Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Żernica: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Kuźni Nieborowskiej przy ul. Knurowskiej 13
Numer ogłoszenia: 241673 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek" w Kuźni Nieborowskiej, ul. Knurowska 13, 44-144 Żernica, woj. śląskie, tel. 032 2351630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpszameczek.isn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Kuźni Nieborowskiej przy ul. Knurowskiej 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Kuźni Nieborowskiej przy ul. Knurowskiej 13, spełniającego warunki nie gorsze niż określone w Polskiej Normie: PN-C-96024:2001, w ilości szacunkowej: ok. 52 000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie - w miarę potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym zamawiającego -potwierdzonym faksem, w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia, w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) i w ilościach wskazanych przez zamawiającego. Miejsce realizacji dostaw: Dom Pomocy Społecznej Zameczek w Kuźni Nieborowskiej, ul. Knurowska 13. Wielkość zamówienia: powyżej 14 000 euro - poniżej 211 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postepowania na podstawie art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymagań w zakresie koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; d) dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymogi obowiązujących norm (świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne). 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt b składa każdy z wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a składane jest wspólnie przez wykonawców. Pozostałe wymogi uczestnicy Konsorcjum mogą spełniać łącznie lub jeden z Konsorcjonariuszy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej w zdaniu pierwszym i drugim niniejszego ustępu powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt b-d należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpszameczek.isn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zameczek ul. Knurowska 13 44-144 Kuźnia Nieborowska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zameczek, ul. Knurowska 13, Kuźnia Nieborowska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy - mieszczących się w Zespole Pałacowo - Parkowym w Ostromecku
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Michałowo na rok 2025.
- Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa oleju opałowego lekkiego lub napędowego grzewczego do kotłowni Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie (część I) i Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Małkocinie (część II)
- "Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego w roku 2025 dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Podwilku"
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.