Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Starogard Gdański: Świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania.
Numer ogłoszenia: 241457 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego, ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5630337, fax 058 5630337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń o łącznej powierzchni 3254,00 m2 w budynkach Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 17, ul. Kościuszki 17A, ul. Kościuszki 13 i przy ul. Mickiewicza 9 przy użyciu sprzętu Wykonawcy i środków czystości Wykonawcy oraz dostawa środków higienicznych, środków dezynfekujących, odświeżaczy powietrza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie n/w dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz pracowników nadzoru z ramienia Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC - deliktowe i kontraktowe) w zakresie przedmiotu zamówienia 5) wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego ul. Mickiewicza 9 83-200 Starogard Gdański pok. 110 (I piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego ul. Mickiewicza 9 83-200 Starogard Gdański pok. 110 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Remont korytarza na I piętrze oraz szatni na parterze w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim
- Remont Leśniczówki Orle
- Wielobranżowy nadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej, w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- Rozbudowa pasa drogowego drogi powiatowej 2702G przy ul. Mostowej w Pinczynie w zakresie budowy drogi dla pieszych, zjazdów- Etap I
- Budowa drogi rowerowej Jabłowo - Koteże
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.