Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Czchów: Nadzór inwestorski nad zadaniem p.n.: Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków
Numer ogłoszenia: 24150 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czchów , ul. Rynek 12, 32-860 Czchów, woj. małopolskie, tel. 014 66 21 710, faks 014 66 21 733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem p.n.: Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Nadzór inwestorski nad zadaniem p.n.: Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków która obejmuje wykonanie: a. 1) Sieci wodociągowej: PVC 110 - o długości 19.732 m PE 63 - o długości 163 m Estakada nad rzeką (most) PE, PEHD 119 długości 414,8 m 2) Hydroforni - szt. 3 3) Zbiornika żelbetowego 2 x 50 m3 4) Przekroczenie dróg, cieków wodnych i potoków rozkopami i przewiertami 5) Odtworzenie nawierzchni dróg żwirowych i asfaltowych b. 1) Sieci kanalizacji sanitarnej: Grawitacyjnej PVC 315 - długości 875 m Grawitacyjnej PVC 250 - długości 3.305 m Grawitacyjnej PVC 200 - długości 3.072 m Grawitacyjnej PVC 160 - długości 2.765 m Tłocznej PE 90 - długości 3.265 m Tłocznej PE 63 - długości 405 m 2) Przepompownie ścieków 3 szt. 3) Przekroczenie dróg, cieków wodnych i potoków rozkopami i przewiertami 4) Odtworzenia nawierzchni dróg żwirowych i asfaltowych. Zakres usługi obejmuje: 1) Wykonywanie praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r Nr 156, poz. 118 z póź. zm.) - art. 25 i 26 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 2) Na życzenie Zamawiającego udział w charakterze rzeczoznawcy w przetargach w tym min. współpraca przy sporządzaniu dokumentacji przetargowej, udzielaniu wyjaśnień wykonawcom, sprawdzania kosztorysów ofertowych, harmonogramów rzeczowo - finansowych i ich zgodności z kosztorysami ofertowymi złożonych na przetargach oraz udzielenia pisemnych opinii czy oferty cenowe sporządzone zostały prawidłowo. 3) Współpracę przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie zadań oraz przy ich rozliczaniu. 4) Udział w przekazywaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5) Obecność na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji. 6) Wyjaśniania wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7) Uzgadniania z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. 8) Kontroli rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztorysowej. 9) Informowania inwestora o zaawansowaniu rzeczowo - finansowym robót, oraz o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na czas lub koszty inwestycji. 10) Udziału w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 11) Sprawdzania i zatwierdzania do zapłaty kosztorysów po wykonaniu robót i faktur za ich wykonanie. 12) Przygotowanie kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót i przekazaniem inwestycji do użytkowania. 13) Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. 14) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 15) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje Współfinansujące zadanie. 16) Obsługę w czasie okresu gwarancji i rękojmi. 17) Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: a) konstrukcyjno-budowlaną b) drogową c) instalacyjną w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. d) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca złoży właściwą, właściwie podpisaną i prawidłowo sporządzoną ofertę 2. Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P. z. p. ust. 1 i 2 3. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 P. z. p) 4. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt 2 P. z. p.) 5. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 P. z. p.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanym n/w personelem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń, uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej drogowej instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadają min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy od momentu uzyskania uprawnień. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w zakresie poszczególnych branż przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom. 6. Spełnia warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 P. z. p.) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 P. z. p.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta prawidłowo sporządzona i podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta. 2. Podpisany i parafowany projekt umowy 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 5. Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w w/w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za Świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 8. Wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie 9. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 11. Pełnomocnictwo 12. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 13. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 14. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenie dokumentów wymaganych od wykonawcy w niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miejskiego w Czchowie, Rynek 12, 32-860 Czchów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Czchowie Rynek 12, biuro obsługi klienta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.