Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Sosnowica: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Sosnowicy na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 241622 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy , ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 0-82 5912152, faks 0-82 5912152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Sosnowicy na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Sosnowicy na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych pojazdami samochodowymi polegających na dowiezieniu uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Sosnowicy na podstawie biletów miesięcznych z terenu gminy Sosnowica w roku szkolnym 2012/2013 wraz z ich odwiezieniem do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach. 3. Zamawiający dopuszcza składanie oferty na zadanie w formie dowozu zorganizowanego na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Bilety miesięczne nie obejmują dowozu uczniów w dni wolne od zajęć. 4. Przewidywana ilość uczniów 138. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty ilości dowożonych uczniów w ciągu roku szkolnego. 5. Uczniowie dowożeni będą w okresie trwania zajęć szkolnych od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni uczniom bezpieczny przewóz. Autobusy muszą posiadać wystarczającą ilość miejsc siedzących na określonej trasie i posiadać aktualny przegląd techniczny. 7. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn.zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób oraz ustawy z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) 8. Wykonawca musi spełnić warunki: 1) szczegółowe dotyczące środków transportu: a) Liczba miejsc siedzących adekwatna do ilości przewożonych uczniów, b) Pojazd(-y) powinien(powinny) być sprawn(-y/-e) przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów, c) Sprawny system ogrzewania wnętrza w okresie zimowym, d) Pojazd(-y) win(-ien/-ny) być oznakowan(-y/-e) zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) Pojazd(-y) win(-ien/-ny) być ubezpieczon(-y/-e) w zakresie OC i NKW przez cały okres wykonywania zamówienia, 2) Wykonawca usługi winien zapewnić bezpieczeństwo uczniów przy wsiadaniu oraz wysiadaniu aż do przejścia na teren szkolny. 3) Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 9. Wykaz tras przewozu: a) Trasa nr 1 Pieszowola - Pasieka - Sosnowica (Zespół Szkół Publicznych) długość trasy 6,2km, przewidywana liczba uczniów dowożonych - 27; b) Trasa nr 2 Lejno - Nowy Orzechów - Stary Orzechów - Sosnowica (Zespół Szkół Publicznych) długość trasy 16,9km, przewidywana liczba uczniów dowożonych - 36; c) Trasa nr 3 Mościska - Olchówka - Kropiwki - Hola - Turno - Zacisze - Sosnowica (Zespół Szkół Publicznych), długość trasy 14,3km, przewidywana liczba uczniów dowożonych - 24; d) Trasa nr 4 Górki - Zienki - Komarówka - Sosnowica (Zespół Szkół Publicznych) długość trasy 15,9km, przewidywana liczba uczniów dowożonych - 51; 10. Godzinowy rozkład jazdy autobusów przewożących dzieci na poszczególnych trasach przewozu. Godziny przywozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie po opracowaniu ostatecznego podziału godzin lekcyjnych. a) kurs poranny: - kurs I poranny: Sosnowica - Pieszowola - Pasieka - Sosnowica, liczba dzieci - 27, godzina wyjazdu 6:45, godzina przyjazdu 7:10; - kurs II poranny: Sosnowica - Górki - Zienki - Komarówka - Stary Orzechów - Sosnowica, liczba dzieci -51, godzina wyjazdu 7:15, godzina przyjazdu 7:50; - kurs III poranny: Sosnowica - Mościska - Olchówka - Kropiwki - Hola - Turno - Zacisze - Sosnowica, liczba dzieci - 24, godzina wyjazdu 6:30, godzina przyjazdu 7:10; - kurs IV poranny: Sosnowica - Lejno - Zamłyniec - Nowy Orzechów - Sosnowica, liczba dzieci - 36, godzina wyjazdu 7:15, godzina przyjazdu 7:55; b) Kurs popołudniowy: - kurs I popołudniowy: Sosnowica - Pasieka - Pieszowola - Sosnowica, liczba dzieci - 20, godzina wyjazdu 13:15, godzina przyjazdu 13:40; - kurs II popołudniowy: Sosnowica - Zacisze - Turno - Hola - Kropiwki - Olchówka - Mościska - Sosnowica, liczba dzieci - 24, godzina wyjazdu 14:55, godzina przyjazdu 15:30; - kurs III popołudniowy: Sosnowica - Pasieka - Pieszowola - Sosnowica, liczba dzieci - 7 , godzina wyjazdu 15:35, godzina przyjazdu 16:00; - kurs IV popołudniowy: Sosnowica - Górki - Zienki - Komarówka - Stary Orzechów - Nowy Orzechów - Lejno - Sosnowica, liczba dzieci - 53, godzina wyjazdu 13:15, godzina przujazdu 14:50; - kurs V popołudniowy: Sosnowica - Górki - Zienki - Komarówka - Stary Orzechów - Nowy Orzechów - Lejno - Sosnowica, liczba dzieci - 34, godzina wyjazdu 14:55, godzina przyjazdu 15:40. 11. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny netto jednego biletu miesięcznego). Szacuje się, że liczba dni nauki w roku szkolnym 2012/2013 wyniesie 189 dni 12. Rozliczenie usługi następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek poprzez wykazanie, że posiadają koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym: prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o przepisy ustawy z dnia 2.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.) oraz posiada licencję uprawniająca do transportu osób na terenie kraju, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 roku Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia / niespełna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają ten warunek poprzez wykazanie, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół w ciągu całego roku szkolnego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ) Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia / niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają ten warunek poprzez wykazanie, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej dwoma sprawnymi środkami transportu, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowane właściwie do charakteru przewozu zapewniającymi przewóz uczniów, o ilości miejsc odpowiednio 54 i 35 (załącznik nr 5 do SIWZ) Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia / niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają ten warunek poprzez wykazanie, że: -dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca zapewni dwie osoby do kierowania pojazdami na każdą z tras dowozu. - oświadczą, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6 do SIWZ) Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia / niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek poprzez wykazanie, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00zł. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia / niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy - w formie aneksu podpisanego przez strony - w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 4 ust. 1 niniejszej SIWZ. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z ust. 4 4. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; b) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; c) przedłużające się ponad miarę postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - zmianie może ulec termin realizacji Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowica.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sosnowicuy, ul. Spokojna 10, 21 - 230 Sosnowica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sosnowicy, ul. Spokojna 10 w sekretariacie (pokój nr 9 I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "AKADEMIA MALUSZKA"
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.