To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Pruszcz Gdański: Modernizacja instalacji elektrycznej, systemów alarmowych, monitorowania i ochrony p.poż w budynku przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 241575 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214793 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej, systemów alarmowych, monitorowania i ochrony p.poż w budynku przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji elektrycznej, systemów alarmowych, monitorowania i ochrony p.poż w budynku przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Budynek jest budynkiem trzykondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym przeznaczonym na prowadzenie administracji Powiatu Gdańskiego. Całość prac obejmować będzie: 2.1Pomieszczenia parteru piwnicy budynku w zakresie instalacji oświetleniowej oraz gniazd, instalacji teleinformatycznej, instalacji alarmu włamania i napadu oraz instalacji ochrony p.poż w Wydziale Komunikacji i Wydziale Organizacyjnym. 2.2 Wymiana rozdzielnicy głównej w Wydziale Komunikacji W ofercie należy uwzględnić wszystkie tymczasowe przełączenia, niezbędne dla zachowania ciągłości zasilania instalacji istniejących w czasie i po zakończeniu prac remontowych, a w szczególności odłączenie, identyfikację a następnie tymczasowe oznakowanie i przyłączenie do nowej rozdzielnicy R2, R2.1, RIK obwodów istniejących w strefach nie objętych aktualnym etapem prac remontowych, jak również sprawdzenie w obwodach istniejących po ich przełączeniu prawidłowości fazowania i ochrony przeciwporażeniowej w zasilanych z nich gniazdach i innych odbiornikach objętych ochrona przeciwporażeniową. Ze względu na specyficzny charakter działalności obiektu (obsługa administracyjna) prace powinny być prowadzone w sposób nieuciążliwy dla obsługi petentów, w godzinach uzgodnionych tak, aby zminimalizować utrudnienia w prowadzeniu obsługi petentów Wydziału Komunikacji i Wydziału Organizacyjnego, z zachowaniem szczególnej ostrożności i czystości prowadzenia prac i z każdorazowym doprowadzeniem miejsca pracy po jej przerwaniu do stanu przed rozpoczęciem pracy. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń, gwarantujących skuteczną osłonę, ochronę i zabezpieczenie przed pyłem czułej aparatury komputerowej przez cały okres trwania prac. Związane z tym utrudnienia należy odpowiednio uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym prac. Oferta musi zawierać koszty wykonania inwentaryzacji poszczególnych instalacji będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego. W ofercie należy uwzględnić wykonanie pomiarów odbiorczych wykonanych instalacji potwierdzonych stosownymi protokołami pomiarów oraz uwzględnić koszty utylizacji demontowanych urządzeń SSP. Wykonawca ma obowiązek wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 komplety dla branży elektrycznej, SSWiN, monitorowania i ochrony p.poż, teleinformatycznej oraz na płycie CD w wersji elektronicznej. Dla poszczególnych instalacji należy sporządzić dokumentację powykonawczą podpisaną przez osoby uprawnione oraz przygotować dokumenty odbiorowe zawierające wyniki badań instalacji w zakresie pomiarów rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, badania wyłączników różnicowoprądowych oraz badań i pomiarów natężenia oświetlenia pomieszczeń oraz ewakuacyjnego w strefie objętej zakresem remontu oraz oświadczenia o poprawności wykonania instalacji. Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez EL-CAD Paweł Nowak Rokitki ul. Jesionowa 19 83-112 Lubiszewo oraz zgodnie z warunkami Zgłoszenia (załączniki nr 9 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). Przekazanie terenu budowy do realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 3 dni od daty podpisania niniejszej umowy, po przedłożeniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru następujących dokumentów: a) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót, którego elementami będą elementy scalone z kosztorysu ofertowego, b) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. UWAGA Wskazane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się ze stanem technicznym budynku oraz uwarunkowaniami terenowymi. 4.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 3 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 2 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 8.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASTARTEL Andrzej Nimz, ul. Farmaceutów 17, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114114,10
Oferta z najniższą ceną: 111362,41 / Oferta z najwyższą ceną: 146220,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa hali sportowej przy ZSOiO w Pruszczu Gdańskim"
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.