Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Kwidzyn: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
w Sztumie, Zad. Sztum II
Numer ogłoszenia: 241818 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa RENAWA w Kwidzynie , ul. Warszawska 1, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2794332, faks 055 2612302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmrenawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sztumie, Zad. Sztum II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielorodzinnego murowanego w technologii tradycyjnej składającego się z 7 klatek, z dachem dwuspadowym czterokondygnacyjnym. W piwnicy zaprojektowano komórki lokatorskie oraz pomieszczenia gospodarcze i techniczne. Instalacje wewnętrzne: wody zimnej i ciepłej, elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej, c.o. wraz z węzłem cieplnym,. Wybudowanie sieci i przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia terenu i małej architektury, 68 mieszkania dwu i trzy pokojowe w segmentach A, B, C i D o łącznej powierzchni użytkowej 3 341,57 m2. Budynek jest wyposażony w komplet instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją techniczną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 100000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, c) posiadają uprawnienia budowlane pozwalające wybudować budynek wielorodzinny w wymaganych branżach niezbędnych do wykonania roboty budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane ( Dz.U. 2003 nr 207 poz. 2016), d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wybudowaniu co najmniej 150 mieszkań w budynkach wielorodzinnych w okresie ostatnich pięciu lat e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykonawca przedstawi w sprawozdaniu finansowym dodatni wynik finansowy za ostatni rok i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) złożą pisemną ofertę na zał. druku, g) akceptują wzór umowy przedstawiony w zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w/g formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 roku nr 19 poz. 177 z póź. zm.), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzone referencjami od poprzednich Zamawiających oraz protoko-łem odbioru końcowego wykonanych robót, 5. wykaz osób, które będą sprawować funkcje kierownicze przy wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego za-mówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownic-twie oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Bu-downictwa 6. sprawozdania finansowego za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu, w przypadku wyko-nawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów okre-ślających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, 7. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświad-czenie, że Oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy, 9. oświadczenie o podpisaniu umowy zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszej SIWZ (zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), 10. oświadczenie o akceptowaniu związania ofertą przez okres wskazany w Rozdziale IX SIWZ (zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmrenawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 1 w pn. - pt., w godz. 7:00 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Zakup samochodu dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie
- Promocja miasta Kwidzyna w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rakowcu, gmina Kwidzyn - etap II
- Przebudowa ul. Żwirowej
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.