Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Syrynia: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2009r:
Rejon I, Rejon II, Rejon III
CPV: 45233140-9 -roboty w zakresie konserwacji dróg
Numer ogłoszenia: 24131 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni , ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, woj. śląskie, tel. 032 4517607; 032 4517415, faks 032 4517607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2009r: Rejon I, Rejon II, Rejon III CPV: 45233140-9 -roboty w zakresie konserwacji dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi ( jak dla ruchu KR3-KR6 ) -Zgodnie z załączonym wykazem dróg- Rejon I, Rejon II, Rejon III. Zadanie obejmuje roboty polegające na likwidacji wybojów , ubytków i innych uszkodzeń pozimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych Zakres robót w podziale na poszczególne technologie: 1.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - do stosowania na gorąco 2. Remont cząstkowy masa na zimno 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: rejon I -3500,00zł rejon II -1500,00zł rejon III- 1500,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.6. wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zależności od wybranego rejonu na który składana jest oferta) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 1.7. uzyskali od poprzednich Zamawiających potwierdzenia (np. referencje), że zadania te zostały wykonane należycie. 1.8. posiadają potencjał techniczny tj. sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia; a także: 1.9. zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605) tj. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświaczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. Należy wypełnić załącznik nr 1A lub i 1B, lub i 1C w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. Należy wypełnić załącznik nr 6A lub i 6B, lub i 6C w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie cen materiałów oraz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, a także wykaz składników cenotwórczych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Syryni, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczone kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. Oferta oraz oryginała dowodu wniesienia wadium winny zostać umieszczone w 1 kopercie - opakowaniu. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, w § 1 ust. 2 pkt. 1, 5, 6 oraz w § 1 ust.3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.): W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5 podpunkcie a-c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 3 zostały wykonane należycie, UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie wystarczy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. g) wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SIWZ ; h) wykaz podwykonawców , którzy będą wykonywać zamówienie z podanym zakresem wykonywanych czynności Należy wypełnić załącznik nr 8A lub i 8B, lub i 8C w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: h) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w.w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt a,b,c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i w pkt 8 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 7 i w pkt 8 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 9. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów (konsorcjum,spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas takie pełnomocnictwo powinno być stwierdzone w formie pisemnej i złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez udzielających pełnomocnictwa. 9.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 5 a,b,c oraz punkcie 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.ingo.pl ( w zakładce PRZETARGI).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z.s w Syryni
ul. Raciborska 3
44-361 Racobórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z.s w Syryni ul. Raciborska 3 44-361 Racobórz ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2009r: Rejon I CPV: 45233140-9 -roboty w zakresie konserwacji dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I-Rejon I 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych,mieszankami mineralno-asfaltowymi, grysowymi zamkniętymi -do stosowania na gorąco-1090,00Mg 2.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi z kruszywa łamanego i lepiszcza asfaltowego do stosowania na zimno-50,00Mg 3.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych-55szt 4.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych- 30szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2009r: Rejon II CPV: 45233140-9 -roboty w zakresie konserwacji dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II-Rejon II: 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych,mieszankami mineralno-asfaltowymi, grysowymi zamkniętymi -do stosowania na gorąco-243,00Mg 2.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych,mieszankami mineralno-asfaltowymi z kruszywa łamanego i lepiszcza asfaltowego do stosowania na zimno-5,00Mg 3.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych-10 szt 4.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych-5szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego - 2009r: Rejon III CPV: 45233140-9 -roboty w zakresie konserwacji dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III-Rejon III 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych,mieszankami mineralno-asfaltowymi, grysowymi zamkniętymi- do stosowania na gorąco-243,00Mg 2. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych,mieszankami mineralno-asfaltowymi z kruszywa łamanego i lepiszcza asfaltowego do stosowania na zimno-5,00Mg 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych -10szt 4.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych-5szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SYRYNIA
więcej: przetargi SYRYNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odwodnienia ulic Starych Włoch - I etap zlewnia Tomnicka
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zakliczyn i Wesołów".
- Przebudowa drogi gminnej nr 001848F w m. Borowe gm. Iłowa
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2025 r. Etap I
- Bieżące utrzymanie dróg i placów na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.