eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRoboty budowlane - remont III piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Poznań: Roboty budowlane - remont III piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 241432 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207248 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, faks 061 6473628.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont III piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane - remont III pietra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15 w Poznaniu. zgodnie z: a) Projektem wykonawczym - zał. nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ, c) Przedmiarem robót - zał. nr 3 do SIWZ 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przewidziane prace remontowe zakładają kapitalny remont pomieszczeń usytuowanych na III piętrze budynku Sądu przy ul. 27 Grudnia 15. Zakres remontu obejmuje pomieszczenia biurowe, łazienki oraz korytarze trzeciego piętra. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. demontaż istniejących podłóg, stolarki drzwiowej, istniejących powłok malarskich oraz ścianek działowych przeznaczonych do wymiany a także istniejących okładzin ceramicznych w łazience, b. wyłożenie nowej wykładziny PCV w remontowanych pomieszczeniach biurowych, c. ułożenie płytek w łazienkach i korytarzach, d. wymianę instalacji elektrycznej, e. montaż sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach, f. kompleksowy remont łazienek, g. na ciągach komunikacyjnych położenie szpachli dekoracyjnej oraz montaż nowych drzwi wewnętrznych do pomieszczeń, h. położenie tynku mozaikowego na klatce schodowej. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 3 lat gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru ostatecznego. Wszystkie prace prowadzone będą zgodnie z wytycznymi do Harmonogramu prac (załącznik nr 10 do SIWZ), który zostanie przygotowany i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji po podpisaniu umowy. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnianie wymaganych minimów przez te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, są zgodne z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym w treściach umów muszą być zawarte zapisy zobowiązujące wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę do przedstawiania zamawiającemu protokołów odbiorów częściowych i końcowych podpisanych pomiędzy wykonawcą, podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami. W przypadku, jeśli w tych protokołach zawarte będą zastrzeżenia lub uwagi, wykonawca zobligowany będzie do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ich faktyczne usunięcie. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu przed datą końcowego rozliczenia z zamawiającym - najpóźniej na dzień poprzedzający ostateczną zapłatę, oświadczenia, z datą pewną, podwykonawców i dalszych podwykonawców potwierdzającego faktyczne otrzymanie zapłaty od wykonawcy. Brak oświadczeń będzie skutkował wstrzymaniem zapłaty należnej wykonawcy bez żadnych konsekwencji dla zamawiającego wynikającej z nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego wykonawcy. Zasady zgłaszania podwykonawców zostały opisane w §6 ust. 10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się do oddelegowania 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, co najmniej 4 godzin dziennie na placu budowy w przedziale godzin 7.30-15.30. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku kierownika budowy, Zamawiający ma prawo naliczyć karę w wysokości 500 zł brutto za każdy dzień nieobecności kierownika na budowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Rzemieślniczy Ogólnobudowlany Franiszek Fludra, ul. Strzelecka 29, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394554,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430833,44

  • Oferta z najniższą ceną: 430833,44 / Oferta z najwyższą ceną: 447762,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.