Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Głuchołazy: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, jednorazowego sprzętu medycznego i laboratoryjnego
Znak: ZP/03/06/2013
Numer ogłoszenia: 241840 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 45 11 280, faks 77 45 11 280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, jednorazowego sprzętu medycznego i laboratoryjnego Znak: ZP/03/06/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią : Pakiet nr 1 - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, zgłębniki żołądkowe, ostrza chirurgiczne, Pakiet nr 2 - igły i strzykawki insulinowe , przyrząd do przygotowania chemioterapeutyków Pakiet nr 3 - pojemniki na zużyty sprzęt medyczny; Pakiet nr 4 - fartuchy z fizeliny, podkłady i prześcieradła jednorazowe; Pakiet nr 5 - sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 6 - pipety automatyczne Pakiet nr 7 - zamknięty system do pobierania krwi Pakiet nr 8 - szczypce biopsyjne; Pakiet nr 9 - wkłady do systemów odsysania; Pakiet nr 10 - elektrody czynne i bierne; Pakiet nr 11 - pieluchomajtki; Pakiet nr 12 - myjki jednorazowe; Pakiet nr 13 - akcesoria do pletyzmografu; Pakiet nr 14 - akcesoria do spirometru; Pakiet nr 15 - elementy zużywalne do endoskopów Pakiet nr 16 - preparaty do oceny procesów sterylizacji; Pakiet nr 17 - pościel jednorazowa Pakiet nr 18 - paski do glukometrów, Pakiet nr 19 - przyrząd do precyzyjnego przetaczania leków Pakiet nr 20 - przyrząd Flocare do żywienia dojelitowego Pakiet nr 21 -rękaw papierowo foliowy CPV: 33.14.12.20-8; 33.14.13.10-6; 33.14.13.20-9; 33.14.18.00-8; 33.19.25.00-7; 33.77.20.00-2 2. Zamawiający dopuszcza w pakiecie nr 5 podanie cen jednostkowych z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. Istnieje możliwość składania ofert na poszczególne pakiety. Nie ma możliwości złożenia ofert wariantowych, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jakie musi spełniać, zawarte są w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.18.00-8, 33.19.25.00-7, 33.77.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Dotyczy pakietu nr 3 pojemniki na odpady należy dołączyć wyniki badań niezależnego laboratorium potwierdzające odporność pojemników na przekucie wg normy ASTM b) Dotyczy pakietu nr 7 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679), c) Dotyczy pakietu nr 16, 17, 19, 20- Oświadczenie Wykonawcy, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia stawiane w opisie przedmiotu zamówienia wymogi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści powyższych oświadczeń poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia po zawarciu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przez czas trwania umowy obowiązują ceny podane przez Wykonawcę w ofercie z dnia ........................ zgodnie z którą został sporządzony załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić do umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania podanej ceny przez okres 12 miesięcy po podpisaniu umowy chyba, że nastąpi zmiana ceny, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w następujących przypadkach: -zmiana cen urzędowych, -zmiana cen urzędowych oraz stawek VAT, co winien udokumentować na piśmie. 5. Zmiana cen spowodowana okolicznościami wymienionymi w pkt. 4. następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, potwierdzone przez Dostawcę aneksem w formie pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny
Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej
przy ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, Zamowienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- Dostawy odczynników i drobnego sprzętu do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej wraz z dzierżawą sprzętu na okres 36 miesięcy
- TP-10/25 Dostawa igieł do portów naczyniowych oraz strzykawek do przepłukiwania dostępów naczyniowych.
- Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku, materiałów oraz akcesoriów stomatologicznych
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego.
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, igieł j. uż., strzykawek j. uż., wyrobów medycznych j. uż., pojemników na zużyte ostre narzędzia medyczne j. uż. i odpady (...) w podziale na 5 części
więcej: Kaniula »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.