szkolenia prowadzona była indywidualna ewidencja części praktycznej szkolenia, z dokładnym określeniem terminów jazd, a także ich zakończenia. k) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni instruktorów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym, e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających m. inn. informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, g) Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia na trasie miejscowość zamieszkania - miejsce szkolenia - miejscowość zamieszkania każdego dnia szkolenia teoretycznego. h) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, i) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków, l) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów/zaświadczeń, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.