Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Kielce: Zakup i dostawa: preparatów chemicznych specjalistycznych do mycia i dezynfekcji powierzchni, przedmiotów i środków gospodarczych, worków papierowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników plastikowych na materiał zakaźny ostry, sprzętu do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 24163 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: preparatów chemicznych specjalistycznych do mycia i dezynfekcji powierzchni, przedmiotów i środków gospodarczych, worków papierowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników plastikowych na materiał zakaźny ostry, sprzętu do utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: preparatów chemicznych specjalistycznych do mycia i dezynfekcji powierzchni, przedmiotów i środków gospodarczych, worków papierowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników plastikowych na materiał zakaźny ostry, sprzętu do utrzymania czystości zawarte w 16 częściach (pakietach)- szczegółowo określone zostały w załączniku nr1- pakiet do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- CPV:33 760000-5-papier toaletowy, ręczniki do rąk; 33772000-2- jednorazowe wyroby papierowe; 33631600-8- środki antyseptyczne i dezynfekcyjne; 39224000-8- miotły, szczotki i inne artykuły różnego rodzaju; 33711900-6- mydło; 44619000-2- inne pojemniki; 39832000-3- produkty do zmywania naczyń; 39831240-0 preparaty czyszczące; 39831600-2- środki do czyszczenia toalet; 24950000-8- specjalistyczne produkty chemiczne; 18930000-7 worki i torby Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania. Dostawa powinna być w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia (fax) z ewentualną korektą telefoniczną. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferta powinna być opisana w tabeli według wzoru w załączniku nr1- pakiet. Pakiet nr1- Preparaty dezynfekcyjne 1 pakiet nr2- Preparaty dezynfekcyjne 2 Pakiet nr3- Preparaty dezynfekcyjne 3 Pakiet nr4- Preparaty dezynfekcyjne 4 Pakiet nr5- Preparaty dezynfekcyjne 5 Pakiet nr6- Preparaty dezynfekcyjne 6 pakiet nr7- Preparaty dezynfekcyjne 7 pakiet nr8- Specjalistyczne preparaty chemiczne pakiet nr9- Ścierki pakiet nr10-Mydło w płynie, płyn do naczyń, płyn do toalet i zlewozmywaków pakiet nr11-Preparaty do zmywarek naczyń kuchennych pakiet nr12-Worki papierowe, ręczniki papierowe, papier toaletowy pakiet nr13-Rękawice lateksowe pakiet nr14-Worki foliowe pakiet nr15-Pojemniki plastikowe na materiały zakaźne pakiet nr16-Sprzęt do utrzymania czystości Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową Zamawiający uznaje jeden pełny pakiet. Pakiety ww. nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.20.00-2, 33.63.16.00-8, 39.22.40.00-8, 33.71.19.00-6, 44.61.90.00-2, 39.83.20.00-3, 39.83.12.40-0, 39.83.16.00-2, 24.95.00.00-8, 18.93.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Pakiet nr1- 500,00PLN, Pakiet nr2- nie wymaga, Pakiet nr3- 600,00PLN, Pakiet nr4- nie wymaga, Pakiet nr5- 150,00PLN, Pakiet nr6- 250,00PLN, pakiet nr7-150, 00PLN, pakiet nr8- 600,00PLN, pakiet nr9-650,00PLN, pakiet nr10-150,00PLN, pakiet nr11-150,00PLN, pakiet nr12-150,00PLN, pakiet nr13-100,00PLN, pakiet nr14-1000,00PLN, pakiet nr15-700,00PLN, pakiet nr16-100,00PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy ( według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji).w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( danego pakietu ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości równej przedmiotowi zamówienia (pakietu) b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości równej przedmiotowi zamówienia (pakietu) 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz.U. Nr 188 poz. 1155). 6.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku- pakiet do SIWZ Udokumentować, że zaoferowany przedmiot zamówienia ma przewidziane prawem dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, deklarację zgodności CE, wpis - zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, pozwolenie na obrót produktem biobójczym- dla produktu biobójczego Udokumentować, że produkt dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm. ( jeżeli dotyczy), Kompletne (aktualne) karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwa rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem, Kosmetyki wprowadzone do obrotu posiadają zgłoszenie do Krajowego Systemu zgodnie z ustawą o kosmetykach Dokument ( ulotka) z informacją pochodzącą bezpośrednio od producenta, potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez zamawiającego, Wskazane wyżej dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, próbki zgodnie z zapisami w załączniku nr1-pakiet, Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany produkt (przedmiot zamówienia) spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do specyfikacji, posiada dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne 1 szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - pakiet nr 1 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne 2 szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - pakiet nr 2 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- Dostawa i montaż oraz uruchomienie kabinowej myjni wysokociśnieniowej z obiegiem zamkniętym
- "Świadczenie usług w zakresie nocnej ochrony fizycznej osób i mienia w Wojewódzkim Domu Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach, monitorowanie systemów oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego, worków na odpady oraz środków do utrzymania czystości
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o. o. w Paszczynie
- zakup i sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i czystościwoych
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.