Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Grębów: Sporządzenie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Grębów oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
Terenu Górniczego Jeziórko
Numer ogłoszenia: 241339 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112911, 8112715, faks 015 8112871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Grębów oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Terenu Górniczego Jeziórko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Grębów oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Terenu Górniczego Jeziórko w zakresie objętym uchwałami: a) uchwała Nr XXXII/257/10 Rady Gminy Grębów z dnia 23 kwietnia 2010 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania przestrzennego gminy Grębów, b) uchwała Nr XXXII/258/10 Rady Gminy Grębów z dnia 23 kwietnia 2010 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu Górniczego Jeziórko gmina Grębów. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektów w/w dokumentów wraz z przygotowaniem opracowań dodatkowych wymaganych przepisami tj.: a) opracowania ekofizjograficznego, b) prognoz oddziaływania na środowisko przyrodnicze, c) prognoz skutków finansowych uchwalenia planu, d) wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. Zamawiający udostępnia w/w uchwały Rady Gminy Grębów wraz z załącznikami graficznymi na stronie internetowej www.grebow.com.pl. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Kompletne i ostateczne opracowanie projektowe studium i planu składające się z 5 egzemplarzy w skład których wchodzić będzie: a) projekt uchwały zawierającej opis części tekstowej do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jako tekst drukowany oraz na płycie CD w formacie doc. b) Część graficzną studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na planszach złożonych do formatu A4 oraz na płycie CD w formacie pdf. c) Opracowania dodatkowe tj. opracowanie ekofizjograficzne, prognoza oddziaływania na środowisko przyrodnicze, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu jako tekst drukowany oraz na płycie CD w formacie doc..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania doświadczenia jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonał: a) minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu (nowego lub zmian istniejącego) Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla jednostek samorządu terytorialnego, o wartości usługi minimum 20 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te wykonane lub są wykonywane należycie oraz b) minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu nowego projektu (nowego lub zmian istniejącego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostek samorządu terytorialnego, o wartości usługi minimum 40 000,00 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje do opracowywania projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz posiada aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów - na podstawie art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 2 ust. 3 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub posiadać równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy wykonawców z obszaru Unii Europejskiej).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy mogą wynikać jedynie z następujących okoliczności: a) w przypadku określonym w § 1 ust. 3 umowy; b) w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących przedmiotu umowy; c) w przypadku zmian wynikających z podjętych przez Radę Gminy Grębów uchwał oraz wniosków komisji Rady Gminy Grębów. Istotne zmiany, o których mowa w lit. b i lit. c powodować mogą zmiany terminów faz, o których mowa w harmonogramie rzeczowo-finansowym i terminu wykonania zadania z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.com.pl www.grebow.un.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grębowie, 39-410 Grębów 394, pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Grębowie, 39-410 Grębów 394, pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Wyrzysk
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo
- Wykonanie projektu planu ogólnego gminy ("POG") wraz z opracowaniami towarzyszącymi
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Chęciny.
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Hyżne
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Międzychód
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.