Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Warszawa: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów wytwarzanych na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1230.
Numer ogłoszenia: 241873 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1230 , ul. Okuniewska 1, 05-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6812243, fax. 022 6812152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bpanc.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów wytwarzanych na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1230..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów: kuchenne, oleje i tłuszcze jadalne (kod 20 01 08, 20 01 25) - zad. nr 1 oraz odpady niebezpieczne, w tym inne niż niebezpieczne (kody,np.: 15 02 02, 18 01 03, 18 01 10, 16 81 01, 15 02 03,17 04 03, 08 03 18, 15 01 02, 16 01 07, 15 01 10, 16 80 01, 16 06 04, 17 02 04,16 01 15, 16 02 13) - zad. nr 2 dla Jednostki Wojskowej Nr 1230..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00 - 90.10.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w wysokości: dla zad. nr 1 - 6 148,00 zł, dla zad. nr 2 - 740,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Spełniają wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagane dokumenty: zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Decyzje /zezwolenia/ na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska z dn. 27.04.2001 r. (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.) oraz ustawą o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.) wydane przez stosowne władze (władze miejskie, gminne, wojewódzkie); właściwe dla terenu świadczonych usług; 4. Decyzja na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn.zm.) - wydana przez odpowiednie władze administracyjne na rejon odbioru odpadu; 5. Stosowne zezwolenia powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym (art. 4 ust.3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm., art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002 r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi; 6. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.army.mil.pl Siedziba zamawiającego JW Nr 1230 ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa-Wesoła..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna JW 1230,ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa - Wesoła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady kuchenne, oleje i tłuszcze jadalne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów: odpady kuchenne, oleje i tłuszcze jadalne (kod 20 01 08, 20 01 25)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady niebezpiecznych, w tym inne niż niebezpieczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, w tym inne niż niebezpieczne (kody,np.: 15 02 02, 18 01 03, 18 01 10, 16 81 01, 15 02 03,17 04 03, 08 03 18, 15 01 02, 16 01 07, 15 01 10, 16 80 01, 16 06 04, 17 02 04, 16 01 15, 16 02 13).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie oraz jednostek podległych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcją dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 20/22 m 7 (ADK-4), część nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 części
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.