Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-03
Poznań: Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2015
Numer ogłoszenia: 24144 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 34A, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2015: I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ, II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ, III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ, IV część: sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla: a) restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ, V część: sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla: a) restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34 A, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ, VI część: sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ, 1533000 - VII część: sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ, - VIII część: sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ, - IX część: sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ, - X część: sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla: a) restauracji RYCERSKA znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34A , zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Oferowane artykuły spożywcze i towary winny spełniać aktualne polskie normy oraz być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać aktualny termin przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Oddziału, który dokonał zamówienia lub w inne miejsce wskazane przez Kierownika zamawiającego Oddziału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje formularzy cenowych dla części na które składa ofertę, pominięcie pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.51.10.00 - Mleko 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.91.00.00 - Destylowane napoje alkoholowe 15.93.00.00 - Wina 15.96.00.00 - Piwo słodowe 15.96.10.00 - Piwo 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.98.21.00 - Soki ze świeżych owoców 03.31.10.00 - Ryby 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.11.35 - Grzyby przetworzone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.86.10.00 - Kawa 15.86.30.00 - Herbata .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części IV - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U.212.1356 j.t. ze zmianami) Dla pozostałych części- Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części IV zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę napojów alkoholowych, o wartości w ciągu roku minimum - 50 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ponadto Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, o wartości minimum 2 500,00 zł, której przedmiot obejmował dostawę artykułów spożywczych, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność. Dla pozostałych części zamówienia- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę o wartości w ciągu roku minimum: dla części I- 70 000,00 zł brutto, produktów mięsnych i wędlin, dla części II - 30 000,00 zł brutto, warzyw i owoców, dla części III- 40 000,00 zł brutto, mleka i przetworów mlecznych, dla części V - 30 000,00 zł brutto, napojów bezalkoholowych, dla części VI- 15 000,00 zł brutto, ryb, dla części VII - 10 000, 00 zł brutto, przetworów owocowo- warzywnych, dla części VIII- 10 000, 00 zł brutto , artykułów mrożonych, dla części IX - 5 000,00 zł brutto, przypraw, dla części X- 10 000, 00 zł brutto artykułów spożywczych w tym kawy, herbaty, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ponadto Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, o wartości minimum 2 500,00 zł, której przedmiot obejmował dostawę artykułów spożywczych, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wymienić w wykazie dostaw, jedynie dostawy wystarczające do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (tak należy rozumieć pojęcie główne dostawy), wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ponadto, w przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie zamieścić informację o tym, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, o wartości minimum 2 500,00 zł, której przedmiot obejmował dostawę artykułów spożywczych, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonywania przez niego lub niewłaściwego wykonywania zamówienia wskazującego na zamierzone działanie wykonawcy lub jego rażące niedbalstwo;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej dodatkowo: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 61-533 Poznań ul. Chwiałkowskiego 34 A, pok. 106 i 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 11:00, miejsce: W sekretariacie Zamawiającego: 61-533 Poznań ul. Chwiałkowskiego 34 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z postępowania wyklucza się Wykonawców którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa mrożonek, produktów przetworzonych, soków na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.