Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Warszawa: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w Rejonie w Garwolinie.
Numer ogłoszenia: 241858 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w Rejonie w Garwolinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie w Rejonie w Garwolinie. I. Założenia do sposobu wykonania 1. Lokalizacja - Wykaz dróg: Droga krajowa nr 17 - od km 1,617 do km 74,883 - dł. odc. 73,266 km Droga krajowa nr 50 - od km 177,576 do km 205,419 - dł. odc. 27,843 km Droga krajowa nr 76 - od km 0,000 do km 39,501 - dł. odc. 39,501 km 2. Zasady wykonywania robót. Roboty obejmują: a) zasadnicze remonty wykonywane po okresie zimowym po dokonaniu przeglądów nawierzchni przez Zamawiającego i ustaleniu zakresu robót oraz terminu wykonania, b) zakres robót i terminy wykonania warstw nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej, masy mineralno - bitumicznej typu SMA oraz masy mineralno - bitumicznej o nieciągłym uziarnieniu o charakterze odnów ustalany będzie odrębnymi protokołami i zgłaszany Wykonawcy do realizacji, c) remonty cząstkowe - doraźne wykonywane masą mineralno-bitumiczną przy użyciu recyklera (lub masą z wytwórni mas bitumicznych transportowanych w termosach) w okresie między zasadniczymi remontami na wezwanie Zamawiającego wg zasady: - uszkodzenia stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu na drogach będą likwidowane w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, - pozostałe uszkodzenia w terminie ustalonym z Zamawiającym. 2.1 Zakres robót ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych remontów, może ulec zmianie i zostanie dostosowany do możliwości przydzielonych środków finansowych. Faktyczna ilość robót ustalona będzie po ich wykonaniu, obmiarem i płacone wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie ofertowym. 2.2 Oszacowana ilość planowanych remontów nawierzchni w celu ustalenia wstępnej maksymalnej kwoty wynagrodzenia umownego podana jest w formularzu Kosztorysu ofertowego. 2.3 Zamawiający po okresie zimowym każdego roku kalendarzowego, określi szczegółowo zakres, lokalizację oraz technologię robót z podanych w punkcie II niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. Ustalenia te na piśmie przedstawi Wykonawcy do realizacji. Dla robót, które będą wykonywane w 2007 r. ustalenia powyższe przedstawione zostaną po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 2.4 Każdą łatę wykonanego remontu cząstkowego Wykonawca oznakuje kolejną cyfrą porządkową oraz miesiącem i rokiem ich wykonania - np. 1/II/2008, gdzie 1 - liczba porządkowa, II - miesiąc wykonania, 2008 - rok wykonania remontu. II. Zakres robót objętych zamówieniem 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami: a) na grubości do 2 cm, b) za każdy 1 cm ponad 2 cm, 2. Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami, 3. Uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznej, 4. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno - bitumiczną przy użyciu recyklera: a) na grubości do 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm, 5 Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z otaczarki: a) na grubości do 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm, 6. Odtworzenie podbudowy z tłucznia: a) na grubości do 20 cm, 7. Odtworzenie podbudowy z betonowej: a) na grubości do 20 cm, 8. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z mieszanki o nieciągłym uziarnieniu z kruszywa 0/20; a) warstwa ścieralna grubości 5 cm, 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego: a) warstwa ścieralna grubości 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm warstwy ścieralnej, c) warstwa wiążąca grubości 5 cm, d) za każdy 1 cm warstwy wiążącej ponad 5 cm, 10. Wykonanie nawierzchni bitumicznej typu SMA a) warstwa ścieralna grubości 4 cm, b) warstwa wiążąca grubości 5 cm, 11. Frezowanie nawierzchni bitumicznej: a) na średnią głębokość 4 cm, b) za każdy 1 cm ponad 4 cm, 13. Profilowanie i wykonanie poboczy z uzupełnieniem materiałem z mieszanki optymalnej z kruszywa łamanego: na średnią głębokość/grubość 15 cm . III. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia konieczności udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) IV. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas trwania remontu wg zatwierdzonego tymczasowego projektu oznakowania robót dla remontów określonych pkt 2 c oraz każdorazowo dla remontów zasadniczych uruchamianych zgodnie z pkt 2 a), b).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy: a). Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty - w wysokości min. 10.000.000,00 zł. b). Składając ofertę Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. c). Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Warunki określone w punkcie 1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał kadrowy: a). Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji. W celu obsadzenia niżej podanych stanowisk, pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane wymagania: - Kierownik budowy - minimalna liczba personelu: 1; doświadczenie zawodowe: min. 1 zadanie o podobnym zakresie robót na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy; uprawnienia: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej*); - Majster robót - minimalna liczba personelu: 2; doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym; uprawnienia: Wykształcenie min. średnie techniczne; *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Kierownik robót musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej; Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2 spełniają łącznie. 3. Potencjał techniczny: Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: a). Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania : - 0,5 m - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1 - 1,0 m - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1 - 1,8 m - 2,00 m - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1; b). Recykler - zestaw do przerobu zerwanej nawierzchni - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 2; c). Remonter typu ROSCO lub SAVALCO - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1; d). Zestaw do powierzchniowego utrwalenia (kombajn) - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1; e). Szczotki mechaniczne - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 2; f). Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 3; g). Walec ogumiony(lekki i ciężki) - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 2; h). Walce stalowe gładkie 8-10 Mg lub 11-14 Mg - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 2; i). Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min.160 Mg/h wyposażona w min.5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza *) - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1; j). Układarka mieszanki mineralno - bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 2; k). Skrapiarka do bitumu samojezdna - wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia: 1; *) lub posiadać możliwość zakupu mieszanki bitumicznej z takiej wytwórni. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3 spełniają łącznie. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy : Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował łącznie: - 3 zadania obejmujące remonty nawierzchni na drogach klasy min. G , z których każde pojedyncze zadanie obejmowało remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z recyklera i frezowanie nawierzchni; - 1 zadanie obejmujące wykonanie minimum dwóch warstw nawierzchni bitumicznej na drogach klasy min. G na długości min. 6 km; - 1 zadanie obejmujące wykonanie minimum 10 000 m2 nawierzchni bitumicznej typu SMA; * Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzić spełnienie powyższych warunków. Aby powyższe warunki można było uznać za spełnione, fakt, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. a). Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4 spełniają łącznie. b). Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie c). Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 Instrukcji dla Wykonawców. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Oświadczenie. 3. Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 6.1.3. Instrukcji dla Wykonawców. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia i zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej . 6. Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 7. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa pokój nr 729.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa pokój nr 729.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.