eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuszycaPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont ulic Bohaterów Getta i Parkowej w Głuszycy, stanowiących objazd alternatywny dla drogi wojewódzkiej 381 (DW 381)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Głuszyca: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont ulic Bohaterów Getta i Parkowej w Głuszycy, stanowiących objazd alternatywny dla drogi wojewódzkiej 381 (DW 381)
Numer ogłoszenia: 241690 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuszyca , ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie, tel. 074 8456263, faks 074 8456339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont ulic Bohaterów Getta i Parkowej w Głuszycy, stanowiących objazd alternatywny dla drogi wojewódzkiej 381 (DW 381).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowany zakres robót: długość łączna projektowanego odcinka - 946,36 m; w tym: ul. B. Getta - 721,88 m, w tym odcinek DSDiK - 49,59 m; sięgacz ul. B. Getta - 79,70 m; ul. Parkowa - 144,78 m; powierzchnia jezdni bitumicznej - 4 984 m2, w tym odcinek DSDiK - 280 m2; powierzchnia jezdni z k. betonowej - 140 m2; powierzchnia miejsc postojowych - 343 m2powierzchnia zjazdów - 177 m2; powierzchnia chodników o nawierzchni bitumicznej - 977 m2, w tym odcinek DSDiK - 13 m2; powierzchnia chodników o nawierzchni z kostki betonowej - 815 m2, w tym odcinek DSDiK - 50 m2; krawężniki betonowe - 1 671 m, w tym odcinek DSDiK - 77 m; obrzeża betonowe - 1 053 m, w tym odcinek DSDiK - 37 m; powierzchnia zieleni - 760 m2, w tym odcinek DSDiK - 25 m2; palisada - 40 m; rury osłonowe dwudzielne O 100 mm - 80 m; studzienki uliczne - 5 szt.; przykanaliki O 160 mm - 15 m; budowa okienek piwnicznych - 8 szt. I. Odcinek A- z wyłączeniem odcinka na działce DSDiK nr 543/2 1.Wymagania ogólne - Dostosowanie do wymagań ogólnych Inwestora, organizacja placu budowy, ubezpieczenia, gwarancje, projekt organizacji tymczasowej, organizacja ruchu tymczasowego, nadzory specjalistyczne, inwentaryzacja geodezyjna. 2.Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wyniesienie granic nieruchomości w teren 0,89677 km; Rozebranie krawężnika kamiennego i betonowego 15x30 wraz z ławami, przesortowanie krawężników kamiennych do odzysku. Krawężnik odzyskany przewieźć we wskazane miejsce (wywóz i składowanie gruzu -w cenie jednostkowej) 1 663 m; Rozebranie obrzeży betonowych 8x30 wraz z ławami, (wywóz i składowanie gruzu w cenie jednostkowej) 783 m; Rozebranie nawierzchni chodnika i z kostki betonowej z posortowaniem odzyskanego materiału, ułożeniem na palety i odwiezienie materiału dobrego we wskazane przez Inwestora miejsce (wywóz gruzu - w cenie jednostkowej) 115 m2; Rozbiórka nawierzchni bitumicznej śr. gr. 3 cm chodniki oraz wywóz destruktu - materiał z rozbiórki składowanie i wywóz w cenie jednostkowej 1 425 m2; Frezowanie nawierzchni bitumicznej śr. gr. 8cm. - jezdnia, miejsca postojowe -destrukt Inwestora, w cenie jednostkowej przewóz we wskazane miejsce 4 240 m2; Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego śr. gr. 25 cm (jezdnia, zjazdy, miejsca postojowe ) -wywóz i składowanie w cenie jednostkowej 4 864 m2; Rozebranie podbudowy kamiennej śr. gr 15 cm pod chodnikiem - z wywozem materiału z rozbiórki w cenie jednostkowej 1 362m2; Demontaż słupków do znaków i znaków drogowych - znaki i słupki (odkute z betonu) przekazać Inwestorowi - przewieźć we wskazane miejsce - gruz - materiał Wykonawcy; Ścinanie drzew o średnicy 20 - 80 cm z karczowaniem pni wraz z zasypką i zagęszczeniem dołów gruntem niewysadzinowym Drewno pociąć na kloce dł. 1,0 m, ułożyć w sągi (4 m3) - przewieźć we wskazane przez Inwestora miejsce (karcze sfrezować, drobne gałęzie rozdrobnić - wywóz, materiał Wykonawcy) szt. 5; Zdjęcie nadmiaru ziemi śr. gr. 25 cm z pasów zieleni, wyprofilowanie podłoża, z wywozem- gruntu i składowaniem - w cenie jednostkowej 735m2; Rozbiórka obudów okienek piwnicznych - wywóz i składowanie gruzu w cenie jednostkowej szt. 8; Wykonanie koryta. pod jezdnię, miejsca postojowe, zjazdy wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża śr. gł. 20 cm - wraz z wywózką i składowaniem materiału 6 008 m2; Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża śr. gł. 10 cm - z wywozem i składowaniem gruntu - chodniki - wraz z wywózką i składowaniem materiału 2 007 m2; Wykonanie warstwy gr. 15 cm stabilizacji Rm =2,5MPa - jezdnia, 5 425 m2; Wykonanie warstwy gr. 10 cm stabilizacji Rm =2,5MPa - miejsca postojowe, zjazdy, 582 m2. 3.Roboty drogowe: Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem, przekrój ławy 0,065 m2, w tym obniżony oraz łukowy 1 594 m; Ustawienie opornika betonowego 12x25 na ławie betonowej z oporem, przekrój ławy 0,055 m2, 379 m; Podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0/31,5- jezdnia, zjazdy, miejsca postojowe, 4 844 m2; Oczyszczenie i skropienie w-wy podbudowy kamiennej w il. 0,5 kg/m2 - jezdnia, 4 704 m2; Podbudowa gr. 7 cm z betonu asfaltowego MMA - jezdnia 4 704 m2; Oczyszczenie i skropienie w-wy podbudowy bitumicznej w il. 0,3 kg/m2 - jezdnia, 4 704 m2; Warstwa ścieralna gr. 5 cm z MMA - jezdnia, 4 704 m2; Wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podsypką cem.-piask. gr. 3 cm - miejsca postojowe (kostka szara z czerwonymi liniami segregacyjnymi), 343 m2; Wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podsypką cem.-piask. gr. 3 cm - zjazdy, droga manewrowa (kostka czerwona) 317m2; 4.Roboty chodnikowe; Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z pospółki, 1 792 m2; Podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0,31,5 pod chodniki, 1 792 m2; Wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej (szara) gr. 8 cm wraz z podsypką cem.-piask. gr. 3 cm - chodnik, 815 m2; Warstwa ścieralna gr. 4 cm z MMA - chodniki, 977 m2; Wykonanie obrzeży chodnikowych, betonowych (szarych) 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (przekr. ławy - 0,035m2), 1 016 m; Ustawienie palisady H= 80 cm (14x14 cm) w obudowie betonowej wraz z robotami przygotowawczymi, 40 m. 5.Oznakowanie: Montaż słupków z rur ocynkowanych O 60,3 mm do znaków drogowych w cokole betonowym, szt. 28; Montaż znaków drogowych (zgodnie z proj org. ruchu) z blachy aluminiowej, folia 2 generacji, szt. 28; Montaż tabliczek (T) (zgodnie z proj org. ruchu) z blachy aluminiowej, folia 2 generacji szt. 6; Montaż ogrodzenia łańcuchowego ze słupków ocynk O 60,3 mm, i łańcucha ocynk malowane dwukrotnie, słupki osadzone w betonie, 22 m; Oznakowanie poziome - grubowarstwowe w technologii termoplastycznej gr. 4 mm, 9,12 m2. 6.Roboty wykończeniowe: Założenie nowych trawników na dowiezionej warstwie gr. 15 cm ziemi roślinnej (ph > 5) , w tym 2 cm torfu, z pielęgnacją, odchwaszczeniem i pierwszym koszeniem, 735 m2; Wykonanie studzienek ulicznych O 500 mm, betonowych, systemowych wraz z robotami przygotowawczymi i obsypką z zagęszczeniem szt. 5; Wykonanie przykanalików PCV O 160 mm wraz z wykopem, zasypaniem i zagęszczeniem wykopu, podłączenie przykanalików, 15 m; Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych - pierścieniami, betonem, skucie wg potrzeb szt. 26; Regulacja wysokościowa skrzynek zaworowych, na podkładkach prefabrykowanych, szt. 34; Regulacja wysokościowa studni teletechnicznych zaprawa cementowa, podmurówka, skucie - wg potrzeb, szt. 10; Regulacja wysokościowa wpustów studz. KD - pierścieniami, zaprawą, skucie - wg potrzeb wymiana wpustów żeliwnych, szt. 18; Założenie rur osłonowych dwudzielnych O 75 mm, żebrowanych na istn. kablach doziemnych wraz z odkopaniem kabla i zasypką z piasku, 80 m; Wykonanie obudowy okienek piwnicznych z cegły klinkierowej, na zaprawie cementowej, spoinowanie z kratą wyk. z płaskowników i kątowników - dopasowanie indywidualne, szt. 8. II. B - odcinek na działce DSDiK - nr 543/2 1.Wymagania ogólne - Dostosowanie do wymagań ogólnych Inwestora, organizacja placu budowy, ubezpieczenia, gwarancje, projekt organizacji tymczasowej, organizacja ruchu tymczasowego, nadzory specjalistyczne, inwentaryzacja geodezyjna. 2.Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wyniesienie granic nieruchomości w teren 0,04959 km; Rozebranie krawężnika kamiennego i betonowego 15x30 wraz z ławami, przesortowanie krawężników kamiennych do odzysku. Krawężnik odzyskany przewieźć we wskazane miejsce (wywóz i składowanie gruzu - w cenie jednostkowej), 77 m; Rozebranie obrzeży betonowych 8x30 wraz z ławami, (wywóz i składowanie gruzu w cenie jednostkowej), 37 m; Rozebranie nawierzchni chodnika i z kostki betonowej z posortowaniem odzyskanego materiału, ułożeniem na palety i odwiezienie materiału dobrego we wskazane przez Inwestora miejsce (wywóz gruzu - w cenie jednostkowej), 50 m2; Rozbiórka nawierzchni bitumicznej śr. gr. 3 cm chodniki oraz wywóz destruktu - materiał z rozbiórki składowanie i wywóz w cenie jednostkowej, 15 m2; Frezowanie nawierzchni bitumicznej śr. gr. 8cm. - jezdnia, miejsca postojowe -destrukt Inwestora, w cenie jednostkowej przewóz we wskazane miejsce, 280 m2; Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego śr. gr. 25 cm (jezdnia, zjazdy, miejsca postojowe) - wywóz i składowanie w cenie jednostkowej, 280 m2; Rozebranie podbudowy kamiennej śr. gr 15 cm z pod chodnikiem - z wywozem materiału z rozbiórki w cenie jednostkowej, 63 m2; Zdjęcie nadmiaru ziemi śr. gr. 25 cm z pasów zieleni, wyprofilowanie podłoża, z wywozem - gruntu i składowaniem - w cenie jednostkowej, 25 m2; Wykonanie koryta. pod jezdnię, miejsca postojowe, zjazdy, wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża śr. gł. 20 cm - wraz z wywózką i składowaniem materiału, 314 m2; Wykonanie koryta. wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża śr. gł. 10 cm - z wywozem i składowaniem gruntu - chodniki - wraz z wywózką i składowaniem materiału, 71 m2; Wykonanie warstwy gr. 15 cm stabilizacji Rm =2,5MPa - jezdnia, 314 m2. 3.Roboty drogowe: Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem, przekrój ławy 0,065 m2, w tym obniżony oraz łukowy, 77 m; Podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0/31,5- jezdnia, zjazdy, miejsca postojowe, 280 m2; Oczyszczenie i skropienie w-wy podbudowy kamiennej w il. 0,5 kg/m2 - jezdnia, 280 m2; Podbudowa gr. 7 cm z betonu asfaltowego MMA-- jezdnia 280 m2; Oczyszczenie i skropienie w-wy podbudowy bitumicznej w il. 0,3 kg/m2 - jezdnia 280 m2; Warstwa ścieralna gr. 5 cm z MMA - jezdnia 280 m2. 4.Roboty chodnikowe: Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z pospółki, 63 m2; Podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego 0,31,5 pod chodniki, 63 m2; Wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej (szara) gr. 8 cm wraz z podsypką cem.-piask. gr. 3 cm - chodnik, 50 m2; Warstwa ścieralna gr. 4 cm z MMA - chodniki, 13 m2; Wykonanie obrzeży chodnikowych, betonowych (szarych) 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (przekr. ławy - 0,035m2), 37 m 5.Oznakowanie: Montaż słupków z rur ocynkowanych O 60,3 mm do znaków drogowych w cokole betonowym, szt. 1; Montaż znaków drogowych (zgodnie z proj org. ruchu) z blachy aluminiowej, folia 2 generacji, szt. 1; Montaż tabliczek (T) (zgodnie z proj org. ruchu) z blachy aluminiowej, folia 2 generacji, szt. 1; Montaż ogrodzenia łańcuchowego ze słupków ocynk O 60,3 mm, i łańcucha ocynk malowane dwukrotnie, Słupki osadzone w betonie, 21 m; Oznakowanie poziome - grubowarstwowe w technologii termoplastycznej gr. 4 mm, 5,50 m2. 6.Roboty wykończeniowe: Założenie nowych trawników na dowiezionej warstwie gr. 15 cm ziemi roślinnej (ph > 5) , w tym 2 cm torfu, z pielęgnacją, odchwaszczeniem i pierwszym koszeniem, 25 m2; Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych - pierścieniami, betonem, skucie wg potrzeb, szt. 1; Regulacja wysokościowa skrzynek zaworowych, na podkładkach prefabrykowanych, szt. 2; Regulacja wysokościowa studni teletechnicznych zaprawa cementowa, podmurówka, skucie - wg potrzeb, szt. 1.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 49 800,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Zachodnim WBK - nr rachunku: 70 1090 2314 0000 0001 0872 9278. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55, przed terminem składania wniosków. 6.Do wniosku należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu/przebudowy drogi o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00zł brutto każda oraz przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru formularza nr 4 do SIWZ; załączy kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunki j.w. mogą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.dowód wniesienia wadium, 3.wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 4.stosowne pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane, 5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym; 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w §3 ust. 2 Umowy w przypadku konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej; 3)spowodowane przebiegiem procesu inwestycyjnego i niezawinione przez Wykonawcę; 4)wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2.Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany następujących postanowień umowy: 1)zmiany osób wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz, że osoby te będą spełniać warunki opisane w SIWZ, 2)zmiany osób biorących udział w przedsięwzięciu ze strony Zamawiającego, 3)zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia spowodowane przebiegiem procesu inwestycyjnego i niezawinione przez Wykonawcę, 4)zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji przedmiotu umowy, na zasadach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, pok. nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, pok. nr 1, Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.