eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko WyżneOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Krościenko Wyżne: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne
Numer ogłoszenia: 241486 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214066 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, woj. podkarpackie, tel. 13 43 151 90, faks 13 43 168 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90500000-2 usługi związane z odpadami komunalnymi 90513100-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90511000-2 usługi wywozu odpadów 90512000-9 usługi transportu odpadów 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca odbierający odpady komunalne jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, Uchwał Rady Gminy Krościenko Wyżne określających sposób postępowania z odpadami, w tym Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krościenko Wyżne. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie Gminy Krościenko Wyżne przewidziana do odbioru w okresie półtorarocznym to 1374,22 Mg w tym odpady komunalne wstępnie segregowane 265,20 Mg, odpady wielkogabarytowe - 25,57 Mg, popioły paleniskowe - 4,36 Mg, odpady zielone - 8,21 Mg, odpady cmentarne - 10,08 Mg oraz niebezpieczne (chemikalia) - 5,0 Mg. Szacunkowa ilość osób zamieszkujących Gminę Krościenko Wyżne - 5624 osoby. Liczba budynków mieszkalnych - 1357, budynków użyteczności publicznej, zakładów usługowych, sklepów - 40. Podane powyżej dane liczbowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający nie zapewnia realizacji zamówienia w podanej ilości odpadów. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych w workach koloru czarnego; 2) odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady w workach koloru czarnego; 30 odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu nieruchomości zamieszkałych, gromadzonych w workach: a) koloru żółtego - odpady łącznie - tworzyw sztucznych , metalu, odpadów wielomateriałowych oraz papieru i tektury b) koloru bezbarwnego - szkła c) koloru zielonego - odpadów biodegradowalnych - zielonych d) koloru szarego - popiołu paleniskowego 4) odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu nieruchomości niezamieszkałych, gromadzonych w workach: f) koloru żółtego - odpady łącznie - tworzyw sztucznych, metalu, odpadów wielomateriałowych oraz papieru i tektury g) koloru bezbarwnego - szkła 5) odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w kontenerach, ustawionych pod budynkami użyteczności publicznej oraz na terenie cmentarzy, 6) odpadów komunalnych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy Krościenko Wyżne, stanowiących własność Zamawiającego, tj pojemników: a) koloru żółtego o poj. 1.3 m3 oraz 2.5 m3- tworzywa sztuczne b) koloru niebieskiego o poj. 1,3 m3 - papier i tektura c) koloru białego o poj. 1,3 m3 - szkło białe d) koloru zielonego o poj. 1,3 m3 - szkło kolorowe 7) odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów niebezpiecznych (chemikaliów) 8) odpadów cmentarnych 9) odpadów z koszy ulicznych Wykonawca na wezwanie właściciela nieruchomości zamieszkałej lub niezamieszkałej (telefoniczne lub pisemnie) jest zobowiązany dostarczyć stosowne pojemniki do zbierania odpadów budowlanych i rozbiórkowych, a następnie odebrać i przekazać zgodnie z warunkami SIWZ. Wykonawca powinien dostarczać Zamawiającemu dowody ważenia i karty przekazania ww. odpadów, miesięczną kartę przekazania odpadów - do 10 dnia miesiąca za poprzedni miesiąc. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których będzie odbierał odpady budowlane i rozbiórkowe i będzie te informacje przekazywał Zamawiającemu. Zamawiający nie będzie brał udziału w rozliczeniach finansowych pomiędzy Wykonawcą, a właścicielem nieruchomości. Wykonawca będzie wystawiał fakturę obciążeniową za wykonaną usługę bezpośrednio zainteresowanemu właścicielowi nieruchomości zlecającemu usługę. 2.2. Terminy i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów: a) zmieszanych odpadów komunalnych w workach foliowych co dwa tygodnie począwszy od drugiego poniedziałku lipca 2013 roku b) zmieszanych odpadów komunalnych z kontenerów o pojemności 1,1 m3 usytuowanych na terenie Gminy w stałych miejscach (tj. cmentarze, Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum, Przedszkola, Urząd Gminy, Plac Domu Ludowego w Pustynach) odbywać się będzie maksymalnie do 2 dni od daty zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy, c) zmieszanych odpadów komunalnych z koszy ulicznych usytuowanych wzdłuż ulic przy chodnikach na terenie całej Gminy, przy przystankach autobusowych, oraz placach zabaw wg wykazu Urzędu Gminy, co dwa tygodnie (począwszy od drugiego poniedziałku lipca 2013 roku) d) odpadów segregowanych zgromadzonych w workach: - odpadów z tworzyw sztucznych, metalu, odpadów wielomateriałowych oraz papieru i tektury w workach żółtych - co dwa tygodnie (począwszy od pierwszej środy lipca 2013 roku) - szkła w workach bezbarwnych 1 raz w miesiącu (każdy ostatni piątek miesiąca) - odpadów zielonych w workach koloru zielonego - co tydzień w każdą sobotę (w okresie od 1 maja do 31 sierpnia) oraz co dwa tygodnie (w okresie od 1 września do 31 października) e) popiołu paleniskowego w workach koloru szarego - cztery razy w okresie obowiązywania umowy. f) segregowanych odpadów tj papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło białe i kolorowe, gromadzonych w pojemnikach do selektywnej zbiórki o poj. 1,3 m3 i 1,5 m3, usytuowanych na terenie Gminy Krościenko Wyżne, odbywać się będzie na zgłoszenie, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu, maksymalnie 2 dni po zgłoszeniu faktu zapełnienia pojemników przez pracownika Urzędu Gminy, 2) Odbiór odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia nastąpi najpóźniej do godz. 17.00 w dniu odbioru. 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Przekazanie odpadów będzie następować, po uprzednim zważeniu ich na legalizowanej wadze do tego przeznaczonej. Ważenie powinno odbywać się na podstawie dowodu ważenia, które Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu w terminach sprawozdawczych. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia odbioru odpadów wielkogabarytowych i odpadów niebezpiecznych (chemikaliów) na następujących warunkach: - odpady wymienione wyżej należy odebrać od właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego z terenu Gminy Krościenko Wyżne dwa razy w okresie obowiązywania umowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminów odbioru. - Wykonawca jest zobowiązany do odbioru ww. odpadów oraz przekazania ich zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ, jak również przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających tę czynność tj. dowodów ważenia i kart przekazania odpadów - do 10 dnia miesiąca za poprzedni miesiąc. 3) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia, w tym także dokumentacji dotyczącej odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych, prowadzonych przez Wykonawcę jako usługa płatna bezpośrednio na zlecenie właściciela nieruchomości zamieszkałej i opłacana przez właściciela nieruchomości zamieszkałej. 4) Do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu raport: z dowodami ważenia, z podaniem ilości przekazanych odpadów (z podziałem na frakcje), miesięczną kartę przekazania odpadów - oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów - w celu potwierdzenia wykonania usługi. 5) Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie kwartalne zgodne z Rozdziałem 4b art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630). 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do tachografów z samochodów odbierających odpady oraz do systemu GPS rejestrującego trasy przejazdu samochodów odpierających odpady w momencie kontroli wykonywania zadania. 7) Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać czystość i porządek w miejscach ustawienia pojemników oraz miejscach gromadzenia odpadów w momencie odbioru odpadów. 8)Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody powodowane podczas wykonywania usługi. 9) Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów ulic tj. ich szerokości oraz rodzaju nawierzchni. Na wąskich uliczkach do 2,4 m szerokości należy stosować małe samochody (do 3,5 Mg). 10) Wszystkie odebrane rodzaje odpadów należy ważyć na wadze legalizowanej do tego przeznaczonej posiadającej aktualny dokument legalizacji. 11) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości urządzeń i pojazdów, którymi będzie odbierał i transportował odpady w celu osiągnięcia wymaganego standardu świadczonych usług. 12) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, przepisami BHP, oraz zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i postanowieniami umowy - Załącznik Nr 5. 13) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen przez okres obowiązywania umowy. Cena może ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług. 14) Wykonawca do 7 dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu trasy przejazdu samochodów odbierających odpady zmieszane i zbierane selektywnie z terenu Gminy Krościenko Wyżne w celu akceptacji przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu tras przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne przez Zamawiającego stają się one obowiązującymi do stosowania. 15) Zamawiający zastrzega sobie, że podane w SIWZ ilości wytwarzanych odpadów mogą ulegać zmianie i nie należy ich traktować jako wartość stałą. Zostały podane jedynie w celu sporządzenia oferty, jako ilości szacunkowe. 4. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych jest obowiązany do spełnienia wymagań określonych w przepisach ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym zgodnie z art. 9d ust. 1: 1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do obierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej; 5) spełnienia wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady, zgodnie z art. 9e ust 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jest obowiązany do: 1) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami; 2) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS KROeko Sp. z o.o., ul. Fredry 1, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 576863,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 520840,86

  • Oferta z najniższą ceną: 520840,86 / Oferta z najwyższą ceną: 684814,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.