Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Skierniewice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu 2008 r. i na spłatę rat kredytów z lat ubiegłych
Numer ogłoszenia: 241456 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki , ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, faks 046 8336679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu 2008 r. i na spłatę rat kredytów z lat ubiegłych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu 2008 r. i na spłatę rat kredytów z lat ubiegłych w wysokości 500000 zł w okresie kredytowania 4 lata (2009 - 2012) - spłata kapitału w równych ratach kwartalnych - spłata odsetek w okresach miesięcznych z dołu wg poniższego opisu - uruchomienie kredytu nastąpi w 2008 roku w transzach; uruchomienie pierwszej transzy kredytu nastąpi w terminie 3 dni od daty podpisania umowy kredytowej w wysokości 100000 zł.; - uruchomienie kolejnych transz nastąpi na wniosek Zamawiającego do końca 2008 roku, w terminach i kwotach wskazanych przez Zamawiającego * spłata kapitału w równych ratach kwartalnych spłata kapitału będzie następować co trzy miesiące w równych ratach od 31 marca 2009 roku do 31 grudnia 2012 roku. Za datę spłaty kapitału przyjmuje się ostatni dzień roboczy każdego kwartału, którego spłata dotyczy. Jeżeli ostatni dzień kwartału dla spłaty kapitału jest dniem wolnym od pracy, termin upływa dnia następnego roboczego. * spłata odsetek w okresach miesięcznych z dołu Za datę spłaty odsetek przyjmuje się ostatni dzień roboczy każdego miesiąca, którego spłata dotyczy. Jeżeli ostatni dzień miesiąca dla spłaty odsetek jest dniem wolnym od pracy, termin upływa dnia następnego roboczego. * oprocentowanie wg zmiennej stopy WIBOR dla terminów miesięcznych plus stała marża banku * prowizja będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu * prowizje pobierane przez bank związane z udzieleniem i wykorzystaniem kredytu w okresie kredytowania * kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 5 dniowym wyprzedzeniem. * zabezpieczenie - weksel własny in blanco.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 Pzp. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca w celu potwierdzenia, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz stwierdzający imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy składa aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie, że działa w oparciu o przepisy ustawy Prawo Bankowe. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana na postawie oświadczeń i wymienionych dokumentów w pkt 6 SIWZ, wg formuły spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: l. Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik Nr 1). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę jeśli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5. Oświadczenie, że bank jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - zgodne w treści ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik Nr 3). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że, mimo ich uzupełnienia, konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skierniewice.starostwo.gov.pl/; www.powiat.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6, pokój 226.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 09:30, miejsce: W Punkcie Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem konstrukcji ochronnych (przeciwgradowych i przeciw ptakom).
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
więcej: przetargi w Skierniewicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.