eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY OSIELSKO W ROKU 2007 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24162

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Osielsko: BUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY OSIELSKO W ROKU 2007 R. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Osielsko, do kontaktów: Przemysław Nowakowski, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196, e-mail: gmina@osielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.osielsko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY OSIELSKO W ROKU 2007 R. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Osielsko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych na terenie Gminy Osielsko w roku 2007 r. w zakresie: 1) Budowa ul. Nobla w Niemczu - odcinek długości 200.00 metrów; szerokości 4.5 metra 2) Budowa drogi gminnej w kierunku na Jarużyn - Kolonia - na odcinku długości 200.00 metrów; szerokości 4.00 metry 3) Przebudowa ulicy Wierzbowej w Żołędowie na odcinku długości 135.00 metrów i szerokości 4.00 metrów 4) Budowa ulicy Kwiatowej w Żołędowie na odcinku długości 170.00 metrów i szerokości jezdni 4.00 metry 5) Budowa ulicy Oceanicznej w Osielsku - odcinek długości 245 metrów i szerokości 4,5 metra. 6) Budowa ulicy Augustowskiej w Żołędowie - odcinek długości 200 metrów i szerokości 4 metry. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) Budowa ul. Nobla w Niemczu - odcinek 200.00 metrów; szerokość 4.5 metra 2) Budowa drogi gminnej w kierunku na Jarużyn - Kolonia - na odcinku 200.00 metrów; szerokość 4.00 metry 3) Przebudowa ulicy Wierzbowej w Żołędowie na odcinku 135.00 metrów i szerokości 4.00 metrów 4) Budowa ulicy Kwiatowej w Żołędowie na odcinku 170.00 metrów i szerokości jezdni 4.00 metry 5) Budowa ulicy Oceanicznej w Osielsku - odcinek 245 metrów i szerokości 4,5 metra. 6) Budowa ulicy Augustowskiej w Żołędowie - odcinek 200 metrów i szerokości 4 metry. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W związku z ustanowieniem wadium w kwocie 10 000 zł, prosimy o dostarczenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w tej wysokości i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: \spełnia - nie spełnia\ tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) niespełnienie chociażby jednego z warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. do uzupełnienia tych dokumentów, c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, f) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g) wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej tych osób z podziałem na branże: - w zakresie instalacji sanitarnych 0 - w zakresie instalacji elektrycznych 0 - w zakresie konstrukcyjno budowlanym 0 - w zakresie dróg 1 wykaz sprzętu będącego w dyspozycji lub w posiadaniu Wykonawcy, będącego koniecznym do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informację dot. osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej: 5 lat ogólnego doświadczenia, 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych. Przez ogólne doświadczenie rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień. h) wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem, poparty referencjami, i) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy j) szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany w programie funkcjonalno użytkowym. k) oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia l) polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej a także polisę dotyczącą ubezpieczenia robót budowlanych od następstw zdarzeń losowych i siły wyższej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osielsko.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 09:15, Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko w pokoju 13 A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami jest Przemysław Nowakowski - podinspektor ds. zamówień publicznych tel. (052) 38-13-120 wew. 50, fax. (052) 38-13-196, 2. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące specyfikacji będą udzielane w formie pisemnej oraz w drodze publikacji na stronie internetowej Zamawiającego, bez ujawniania źródła zapytania. Wszelkie przekazywanie oświadczeń oraz informacji wymagają formy pisemnej, dopuszczalne jest przesłanie wszelkich dokumentów, oświadczeń oraz informacji za pomocą faxu, przy natychmiastowym potwierdzeniu droga pisemną. 3. Wyjaśnień dotyczących specyfikacji zamawiający udzieli niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie specyfikacji wpłynęła na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert, 4. Zamawiający przewiduje możliwość zwołania zebrania dla wykonawców w toku postępowania przetargowego, 5. Informacja o wyborze wykonawcy zostanie niezwłocznie przekazana w formie pisemnej wszystkim wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o zamówienie publiczne 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.