eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówRemont i malowanie elewacji Kościoła Filialnego pod wezwaniem Wniebowzięcia NMP w Solnikach Małych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Bierutów: Remont i malowanie elewacji Kościoła Filialnego pod wezwaniem Wniebowzięcia NMP w Solnikach Małych
Numer ogłoszenia: 241549 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka św. Józefa Oblubieńca , ul. Oleśnicka 9, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 071 314 69 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.archidiecezja.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek wyznaniowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i malowanie elewacji Kościoła Filialnego pod wezwaniem Wniebowzięcia NMP w Solnikach Małych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont i malowanie elewacji Kościoła Filialnego pod wezwaniem Wniebowzięcia NMP w Solnikach Małych wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 10.11.2006 r., nr rejestru zabytków A/984. Planowany remont będzie polegał na osuszeniu i wykonaniu tynków renowacyjnych na ścianach zewnętrznych Kościoła: 1)Osuszanie muru: -ściany zewnętrzne - izolacja pozioma; -w takich ścianach otwory należy wiercić w spoinach pionowych, przy cegłach układanych licówką czyli w odstępach co 25 cm w jednym szeregu, przy wierceniu drugiego szeregu otworów nad pierwszym odstęp w pionie wynosi ok. 20 cm; -ponieważ wymiary cegieł są większe, należy stosować zasadę wiercenia jak wyżej, jednak normę zużycia preparatu należy zwiększyć o 10%; -dolny szereg 15 cm nad terenem; -otwory fi 20 mm, kąt nachylenia 30 stopni; -długość wiercenia otworów średnio wynosi około ? grubości ściany; -ściana działowa; -nawiercenie ściany z jednej strony w 1 szeregu , gdy ściana jest posadowienia na posadzce. 2)Wprowadzenie preparatu hydrofobowego: -po nawierceniu otworów w ścianie ceglanej na odpowiednią głębokość wprowadza się preparat grawitacyjnie (pod własnym ciśnieniem). W tym celu należy naczynie z preparatem umieścić nad poziomem nawierconych otworów - czym wyżej tym lepiej, gdyż zwiększa się ciśnienie i szybciej spływa preparat. Można też wprowadzić preparat w głąb muru pod ciśnieniem, w takim przypadku konieczne jest stosowanie specjalnych urządzeń. Po wprowadzeniu preparatu w głąb muru zawarte w nim żywice i środki grzybobójcze oblepiają w zaprawie ściany puste porowate przestrzenie , nie pozwalając na przenikanie wilgoci. Nośnik preparatu - spirytus szybko odparowuje i wytwarza się przepona na całej grubości ściany. 3)Technika wykonywania tynków renowacyjnych: Kolejność wykonywania prac przy użyciu tynku renowacyjnego jest następująca: -skucie zawilgoconych i zasolonych tynków; -usunięcie spoin i usunięcie nietrwałej zaprawy dla uzyskania przyczepności tynków; -neutralizacja szkodliwych soli (siarczany i chlorki) roztworem preparatu ST-ISPO Vorspritzmortel, należy nałożyć warstwę grubości 3 mm - czas schnięcia 3 dni; -wykonanie warstwy tynku magazynującego STO-ISPO Trass-kalk-porengrundputz, nałożyć warstwę grubości 15 mm - czas schnięcia 15 dni; -wykonanie warstwy tynku renowacyjnego STO-ISPO Trass-kalk-sanierputz, nałożyć warstwę grubości 7 mm - czas schnięcia 7 dni; -gruntowanie tynków środkami gruntującymi STO-ISPO Grundix i Sylikatgrund; -malowanie tynków ścian farbami sylikatowymi. 4)Rodzaj farb: Należy stosować farby sylikatowe według kolorystyki przedstawionej w części rysunkowej projektu. Kolorystyka farb według kolornika farb Sigma Coatings B.V. firmy Polifarb Cieszyn Wrocław S.A. Numery farb: 1094 -24; 1092-24; 1226-24 2.Roboty należy wykonać w oparciu o podany opis, zalecenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, oraz przedmiary robót. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, przy czym Załącznik Nr 2 traktowany jest jako materiał pomocniczy. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez PROCON Plus Janusz Superson, ul. 11-go Listopada 31/1, 56-400 Oleśnica. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 5.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Solniki Małe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Bierutów Nr konta 64 9584 1018 2002 0200 0404 0003 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, należy dołączyć kopie dokumentu potwierdzającego złożenie wadium do oferty. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem św. Józefa Oblubieńca NMP , ul. Oleśnicka 9, w kancelarii parafialnej lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2)Posiadają doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie wykonania remontu elewacji na obiekcie zabytkowym) na kwotę o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, 3)Posiadają osoby, którymi dysponują lub będą dysponować o odpowiednich uprawnieniach budowlanych bez ograniczeń w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4)Wymagane jest ponadto, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia ogólnobudowlane oraz wykazał się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 w sprawie, prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579 ze zm.), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz.42), o ile przepisy odrębne tak stanowią, 5)Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np. protokoły odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie wykonania remontu elewacji na obiekcie zabytkowym na kwotę o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje - decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, o ile przepisy odrębne tak stanowią - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 3)wykazu uprawnień i doświadczenia zawodowego kierownika budowy - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazaną osobę w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności ogólnobudowlanej, jak również wykaże się co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, o ile przepisy odrębne tak stanowią - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierutow.archidiecezja.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem św. Józefa Oblubieńca NMP, ul. Oleśnicka 9, 56-420 Bierutów, kancelaria parafialna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem św. Józefa Oblubieńca NMP, ul. Oleśnicka 9, 56-420 Bierutów, kancelaria parafialna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja zakwalifikowana do współfinansowania dla Działania Rozwój i odnowa wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.