eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem piły i remontera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Białystok: Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem piły i remontera
Numer ogłoszenia: 241328 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165770 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem piły i remontera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na ulicach miasta Białegostoku z zastosowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i wbudowywanej na gorąco z użyciem piły i remontera - uszkodzenia o średniej grubości 6,0cm, w asortymencie: 1)remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem piły i remontera o średniej grubości 6cm, powierzchnia remontu do 10m2 2)remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem piły i remontera o średniej grubości 6cm, powierzchnia remontu od 10m2 do 50m2 3)remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem piły i remontera o średniej grubości 6cm, powierzchnia remontu od 50m2 do 100m2 4)regulacja pionowa zaworu wodociągowego lub gazowego, 5)regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej, 6)regulacja pionowa kratki ściekowej, 7)regulacja pionowa studzienki telekomunikacyjnej, 8)wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 1cm /bez robót rozbiórkowych/, 9)ręczne rozebranie nawierzchni bitumicznych o grubości 1cm wraz z odwiezieniem gruzu z rozbiórki, 10)cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na średnią głębokość 6cm Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Każdorazowy zakres prac Zamawiający będzie zlecał protokołem konieczności sporządzonym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. 2)Protokół konieczności określa: a)zakres robót, b)ilość robót, c)wartość robót obliczona w oparciu o ilości i ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy. 3)Sprecyzowanie terminu realizacji prac w protokole konieczności wynikać będzie z wielokrotności 100m2 /średnia dzienna ilość/ zleconej powierzchni do remontu. Zmiana terminu, spowodowana niekorzystnymi warunkami meteorologicznymi np.: ciągłymi opadami lub wystąpieniem ujemnych temperatur, może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 4)Zwiększenie powierzchni remontu cząstkowego lub ręcznego rozebrania nawierzchni /powyżej 20% powierzchni określonej protokołem konieczności/ może nastąpić w porozumieniu z Zamawiającym podstawie nowego protokołu. 5)Uszkodzenia wskazane jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu - Wykonawca zabezpieczy niezwłocznie w ciągu 2 godzin od przekazania informacji fax-em lub telefonicznie /poprzez uzupełnienie tłuczniem, pospółką, destruktem asfaltowym lub ustawi bariery zabezpieczające/, a w ciągu 24 godzin dokona remontu. Po upływie dwóch godzin od chwili zgłoszenia naprawy uszkodzeń wskazanych jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe, bądź rzeczowe /uszkodzenia ciała i pojazdów/ wynikłe na skutek niezabezpieczenia uszkodzeń nawierzchni i ponosi konsekwencje finansowe wynikające z tego tytułu. 6)Wykonawca zapewni projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem /Dz. U. Nr 177, poz. 1729/, a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu /objazdów/ pokryje Zamawiający. 7)Zakończenie remontu lub rozebrania nawierzchni Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 5 dni od daty dostarczenia obmiaru. 8)Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 9)Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony. 10)Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny w celu całodobowego /również w dni świąteczne/ przyjmowania zgłoszeń o uszkodzeniach nawierzchni przeznaczonych do pilnej naprawy, bądź zabezpieczenia. 11)Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. beton asfaltowy i materiały pomocnicze, spełniające wymogi zawarte w SST. 12)Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia winny posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, bądź aprobatę techniczną. 13)Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych /zgodnie z wymaganiami w SST/ mieszanki mineralno-bitumicznej stanowiącej przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 14)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł pobierać z placu budowy próbki mieszanki mineralno-bitumicznej, celem sprawdzenia jakości. Koszt badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą odpowiadały deklaracji zgodności, certyfikatowi zgodności z Polską Normą, bądź aprobacie technicznej przedstawionej przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszt zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 15)Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania /ekstrakcje/. Jeżeli produkcja masy i remont odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania. 16)Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole konieczności. 17)W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, w ofercie musi wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Konieczność zatrudnienia podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 18)Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 19)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia w granicach ogólnej wartości umowy. 20)Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1775069,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1092258,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1092258,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1459144,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.