To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2416 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Rybnik: Opieka autorska nad systemami firmy Rekord
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374184-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka autorska nad systemami firmy Rekord
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.176.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania następujących systemów zainstalowanych u Zamawiającego: 1) FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows - 2 licencje 2) FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows - 2 licencje 3) DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows 4 licencje 4) eLTD - ewidencja zezwoleń i koncesji - wersja Windows 2 licencje 5) FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows - 9 licencji 6) PRZELEW - moduł obsługi przelewów - wersja Windows - 2 licencje 7) PODATEK OSOBISTY - system ewidencji dochodów i naliczania podatku - wersja DOS - 1 licencja 8) UŻYTKOWANIE WIECZYSTE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - 7 licencji 9) FINANSE - system finansowo-księgowy - wersja Windows - 22 licencje 10) BUDŻET - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows - 6 licencji 11) DYSPONENT - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - 22 licencje 12) WYPOSAŻENIE - system ewidencji wyposażenia - wraz z obsługą kodów kreskowych - wersja Windows - 4 licencje 13) ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi - wraz z obsługą kodów kreskowych i współpracą z systemem eMG - wersja Windows - 4 licencje 14) MAGAZYN- system gospodarki magazynowej - wersja Windows - 4 licencje 15) Moduł SWDE (R_SWDE) - 1 licencja 16) RATUSZ ADMINISTRATOR - eksport danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego - 1 licencja 17) POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - 7 licencji 18) POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - 5 licencji 19) POSESJA wymiar -obsługa kodów kreskowych - 7 szt. 20) POJAZD - podatek od środków transportowych - 3 licencje 21) REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - 3 licencje 22) KASA DOCHODOWA - system rejestracji wpłat i zwrotów dochodowych wraz z obsługą kodów kreskowych i zapłat kartą płatniczą - 2 licencje 23) KASA BUDŻETOWA- system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych wraz z obsługą kodów kreskowych i zapłat kartą płatniczą - 1 licencja 24) DYSPOZYTOR KASOWY - dyspozycja wpłat dochodowych - 1 licencja 25) R_PESEL - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - 1 licencja 26) R_CEPIK - moduł współpracy z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców - 1 licencja 27) eGZEKUCJE - moduł do obsługi postępowania egzekucyjnego - 3 licencje 28) LIDER - portal analityczny - dla 5 użytkowników zdefiniowanych w systemie 29) DBbackup - skrypt do archiwizacji bazy danych - 1 licencja 30) WYCIĄG BANKOWY dla systemów dochodowych - obsługa płatności masowych - 1 licencja 31) REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów z opłat lokalnych - 1 szt. 32) FIRMY - obsługa płatności masowych - 4 szt. 33) POSESJA - obsługa płatności masowych - 12 szt. 34) POJAZD - obsługa płatności masowych - 3 szt. 35) EGZEKUCJE-POBORCA - system obsługi w terenie przydzielonych poborcom tytułów wykonawczych - 2 licencje 36) eMG - system ewidencji mienia Gminy i mienia Skarbu Państwa - 5 licencji 37) ADMIN - administrator systemów do obsługi powyższych licencji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zaproszenie do udziału w negocjacjach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72250000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT147500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 180994.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku, gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienie dotyczy oprogramowania autorskiego (zakup usługi w celu zapewnienia ciągłości działania systemów podatkowo-księgowych eksploatowanych w UM). Zamawiający nie posiada kodów źródłowych, w związku z powyższym usługa (wsparcia, utrzymania i dostosowania systemu do przepisów prawa) może być zrealizowana tylko przez jednego Wykonawcę (twórcę programu).
Wymiana i wdrożenie nowych systemów (eksploatowanych m. in. w Wydziałach Ks, Fn, Pd, M) wiązałaby się z poniesieniem bardzo wysokich kosztów (obejmujących zakup licencji, wdrożenie, szkolenia oraz przeniesienie danych) co byłoby nieekonomiczne.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Wycinka drzew na działce o nr 1291/106 oraz części działki o nr 1092 na terenie budowanego obiektu rekreacyjno-sportowego likwidowanego szybu VI KWK Jankowice
- Wymiana lin nośnych przedziału A szybu VIII dla Polskiej Grupy Górniczej KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.