Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Ostróda: Dostawa oleju opałowego lekkiego o zawartości siarki 3% do kotłowni mieszczącej się w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej w Morągu, ul Jagiełły 2, 14-300 Morąg
Numer ogłoszenia: 241867 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa PSP w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19 C, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 642-31-01, fax 0-89 642-31-03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsp.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego o zawartości siarki 3% do kotłowni mieszczącej się w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej w Morągu, ul Jagiełły 2, 14-300 Morąg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego o zawartości siarki 3% do kotłowni mieszczącej się w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej w Morągu, ul Jagiełły 2, 14-300 Morąg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (ZAŁĄCZNIK NR 1) Wypełniony zgodnie ze wzorem zawartym w s.i.w.z. nr PT-2370/7/2007 Akceptacja w postaci podpisu 2. Oświadczenie zgodne z artykułem 22 ust. 1 pkt 1-3 prawa zamówień publicznych (ZAŁĄCZNIK NR 2) Warunki określone w pkt. 5.1 siwz Dokument złożony w formie oryginału ostemplowany i podpisany przez osobę uprawnioną 3. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (ZAŁĄCZNIK NR 3) Niepodleganie wykluczeniu na podstawie przepisów wskazanych w art. 24 prawa zamówień publicznych Dokument złożony w formie oryginału ostemplowany i podpisany przez osobę uprawnioną 4. Akceptacja projektu umowy (ZAŁĄCZNIK nr 4 ) Wypełniony zgodnie ze wzorem zawartym w s.i.w.z. nr PT-2370/7/2007 Akceptacja w postaci podpisu 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (ZAŁĄCZNIK nr 5) Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi -Dokument aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-Zakres uprawnień odpowiada niniejszemu zamówieniu,- oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować, odpowiednio do wymagań określonych w SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 . W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsp.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Ostróda ul. Stapińskiego 19 C 14-100 Ostróda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Ostróda ul. Stapińskiego 19 C, Ostróda pokój nr 5-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. usług pocztowych.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Nadleśnictwa Wipsowo paliw płynnych i oleju opałowego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych stanowiących własność Gminy Sokoły
- "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO NA CELE GRZEWCZE DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZECKU"
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego (lekkiego) do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II we Wrocławiu do budynku przy ul. P. Eluarda 51-55.
- Dostawa oleju napędowego oraz oleju napędowego do celów opałowych w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem na potrzeby kotłowni olejowych
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.