To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Zakrzówek: Zakrzówek Gmina bez barier
Numer ogłoszenia: 241857 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312844 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakrzówek Gmina bez barier.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie systemu wraz z przeprowadzeniem niezbędnych szkoleń, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1. Uzupełnienie infrastruktury sieci gminnej oraz uruchomienie łącza internetowego a. Uruchomienie bezprzewodowych stacji nadawczych wraz z dostawą zbiorczego łącza internetowego, usługami serwisowymi dla stacji nadawczych 2. Dostarczenie zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz instalacją i serwisem a. Zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem, instalacją i serwisem 3. Dostarczenie urządzeń odbiorczych WiFi wraz z instalacją i uruchomieniem łącza w gospodarstwie domowym a. Urządzenia odbiorcze WiFi wraz z instalacją i uruchomieniem łącza w gospodarstwie domowym 4. Szkolenia z zakresu obsługi sprzętu, oprogramowania oraz konfiguracji sieci dla min. 2 pracowników UG Zakrzówek. Dla części 1, 3 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie do 28 dni od dnia podpisania Umowy projekty techniczne proponowanych rozwiązań zarówno dla warstwy sprzętowej jak i oprogramowania, które będą podlegały akceptacji ze strony Zamawiającego. Zgodnie z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. Opracowanie całości dokumentacji projektowej związanej z budową sieci bezprzewodowej wraz z uzyskaniem niezbędnych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, w tym uzyskanie pozwoleń radiowych na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w ramach sieci. Opracowany przez Wykonawcę projekt sieci radiowej winien zapewniać podłączenie do Internetu 70 beneficjentów projektu Zakrzówek gmina bez barier. Lokalizacja planowanych stacji: bazowej oraz przekaźnikowych zostanie określona na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej. Po dokonaniu niezbędnych pomiarów zostaną wskazane obiekty docelowo przeznaczone pod lokalizację stacji bazowej zapewniającą spełnienie określonych w SIWZ warunków. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania sieci Internetu bezprzewodowego z wykorzystaniem obiektów stanowiących własność Gminy Zakrzówek bądź innych podmiotów w przypadku konieczności. Dopuszcza się rozwiązanie polegające na montażu stacji przekaźnikowych na obiektach, które posiadają już istniejące maszty. W takim przypadku na Wykonawcy ciąży obowiązek pozyskania zgody właścicieli masztów na ich wykorzystanie w celu zainstalowania stacji przekaźnikowej oraz zawarcie z tymi podmiotami niezbędnych umów. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana w co najmniej 5 egzemplarzach. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, oraz musi posiadać wymagane przepisami prawa uzgodnienia, pozwolenia. Koszt dokumentacji winien uwzględniać wszystkie koszty związane z jej wykonaniem i uzgodnieniem, w tym koszt map ewidencyjnych oraz wszelkiego rodzaju uzgodnień i pomiarów. Wykonawca opracowaną dokumentację przekaże Zamawiającemu również w formie elektronicznej na płycie CD w wersji PDF. 2. Prace związane z wykonaniem projektu technicznego na w/w zadanie: -Uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji pozwalających na rozpoczęcie prac projektowych, a następnie wykonania przedmiotu zamówienia. -Wykonanie innych pomiarów uzupełniających dla potrzeb projektowania, -Wykonanie projektów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej (w razie potrzeby geodezyjną inwentaryzację powykonawczą), -Instrukcji obsługi i eksploatacji, -Wykonanie wszelkich innych ekspertyz i dokumentów niezbędnych do realizacji zadania. 3. Do zakresu opracowania przez wykonawcę dokumentacji projektowej należy również: -Uzyskanie niezbędnych warunków dostawy mediów, w tym energii elektrycznej oraz wszelkich innych warunków wymaganych przepisami prawa dla realizacji tego typu zamierzenia budowlanego. -uzyskanie niezbędnych kopii map zasadniczych terenu, w tym mapy do celów projektowych, zawierającą inwentaryzację terenu wraz z sieciami uzbrojenia podziemnego; -uzyskanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego, Projekt techniczny i wykonawczy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz winien zawierać wszystkie wymagane przepisami szczególnymi opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi zostać opracowany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia - okres gwarancji oraz serwisowania: a) na sprzęt - gwarancja 60 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia; b) sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, c) sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta lub dostawcę sprzętu, d) wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument poświadczający datę produkcji sprzętu. Sprzęt powinien być nie starszy niż 6 miesięcy. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 1. Urządzenia komputerowe - 30230000-0 2. Sprzęt komputerowy - 30231200-9 3. Sieci - 32400000-7 UWAGA: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia .Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji inwestycji. 2. Podczas prowadzenia robót muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych. 3. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach niegorszych niż wskazane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.12.00-9, 32.40.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- VICO Sp. J. D. Daniłowski K.Zakrzewski, Droga Menczenników Majdanka 74, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 417561,00
Oferta z najniższą ceną: 417561,00 / Oferta z najwyższą ceną: 897777,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.