Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Warszawa: Zakup wraz z dostawą sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej [ znak sprawy: 42/08]
Numer ogłoszenia: 241400 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 695 20 05, faks 0-22 695 28 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej [ znak sprawy: 42/08].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg sześciu poniżej opisanych części: - część I - Niszczarki, bindownice, zszywacz elektryczny; - część II - Telefaksy i telefoniczny aparat cyfrowy; - część III - Kopiarka kolorowa; - część IV - Urządzenia wielofunkcyjne; - część V - Dyktafony kasetowe; - część VI - Powielacz cyfrowy. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Część II, III, IV, VI Wykonawca dostarczy sprzęt biurowy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone wraz z urządzeniami - dotyczy części II, III i IV. Dodatkowe materiały eksploatacyjne będą dostarczone sukcesywnie w ciągu 36 miesięcy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego - dotyczy części VI..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.33.21.00 - Dyktafony 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 22.60.00.00 - Tusz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp.tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dla: - części I - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda; - dla części II - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 7.000 zł brutto każda; - dla części III - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda; - dla części IV - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 29.000 zł brutto każda; - dla części V - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 1000 zł brutto każda; - dla części VI - jedną dostawę sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. a). 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. a). 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. a). 5. Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. b): a) dla części I - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda; b) dla części II - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 7.000 zł brutto każda; c) dla części III - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda; d) dla części IV - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 29.000 zł brutto każda; e) dla części V - dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 1000 zł brutto każda; f) dla części VI - jedną dostawę sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto; Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (załącznik nr 4). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII pkt 2, 3 i 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 9. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie VIII ppkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 11. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 10 lit. a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt 10.1 lit. b muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 13. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Główna, wejście D, Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Niszczarki, bindownice, zszywacz elektryczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wymagania przedmiotowe: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Telefaksy i telefoniczny aparat cyfrowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt biurowy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone wraz z urządzeniami Wymagania przedmiotowe: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.12.00-1, 32.55.00.00-3, 22.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kopiarka kolorowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt biurowy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone wraz z urządzeniami. Wymagania przedmiotowe: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1do SIWZ. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt biurowy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone wraz z urządzeniami. Wymagania przedmiotowe: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dyktafony kasetowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wymagania przedmiotowe: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Powielacz cyfrowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt biurowy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne będą dostarczone sukcesywnie w ciągu 36 miesięcy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wymagania przedmiotowe: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.