Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Szczecin: DOSTAWA ŚRODKÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH W PAKIETACH DLA SPS ZOZ ZDROJE - II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 241816 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH W PAKIETACH DLA SPS ZOZ ZDROJE - II POSTĘPOWANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH W PAKIETACH DLA SPS ZOZ ZDROJE - II POSTĘPOWANIE L.p. Nr Pakietu Nazwa pakietu 1. Nr 1.1 MIDAZOLAM 2. Nr 1.2 LEKI PSYCHOTROPOWE GR P II I ODURZAJCE GR I N 3. Nr 1.3 AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY 4. Nr 1.4 AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY 5. Nr 1.5 AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY 6. Nr 1.6 AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY 7. Nr 1.7 ANTYBIOTYKI (CEFUROKSYM) 8. Nr 1.8 CEFALOSPORYNY 9. Nr 1.9 GANCYCLOVIR 10. Nr 1.10 IMMUNOGLOBULINA LUDZKA PRZECIW HBS ag 11. Nr 1.11 ARGENTUM NITRICUM KR. DO OCZU 12. Nr 1.12 KONCENTRAT ZESPOŁU PROTROMBINY 13. Nr 1.13 PROPOFOL 1% 14. Nr 1.14 SUGAMMADEX 15. Nr 1.15 CEREBROLIZYNA 16. Nr 1.16 PERFENAZYNA 17. Nr 1.17 KLOPIKSOL 18. Nr 1.18 GALCIUM INIEKCJE 19. Nr 1.19 ALANTAN PLUS 20. Nr 1.20 LEKI RÓŻNE - III 21. Nr 1.21 INSULINY 22. Nr 1.22 PŁYNY DO HEMODIALIZY 23. Nr 1.23 MLEKA MODYFIKOWANE I DIETY MLEKOZASTEPCZE 24. Nr 1.24 LEKI (IMPORT DOCELOWY) 25. Nr 1.25 THIOPENTAL 26. Nr 1.26 LEKI RECEPTUROWE 27. Nr 1.27 Opatrunki specjalistyczne III 28. Nr 1.28 Gąbka lecznicza do tamowania krwawienia w trakcie zabiegów operacyjnych. 29. Nr 1.29 Zestaw do endoslopowego leczenia refluksu moczowego u dzieci. 30. Nr 1.30 Matryca do regeneracji skóry właściwej 31. Nr 1.31 Wyroby gumowe. 32. Nr 1.32 Inne środki farmaceutyczne. 33. Nr 1.33 Podkłady gumowe 34. Nr 1.34 Preparat do dezynfekcji powietrza za pomocą technologii suchej mgły 35. Nr 1.35 PODTLENEK AZOTU.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) koncesję lub zezwolenie - wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony podmiot - na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. hurtowni farmaceutycznej w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy. Za dostawę podobną Zamawiający uzna, realizację dostaw polegających na dostawie różnego rodzaju środków farmaceutycznych lub wyrobów medycznych, z których co najmniej jedna jest o wartości niemniejszej niż 10 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia- dla każdego pakietu.- nie niższą niż 50 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5. 2) W zakresie Pakietu nr 1.30 - szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka informacyjna) w języku polskim - zawierający: szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzającą, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik (odpowiedni) nr 1.1 - 1.35 -szczegółowa oferta cenowa; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej, z zastrzeżeniem, że postanowienia niniejszej umowy nie regulują tej kwestii odmiennie 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy; 3) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.1 - MIDAZOLAM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIDAZOLAM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 1.2 - LEKI PSYCHOTROPOWE GR P II I ODURZAJCE GR I N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI PSYCHOTROPOWE GR P II I ODURZAJCE GR I N.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 1.3 - AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet ne Nr 1.4- AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 1.5 - AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 1.6 - AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMOKSYCYLINA + KWAS KLAWULONOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 1.7 - ANTYBIOTYKI (CEFUROKSYM).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANTYBIOTYKI (CEFUROKSYM).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 1.8 CEFALOSPORYNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEFALOSPORYNY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 1.9 - GANCYCLOVIR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GANCYCLOVIR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 1.10 - IMMUNOGLOBULINA LUDZKA PRZECIW HBS ag.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMMUNOGLOBULINA LUDZKA PRZECIW HBS ag.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 1.11 - ARGENTUM NITRICUM KR. DO OCZU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARGENTUM NITRICUM KR. DO OCZU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 1.12 - KONCENTRAT ZESPOŁU PROTROMBINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONCENTRAT ZESPOŁU PROTROMBINY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 1.13 - PROPOFOL 1%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROPOFOL 1%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 1.14 -SUGAMMADEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUGAMMADEX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 1.15 - CEREBROLIZYNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr 1.15 CEREBROLIZYNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 1.16- PERFENAZYNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PERFENAZYNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 1.17 - KLOPIKSOL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr 1.17 KLOPIKSOL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 1.18 - GALCIUM INIEKCJE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GALCIUM INIEKCJE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 1.19- ALANTAN PLUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ALANTAN PLUS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 1.20 - LEKI RÓŻNE - III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE - III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 1.21 - INSULINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INSULINY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 1.22 - PŁYNY DO HEMODIALIZY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY DO HEMODIALIZY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 1.23 - MLEKA MODYFIKOWANE I DIETY MLEKOZASTEPCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MLEKA MODYFIKOWANE I DIETY MLEKOZASTEPCZE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 1.24 - LEKI (IMPORT DOCELOWY).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI (IMPORT DOCELOWY).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 1.25 - THIOPENTAL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: THIOPENTAL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 1.26 - LEKI RECEPTUROWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RECEPTUROWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 1.27 - Opatrunki specjalistyczne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 1.28 - Gąbka lecznicza do tamowania krwawienia w trakcie zabiegów operacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka lecznicza do tamowania krwawienia w trakcie zabiegów operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 1.29 - Zestaw do endoslopowego leczenia refluksu moczowego u dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do endoslopowego leczenia refluksu moczowego u dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 1.30 - Matryca do regeneracji skóry właściwej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Matryca do regeneracji skóry właściwej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 1.31 - Wyroby gumowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby gumowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 1.32 - Inne środki farmaceutyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne środki farmaceutyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 1.33-Podkłady gumowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady gumowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 1.34 - Preparat do dezynfekcji powietrza za pomocą technologii suchej mgły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji powietrza za pomocą technologii suchej mgły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 1.35 - PODTLENEK AZOTU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODTLENEK AZOTU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.