Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Warszawa: Utrzymanie budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, w bieżącej sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe Oznaczenie sprawy: ZP/60/PN/2007
Numer ogłoszenia: 241689 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8186741, fax 022 8186741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, w bieżącej sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe Oznaczenie sprawy: ZP/60/PN/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, robót związanych z bieżącym utrzymaniem 86 budynków wspólnot mieszkaniowych, w sprawności technicznej w zakresie prac dotyczących branży ogólnobudowlanej - roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe oraz inne prace naprawcze konieczne do utrzymania nieruchomości w sprawności technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 34 200,00 zł, słownie: trzydzieści cztery tysiące dwieście złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a)być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)należycie wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dwa zamówienia o tym samym charakterze co przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonywaniu robót remontowych w branży budowlanej mających na celu utrzymanie budynków mieszkalnych w sprawności technicznej trwające nieprzerwanie przez okres pół roku każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane, b)dysponować do realizacji zamówienia, co najmniej po 1 sztuce następującego sprzętu: betoniarka wolnospadowa elektryczna 150 l, wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym do 0,5 t, rusztowanie warszawskie do 10 m, rusztowanie rurowe zewnętrzne do 20 m, cykliniarka, pompa do podawania betonu, giętarka ręczna do blachy, kocioł do lepiku, zestaw gazowy do krycia papą termozgrzewalną, podnośnik samojezdny, elektronarzędzia i narzędzia ręczne branżowe, samochód dostawczy, telefon stacjonarny, faks oraz czynne całodobowo telefony komórkowe; c)dysponować co najmniej: - do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją : 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB oraz załączą ww dokumenty, -do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż., - 14 osobami w tym: murarz-tynkarz - 4, dekarz-blacharz- 4, cieśla- 1, malarz- 3, posadzkarz- 1, pomocnik - 1; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) w okresie ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie osiągnąć obroty co najmniej 1 500 000 zł, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 zł oraz będą posiadać takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art. 24 ust. 1 i 2 pzp tj. a)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z postanowieniami treści siwz, b)wnieść wadium w wymaganej wysokości i terminie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do siwz, informujący o wykonanych robotach w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. co najmniej 2 dwa zamówienia o tym samym charakterze co przedmiot zamówienia polegające na wykonywaniu robót remontowych w branży budowlanej mających na celu utrzymanie budynków mieszkalnych w sprawności technicznej trwające nieprzerwanie przez okres pół roku każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały należycie wykonane; 8.Wykaz narzędzi i urządzeń na formularzu stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz; 9.Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik Nr 7 do siwz 10.uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB osoby wyznaczonej do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją 11.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet. lub W-wa, ul.11 Listopada 13/15 pok.101, w cenie 25,00 zł, opłata w kasie AOM4 ul.Bródnowska 24 lub 02124010821111001003751432, albo za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:00, miejsce: miejsce: Warszawa, ul. 11 Listopada 13/15, pokój 206 , piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.