eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceZaprojektowanie i wykonanie instalacji wewnętrznej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniach kuchni Zakładu Karnego w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Siedlce: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wewnętrznej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniach kuchni Zakładu Karnego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 241733 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6445231 w. 232, 222, faks 025 6322944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wewnętrznej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniach kuchni Zakładu Karnego w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stan istniejący: W obiekcie jest zamontowany układ wentylacyjny składający się z wentylatora nawiewnego i nagrzewnicy parowej zamontowanej w piwnicy oraz wentylatora promieniowego usytuowanego na dachu budynku. Oba wentylatory nie zapewniają skutecznej wymiany powietrza. Nagrzewnica jest niesprawna. Oczekiwania: Modernizacja instalacji ma zapewnić minimum 20 krotną wymianę powietrza w kuchni. Do podgrzewu powietrza w okresach przejściowych i zimowych przewiduje się zastosowanie wymiennika para - woda. Wymiennik ciepła od strony parowej zostanie podłączony do istniejącego rurociągu parowego. Lokalizacja wymiennika: piwnica. W ramach robót towarzyszących należy przewidzieć roboty budowlane, elektryczne i hydrauliczne. Prace projektowe i wykonawcze: Przed przystąpieniem do robót wykonawczych oferent zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu dokumentacji projektowej uzgodnionej pod względem wymagań sanitarno - epidemiologicznych oraz BHP I PPOŻ. Po pozytywnej weryfikacji opracowania wykonawca może przystąpić do wykonywania robót. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z przepisami i sztuką budowlaną. Automatyka i sterowanie pracą wentylacji: W instalacji AKPiA należy przewidzieć urządzenia zabezpieczające elementy centrali wentylacyjnej (silniki, nagrzewnica) jak również monitorujące poprawną i awaryjną pracę urządzenia. Załączenie wentylacji powinno odbywać się z poziomu dyżurki szefa kuchni. Instalacja ciepła technologicznego: Instalację CT należy napełnić czynnikiem niskokrzepliwym (glikol 35 %). Instalacja powinna być wykonana z rur stalowych łączonych przez spawanie. Dopuszcza się inne rozwiązania w zakresie CT zapewniające odpowiednio wysoką temperaturę na nawiewie (temp. zewn. = -20oC temp. naw. = 20oC). Prace rozbiórkowe i demontaż urządzeń: Wszystkie zbędne urządzenia powinny być zdemontowane i przekazane zamawiającemu. Modernizacja instalacji wentylacji: Istniejąca instalacja wentylacji przystosowana jest do niższych wartości przepływów powietrza niż zakładane. Należy przewidzieć jeżeli to konieczne zmianą przekrojów kanałów nawiewnych i wywiewnych oraz montaż dodatkowych nawiewników sufitowych. Wykaz dokumentów i opracowań będących w posiadaniu zamawiającego: Inwentaryzacja budowlana Projekt instalacji wentylacji (istniejącej) Spis parametrów instalacji parowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 /trzy tysiące/ PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/niespełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/niespełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia/niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie wniesienia wadium oraz prawidłowo wypełniony formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiajacego w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.