eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TułowiceUdzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tułowice w wysokości 1 100 000,00 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Tułowice: Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tułowice w wysokości 1 100 000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 241482 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198048 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tułowice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 077 4600143, faks 077 4600474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tułowice w wysokości 1 100 000,00 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wysokość kredytu 1 100 000,00 zł 2. Waluta kredytu : PLN 3. Okres kredytowania: od 10.07.2012 roku do 25 listopada 2017 roku. 4. Spłata kredytu : karencja spłaty kapitału kredytu do 25.02.2013r, spłata kapitału w 20 ratach kwartalnych po: - 8 rat po 40 000,00 zł - 12 rat po 65 000,00 zł płatnych: Rok 2013: 1) 40 000,00 zł - 25 luty 2013 roku 2) 40 000,00 zł - 25 maj 2013 roku 3) 40 000,00 zł - 25 sierpień 2013 roku 4) 40 000,00 zł - 25 listopad 2013 roku. Rok 2014 1) 65 000,00 zł - 25 luty 2014 roku 2) 65 000,00 zł - 25 maj 2014 roku 3) 65 000,00 zł - 25 sierpień 2014 roku 4) 65 000,00 zł - 25 listopad 2014 roku Rok 2015 1) 65 000,00 zł - 25 luty 2015 roku 2) 65 000,00 zł - 25 maj 2015 roku 3) 65 000,00 zł - 25 sierpień 2015 roku 4) 65 000,00 zł - 25 listopad 2015 roku. Rok 2016 1) 65 000,00 zł - 25 luty 2016 roku 2) 65 000,00 zł - 25 maj 2016 roku 3) 65 000,00 zł - 25 sierpień 2016 roku 4) 65 000,00 zł - 25 listopad 2016 roku. Rok 2017 1) 40 000,00 zł - 25 luty 2017 roku 2) 40 000,00 zł - 25 maj 2017 roku 3) 40 000,00 zł - 25 sierpień 2017 roku 4) 40 000,00 zł - 25 listopad 2017 roku 5. Odsetki spłacane będą w ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca , począwszy od 31.07.2012 roku. 6. Oprocentowanie kredytu: zmienne według stawki oprocentowania depozytów międzybankowych WIBOR 3 M i stałej marży banku. Marża winna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7. Oprocentowanie naliczane miesięcznie od aktualnego stanu zadłużenia. 8. Zabezpieczenie kredytu ; weksel własny (In blanco) wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Wykonawcy. 10. Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczności założenia rachunku przez Gminę u Wykonawcy. 11. Wykonawca nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu poza wyszczególnionymi w formularzu ofertowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Namysłowie, Plac Wolności 8, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218222,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181828,53

  • Oferta z najniższą ceną: 181828,53 / Oferta z najwyższą ceną: 217856,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.