Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Lublin: Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego (93/08)
Numer ogłoszenia: 241494 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Chodźki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego (93/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sprzęt medyczny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.40 - Dreny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: -III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 210..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 212 (Dyspozytornia)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.12.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Worki stomijne zamknięte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne zamknięte.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zgłębniki żołądkowe- dwunastnicze długiego utrzymania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki żołądkowe- dwunastnicze długiego utrzymania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurka tracheostomijna wielorazowego użycia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna wielorazowego użycia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łączniki do drenów i cewników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do drenów i cewników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do biopsji nerki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji nerki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podkład pod opatrunek syntetyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład pod opatrunek syntetyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szyny aluminiowe do unieruchomiania palców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny aluminiowe do unieruchomiania palców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Watotrzymacz uszno nosowy bez oczka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Watotrzymacz uszno nosowy bez oczka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Strzykawki trzyczęściowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki trzyczęściowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Termoizolatory do czujników temperatury do inkubatora Isolettea`50.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termoizolatory do czujników temperatury do inkubatora Isolettea`50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kaniule obwodowe bez portu górnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule obwodowe bez portu górnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sztuczna opona twarda stosowana w zabiegach neurochirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztuczna opona twarda stosowana w zabiegach neurochirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dren gumowy lateksowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren gumowy lateksowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dreniki wentylacyjne i tubki do drenażu jamy bębenkowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreniki wentylacyjne i tubki do drenażu jamy bębenkowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Korek komory rozpylania do inhalatora Thomex.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korek komory rozpylania do inhalatora Thomex.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Paski wskaźnikowe do moczu pH 1-10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski wskaźnikowe do moczu pH 1-10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Elektrody do defibrylatora Life Pack.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do defibrylatora Life Pack.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Tulipany - pojemniki na mocz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tulipany - pojemniki na mocz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.11-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup 2 sztuk aparatów do znieczulenia
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- RDW w Białej Podlaskiej Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska -...- Krasnystaw w zakresie budowy skrzyżowań z drogami gminnymi Nr 100352L, 101359L, 101360L, 101362L, 101364L, 101365L
- Remont budynków w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 28, będących siedzibą Prokuratury Rejonowej w Łukowie" - ETAP I
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa (rozbudowa) i przebudowa budynku w Lublinie przy ul. Radziszewskiego 2A"
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 6 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.