Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Poznań: dostawa, montaż i uruchomienie zestawu dozującego INHIBITOR korozji typu HYDRO-X oraz zmiękczacza dwukolumnowego jonitowego o maksymalnej zdolności jonowymiennej 140 0 F m3 w kotłowni gazowej w Ogrodzie Botanicznym przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 241433 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie zestawu dozującego INHIBITOR korozji typu HYDRO-X oraz zmiękczacza dwukolumnowego jonitowego o maksymalnej zdolności jonowymiennej 140 0 F m3 w kotłowni gazowej w Ogrodzie Botanicznym przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie zestawu dozującego INHIBITOR korozji typu HYDRO-X oraz zmiękczacza dwukolumnowego jonitowego o maksymalnej zdolności jonowymiennej 140 0 F m3 w kotłowni gazowej w Ogrodzie Botanicznym przy ul. Dąbrowskiego 165 w Poznaniu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązkiem ustawowym, b)złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 2.Spełniają wymagania, tj.: a)wycenią przedmiot zamówienia, b)złożą ofertę cenową, c)udzielą gwarancji mim 24 miesięcy na wykonaną przez siebie dostawę wraz z montażem, d)zaakceptują termin wykonania zamówienia, e)zaakceptują termin związania ofertą, f)zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy, g)dokonają prezentacji oferty równoważnej. Ocena spełnienia ww. w a r u n k ó w i w y m o g ó w oceniane będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę a wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu a nie spełnienie wymogów odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. nr 2 do siwz), c)formularz ofertowy - (zał. nr 1 do siwz), d)opis techniczny, karta techniczna w przypadku złożenia oferty równoważnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań Dział Zmówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Simoradzu
- Zadanie 1 - Modernizacja instalacji p.poż i węzła wodomierzowego w ZSS nr 8 przy ul. Edukacji Zadanie 2 - Remont wyjścia na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Rozbudowa wraz z nadbudową budynku garażowego OSP Ludwinowo
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.